Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsConstant opzoek naar een roes

Constant opzoek naar een roes

37 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
K
KnuffelBeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, komt me bekend voor ja.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik thuis zit heb ik er juist het minst last van, enkel als ik het gezellig heb ergens komt het idee van drugsgebruik in mij op.

Olle
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hebben jullie daar ook wel eens last van?
Dat je constant opzoek bent naar een roesje
alcohol pep benzootje
maakt niet uit
als je maar WAT binnenkrijg
en als de winkels (ook de nachtapotheek) gesloten is
dan word je He-Le-Maal gek.

ook cravings op bepaalde momenten bijvoorbeeld
* de spiegelafdeling van de ikea
* het woord 'collombia'
* need-for-speed (zo'n computerspel)
nouja met die woorden denk je meteen aan pep of sossaaa
ik heb een lulkick
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wow, what the fuck.

Jij zat zeker op de coke toen je dat bericht schreef?

Ik las dat je hoogstens een half jaar geleden je eerste lijn pep nam en pas je eerste keer sos ging doen.

Je bent gewoon obsessief bezig, ik denk wel vaker aan pep dan ik zou willen maar dat stoort me niet zo. Maar dit klinkt echt wat te obsessief.

Als je nu al cravings hebt..

Neem een pauze.

Als je dit topic leest als je nuchter bent zie je gelijk ook wat voor 'n aap je wordt van coke. :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan wel zin hebben in "iets" maar niet zo obsessief als jij het lijkt te hebben.

Wel kan ik me voorstellen dat de spiegelafdeling van de Ikea je het leven flink zuur kan maken.

Ook SOS-palen op stations geven mij snel trek in 'n verfrissend lijntje.

Maar het zijn bij mij enkel korte vlagen, en als ik eenmaal weer afgeleid ben houd ik me er totaal niet meer mee bezig.

Olle
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik ben constant opzoek naar een roes.
Alleen dat is op constant wiet hebben gerelateerd. Ik leef al enige tijd "in die roes."
En dat bevalt me nog steeds prima.
En zolang het me nog bevalt zal ik zeker in een roes blijven leven.
Cravings heb ik geen last van als ik niks heb, dan heb ik er geen zin in.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vigilante zei:
Ik heb hier volgens mij al meer topics over gezien; verslaafd aan alles, verslaafd aan niet nuchter zijn enz.

Gevaarlijk maar ook herkenbaar.
Klik om te vergroten...

Ik heb dat ook wel, maakt zelf niet eens echt uit wat voor dope, maar ze heeft er precies wel zin in.

Zo zie je maar weer wat die trut van een Amy Whinehouse voor gedrag inspireert. :rolleyes:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neh ik heb dit niet, soms wel de gedachtes van ''zo *naam van drug* zou nu wel chill zijn!'' ofzo, maar niet echt cravings ofzo :')
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb dit inderdaad ook. Ik merk ook vaak dat als ik even tijd heb of even alleen thuis ben dat ik ga bedenken van hmm wat heb ik nog in huis waarvan ik even gebruik kan maken..
ik weet het slecht :( maarja tis toch niet anders.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#10
toen ik pas drugs gebruikte had ik dit wel, moest echt iets hebbe maar nu niet meer,
het is geen obsessie meer
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lang niet altijd maar ik heb wel momenten dat ik een tijdje in een roes wil verkeren, bv na een drukke periode op het werk of prive. Lekker een weekendje weg met vrienden en dan onder invloed ff alles om je heen vergeten! :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hier heb ik eigenlijk alleen maar last van als ik op een saaie dag thuiszit & echt niets, niets te doen heb.

