KapiteinPinda zei:
Ken het wel, zo'n drang om alles om me heen te vergeten en aan de realiteit te ontsnappen, no matter how. Ik onderdruk die drang echter, omdat je de realiteit niet kan veranderen door hem te ontvluchten, hoewel mijn gevoel dat soms tegenspreekt. Dan luister ik liever naar mijn verstand.
Trope zei:
ik heb een drang om nooit meer depressief te zijn ,
ik heb een drang om me nooit meer down te voelen
ik heb een drang om nooit meer triestheid , boosheid of andere negatieve gevoelens toe te laten.,
ik heb een drang om voor altijd high te blijven en verslaafd te zijn.,
Probleem met normale drugs is dat Als je er verslaafd aan ben geraakt ,
dat je dan Down word , en moet gebruiken om je weer normaal te voelen.
Maar als je een gaatje in je hoofd boort dan blijf je vooraltijd High.,
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/nl/wiki/Fontanel
http://partyflock.nl/topic/1006697:Trepanatie.html
De fontanel groeit helemaal dicht rond de leeftijd van 12 tot 18 maanden
Met een gaatje in je hoofd word je zo High als een Baby,
Code:
Met een Black&Decker boorde provo Bart Huges op 6 januari 1965 een gat in zijn eigen hoofd. De Amsterdamse medicijnenstudent hoopte hier zijn geest mee te verruimen en permanent stoned te zullen blijven.
Huges had zich voor de klus terdege verdiept in medische en antropologische literatuur, want schedelboring was niet iets geheel nieuws. Trepanatie gaat uit van het idee dat het bloed bij een gesloten schedel niet alle haarvaatjes in het hoofd kan bereiken. De hersenen krijgen minder zuurstof, met dufheid en depressie tot gevolg. Een gaatje in de schedel heft dit probleem eenvoudig op. Deze bescheiden correctie op de schepping doet denken aan de fontanel bij de pasgeborene.
Huges (1934-2004) werd met deze spectaculaire daad in ieder geval wereldberoemd. Hij kreeg een handvol volgelingen in de VS (
http://www.trepan.com), maar overleed in Nederland totaal vergeten aan een hartkwaal, veertig jaar na het gaatje.
Een baby wordt geboren met een ongesloten schedel. Bij de meeste mensen sluit de hersenpan zich volledig rond het vijftiende levensjaar. Het bloed kan, sowieso gehinderd door de zwaartekracht, niet langer de allerkleinste haarvaten in het hoofd bereiken, omdat expansie op de hartslag niet meer mogelijk is. De hersenen krijgen daardoor minder zuurstof en glucose. Tenzij je een gaatje boort.
http://vorige.nrc.nl/scholieren/article ... ofd_boorde
je kan ook gewoon steeds 10 minuten ondersteboven staan toch?? als je high wil worden ?.
Zou dat ongezond zijn en verslavend werken , op je op kop staan ondersteboven ???