#1
Als ik thuis zit heb ik er juist het minst last van, enkel als ik het gezellig heb ergens komt het idee van drugsgebruik in mij op.
Olle
Olle
jcutter zei:Sinds een paar jaar wil ik juist steeds nuchter zijn![]()
Vigilante zei:Ik heb hier volgens mij al meer topics over gezien; verslaafd aan alles, verslaafd aan niet nuchter zijn enz.
Gevaarlijk maar ook herkenbaar.

Nooit, als ik het weekend heb overleeft heb ik echt geen zin meer om dat in de week te gaan herhalen.Winehouse zei:Hebben jullie daar ook wel eens last van?
Dat je constant opzoek bent naar een roesje
alcohol pep benzootje
maakt niet uit
als je maar WAT binnenkrijg
en als de winkels (ook de nachtapotheek) gesloten is
dan word je He-Le-Maal gek.
Tuurlijk, dat is toch juist leuk. Je kapot lachen met de creativiteit van drugs.Winehouse zei:ook cravings op bepaalde momenten bijvoorbeeld
* de spiegelafdeling van de ikea
* het woord 'collombia'
* need-for-speed (zo'n computerspel)
nouja met die woorden denk je meteen aan pep of sossaaa
ik heb een lulkick
Debris zei:Er zijn tijden van scheef en tijden van nuchter.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."