Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsConstant opzoek naar een roes

Constant opzoek naar een roes

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik thuis zit heb ik er juist het minst last van, enkel als ik het gezellig heb ergens komt het idee van drugsgebruik in mij op.

Olle
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Herkenbaar! Bij mij is het in de loop der jaren en met het ouder worden, wel vanzelf wat minder geworden. Ik zeg altijd maar: geniet er gewoon lekker van, zolang het nog kan! Als je maar wel voor jezelf in de gaten blijft houden dat het niet te erg wordt en dat je nuchter ook nog van het leven kan genieten!
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb hier volgens mij al meer topics over gezien; verslaafd aan alles, verslaafd aan niet nuchter zijn enz.

Gevaarlijk maar ook herkenbaar.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sinds een paar jaar wil ik juist steeds nuchter zijn :flushed:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
jcutter zei:
Sinds een paar jaar wil ik juist steeds nuchter zijn :flushed:
Klik om te vergroten...

Zet je er compleet voor in!, en het lukt je vast :wink:
D
DiogenesLid
01-01-2024, 00:00
#6
zolang ik mn benzo's heb is er niks aan de hand :tearsofjoy:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hebben jullie daar ook wel eens last van?
Dat je constant opzoek bent naar een roesje
alcohol pep benzootje
maakt niet uit
als je maar WAT binnenkrijg
en als de winkels (ook de nachtapotheek) gesloten is
dan word je He-Le-Maal gek.

ook cravings op bepaalde momenten bijvoorbeeld
* de spiegelafdeling van de ikea
* het woord 'collombia'
* need-for-speed (zo'n computerspel)
nouja met die woorden denk je meteen aan pep of sossaaa
ik heb een lulkick
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wow, what the fuck.

Jij zat zeker op de coke toen je dat bericht schreef?

Ik las dat je hoogstens een half jaar geleden je eerste lijn pep nam en pas je eerste keer sos ging doen.

Je bent gewoon obsessief bezig, ik denk wel vaker aan pep dan ik zou willen maar dat stoort me niet zo. Maar dit klinkt echt wat te obsessief.

Als je nu al cravings hebt..

Neem een pauze.

Als je dit topic leest als je nuchter bent zie je gelijk ook wat voor 'n aap je wordt van coke. :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kan wel zin hebben in "iets" maar niet zo obsessief als jij het lijkt te hebben.

Wel kan ik me voorstellen dat de spiegelafdeling van de Ikea je het leven flink zuur kan maken.

Ook SOS-palen op stations geven mij snel trek in 'n verfrissend lijntje.

Maar het zijn bij mij enkel korte vlagen, en als ik eenmaal weer afgeleid ben houd ik me er totaal niet meer mee bezig.

Olle
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ik ben constant opzoek naar een roes.
Alleen dat is op constant wiet hebben gerelateerd. Ik leef al enige tijd "in die roes."
En dat bevalt me nog steeds prima.
En zolang het me nog bevalt zal ik zeker in een roes blijven leven.
Cravings heb ik geen last van als ik niks heb, dan heb ik er geen zin in.
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ken het wel, zo'n drang om alles om me heen te vergeten en aan de realiteit te ontsnappen, no matter how. Ik onderdruk die drang echter, omdat je de realiteit niet kan veranderen door hem te ontvluchten, hoewel mijn gevoel dat soms tegenspreekt. Dan luister ik liever naar mijn verstand.
K
KnuffelBeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, komt me bekend voor ja.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Vigilante zei:
Ik heb hier volgens mij al meer topics over gezien; verslaafd aan alles, verslaafd aan niet nuchter zijn enz.

Gevaarlijk maar ook herkenbaar.
Klik om te vergroten...

Ik heb dat ook wel, maakt zelf niet eens echt uit wat voor dope, maar ze heeft er precies wel zin in.

Zo zie je maar weer wat die trut van een Amy Whinehouse voor gedrag inspireert. :rolleyes:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neh ik heb dit niet, soms wel de gedachtes van ''zo *naam van drug* zou nu wel chill zijn!'' ofzo, maar niet echt cravings ofzo :')
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb dit inderdaad ook. Ik merk ook vaak dat als ik even tijd heb of even alleen thuis ben dat ik ga bedenken van hmm wat heb ik nog in huis waarvan ik even gebruik kan maken..
ik weet het slecht :( maarja tis toch niet anders.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#16
toen ik pas drugs gebruikte had ik dit wel, moest echt iets hebbe maar nu niet meer,
het is geen obsessie meer
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lang niet altijd maar ik heb wel momenten dat ik een tijdje in een roes wil verkeren, bv na een drukke periode op het werk of prive. Lekker een weekendje weg met vrienden en dan onder invloed ff alles om je heen vergeten! :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hier heb ik eigenlijk alleen maar last van als ik op een saaie dag thuiszit & echt niets, niets te doen heb.

Dan dwalen men gedachten toch wel eens af naar een blowtje of wat ketamine maar op zich valt het nog wel mee :) . Heb sinds vrijdag ook eigenlijk alweer niets gebruikt en vrij weinig aan gedacht... Doch een joint zou er nu wel ingaan!
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Winehouse zei:
Hebben jullie daar ook wel eens last van?
Dat je constant opzoek bent naar een roesje
alcohol pep benzootje
maakt niet uit
als je maar WAT binnenkrijg
en als de winkels (ook de nachtapotheek) gesloten is
dan word je He-Le-Maal gek.
Klik om te vergroten...
Nooit, als ik het weekend heb overleeft heb ik echt geen zin meer om dat in de week te gaan herhalen.
Er zijn tijden van scheef en tijden van nuchter.


Winehouse zei:
ook cravings op bepaalde momenten bijvoorbeeld
* de spiegelafdeling van de ikea
* het woord 'collombia'
* need-for-speed (zo'n computerspel)
nouja met die woorden denk je meteen aan pep of sossaaa
ik heb een lulkick
Klik om te vergroten...
Tuurlijk, dat is toch juist leuk. Je kapot lachen met de creativiteit van drugs.
Voor de tv zitten met wat vrienden en reclame van Kellogs Special K zien "wie wilt er een lijntje K?"
Een chocolade letter "S" halen op de speed.

Na een paar uur tv kijken kwamen we tot de conclusie dat de tv aanzette tot drugsgebruik.
"Koop nu Kellogs special K" -> Ketamine
"Dit apparaat is supersnel" -> Speed
"Heerlijk" -> eender welke drug.
En zo maar door :grin:.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#20
Debris zei:
Er zijn tijden van scheef en tijden van nuchter.
Klik om te vergroten...

Met die instelling, die ik zelf ook deel, is er inderdaad geen probleem met drugs.

Leg dat maar uit aan de overigen van dit forum, beetje karakter tonen zeg. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."