Dan dwalen men gedachten toch wel eens af naar een blowtje of wat ketamine maar op zich valt het nog wel mee :) . Heb sinds vrijdag ook eigenlijk alweer niets gebruikt en vrij weinig aan gedacht... Doch een joint zou er nu wel ingaan!
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Winehouse zei:
Hebben jullie daar ook wel eens last van?
Dat je constant opzoek bent naar een roesje
alcohol pep benzootje
maakt niet uit
als je maar WAT binnenkrijg
en als de winkels (ook de nachtapotheek) gesloten is
dan word je He-Le-Maal gek.
Klik om te vergroten...
Nooit, als ik het weekend heb overleeft heb ik echt geen zin meer om dat in de week te gaan herhalen.
Er zijn tijden van scheef en tijden van nuchter.


Winehouse zei:
ook cravings op bepaalde momenten bijvoorbeeld
* de spiegelafdeling van de ikea
* het woord 'collombia'
* need-for-speed (zo'n computerspel)
nouja met die woorden denk je meteen aan pep of sossaaa
ik heb een lulkick
Klik om te vergroten...
Tuurlijk, dat is toch juist leuk. Je kapot lachen met de creativiteit van drugs.
Voor de tv zitten met wat vrienden en reclame van Kellogs Special K zien "wie wilt er een lijntje K?"
Een chocolade letter "S" halen op de speed.

Na een paar uur tv kijken kwamen we tot de conclusie dat de tv aanzette tot drugsgebruik.
"Koop nu Kellogs special K" -> Ketamine
"Dit apparaat is supersnel" -> Speed
"Heerlijk" -> eender welke drug.
En zo maar door :grin:.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#14
Debris zei:
Er zijn tijden van scheef en tijden van nuchter.
Klik om te vergroten...

Met die instelling, die ik zelf ook deel, is er inderdaad geen probleem met drugs.

Leg dat maar uit aan de overigen van dit forum, beetje karakter tonen zeg. :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zoals je het daar doet klinken vind ik het wel treurig, daarom wil ik mezelf er niet in herkennen. Maar inderdaad, ik heb ook wel eens van die buien.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kijk uit naar oud op nieuw .... dat gaat zo'n moment worden dat ik echt alles om me heen wil en kan vergeten en heel erg op zoek ben naar een roes, en die zal vinden :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ken het idee wel, maar lang niet zo obsessief als dat jij beschrijft. Ik heb geen problemen met nuchter zijn, maar vaak wel een idee van "trippen/spacen" zou best chill zijn. Meestal geef ik er dan wel aan toe en rook ik een jointje ofzo, of gebruik ik m'n insomnia als een excuus om die avond maar een benzo te nemen (wat meestal tegenvalt omdat ik zo'n tabula rasa gevoel krijg die me doet denken aan de kutperiode dat ik die dingen ook echt nodig had), maar ik slaap er wel lekker door en dat is voor iemand die 15-30 uur per week slaapt best wel fijn.

Trippen beperk ik tegenwoordig gelukkig tot eens per maand om het speciaal te houden, anders zat ik wsl elk weekend wazig te zijn.

Ik heb nog 120 mg codeine over van toen ik ze als pijnstillers had, waarschijnlijk zal ik die ooit nog eens misbruiken (ooit als in, binnen nu en een jaar, niet ooit als in komende weken wsl wel :P).

Verder gebruik ik dagelijks piracetam, maar dat zal ik maar niet meetellen?
T
TropeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heeel herkenbaar.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik herken dat wel dat als je ergens SOS ziet je meteen aan coke denkt maar ik heb absoluut geen craving. Ik gebruik geen sos dus link ik het alleen aan de naam, niet aan het gevoel. Verder gebruik ik zeer gecontroleerd drugs dus ik heb mezelf wat drugsgebruik betreft, volledig in de hand.
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#20
voor dat ik ga slapen wil ik meestal wel een jointje of een drankje of allebij :P maar als ik een keer geen jointje heb maakt het niet uit :)...
dus ja als ik niet werk, ben ik constant opzoek naar een roes. die ik dan dus ook nog is kan betalen. :stoned: of ik ben aan het slapen :grin: (grootte hobby van me!)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."