Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsConstant opzoek naar een roes

Constant opzoek naar een roes

37 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Best herkenbaar.. maar toen ik eenmaal begon met een g-tje om een klusje beter te doen, een wijntje om de avond gezelliger te maken en dat vaak deed, merkte ik op een gegeven moment dat dingen zonder roes gewoon niet leuk meer waren. Dat ging me een beetje te ver.. dus ik gebruik nu een stuk minder tot bijna niet..
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Winehouse zei:
Vrije dagen,
Drukke dagen,
Stress,
Juist als je ontspannen bent,
Saaie dagen,
Leuke dagen,
Alle dagen..

altijd wel zin in 'iets' ..
hmz ..
Klik om te vergroten...

Net alsof ik in de spiegel kijk.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk dan maar aan een Colombiaanse zwarte kont waar die bolletjes uit komen, dan heb je recht geen zin meer.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
KapiteinPinda zei:
Ken het wel, zo'n drang om alles om me heen te vergeten en aan de realiteit te ontsnappen, no matter how. Ik onderdruk die drang echter, omdat je de realiteit niet kan veranderen door hem te ontvluchten, hoewel mijn gevoel dat soms tegenspreekt. Dan luister ik liever naar mijn verstand.
Klik om te vergroten...

Trope zei:
Heeel herkenbaar.
Klik om te vergroten...


ik heb een drang om nooit meer depressief te zijn ,
ik heb een drang om me nooit meer down te voelen
ik heb een drang om nooit meer triestheid , boosheid of andere negatieve gevoelens toe te laten.,
ik heb een drang om voor altijd high te blijven en verslaafd te zijn.,
Probleem met normale drugs is dat Als je er verslaafd aan ben geraakt ,
dat je dan Down word , en moet gebruiken om je weer normaal te voelen.
Maar als je een gaatje in je hoofd boort dan blijf je vooraltijd High.,
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/nl/wiki/Fontanel
http://partyflock.nl/topic/1006697:Trepanatie.html
De fontanel groeit helemaal dicht rond de leeftijd van 12 tot 18 maanden
Klik om te vergroten...
Met een gaatje in je hoofd word je zo High als een Baby,
Code:
Met een Black&Decker boorde provo Bart Huges op 6 januari 1965 een gat in zijn eigen hoofd. De Amsterdamse medicijnenstudent hoopte hier zijn geest mee te verruimen en permanent stoned te zullen blijven.

Huges had zich voor de klus terdege verdiept in medische en antropologische literatuur, want schedelboring was niet iets geheel nieuws. Trepanatie gaat uit van het idee dat het bloed bij een gesloten schedel niet alle haarvaatjes in het hoofd kan bereiken. De hersenen krijgen minder zuurstof, met dufheid en depressie tot gevolg. Een gaatje in de schedel heft dit probleem eenvoudig op. Deze bescheiden correctie op de schepping doet denken aan de fontanel bij de pasgeborene.
Huges (1934-2004) werd met deze spectaculaire daad in ieder geval wereldberoemd. Hij kreeg een handvol volgelingen in de VS (http://www.trepan.com), maar overleed in Nederland totaal vergeten aan een hartkwaal, veertig jaar na het gaatje.
Klik om te vergroten...
Een baby wordt geboren met een ongesloten schedel. Bij de meeste mensen sluit de hersenpan zich volledig rond het vijftiende levensjaar. Het bloed kan, sowieso gehinderd door de zwaartekracht, niet langer de allerkleinste haarvaten in het hoofd bereiken, omdat expansie op de hartslag niet meer mogelijk is. De hersenen krijgen daardoor minder zuurstof en glucose. Tenzij je een gaatje boort.
Klik om te vergroten...
http://vorige.nrc.nl/scholieren/article ... ofd_boorde
je kan ook gewoon steeds 10 minuten ondersteboven staan toch?? als je high wil worden ?.
Zou dat ongezond zijn en verslavend werken , op je op kop staan ondersteboven ???
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
DO NOT TRY THIS AT HOME YOURSELF
CONSULT YOU'RE MEDICAL SPECIALIST IF YOU WANNA DRILL A HOLE IN YOUR SKULL

Amanda Feilding, Countess of Wemyss (born 30 January 1943) is a British artist. She is scientific director and founder of the Beckley Foundation, a charitable trust. The foundation funds research in human consciousness and organises seminars of leading experts into the regulation of psychoactive substances.
Klik om te vergroten...

AMANDA FEILDING, LADY NEIDPATH created The Foundation to Further Consciousness W.brainbloodvolume.com), and is the founder of The Trepanation Trust W.trepanation.com). Feilding believes that an increase in the brain’s blood supply may underlie changes in consciousness, and that low doses of psychedelics can be used to enhance cognitive functioning. She also believes that trepanation (drilling a small hole in the skull) can alter the brain’s blood supply, increase brain metabolism, and may be useful in the treatment of various disorders. Feilding performed a self-trepanation in 1970, and has since been at the forefront of modern research into this ancient technology.
Klik om te vergroten...
:P
http://www.erowid.org/general/conferenc ... _2001.html
http://www.beckleyfoundation.org/2010/0 ... epanation/
The Beckley Foundation was founded, and is directed, by Amanda Feilding, Lady Neidpath.
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/ ... Foundation
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/ ... a_Feilding
http://nederlands.skepdic.com/dict_trepanatie.htm
Wat bracht Dr. Huges ertoe te geloven dat trepanatie zou leiden tot verlichting? Zijn eerste inzicht kwam toen hij leerde hoe je high kon worden door op het hoofd te staan. Hij begon te geloven dat hij zijn doel kon bereiken door permanent de druk te verlichten waardoor het bloed sneller zou stromen.
Klik om te vergroten...
:wave:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sinds een paar jaar wil ik juist steeds nuchter zijn :flushed:
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ken het wel, zo'n drang om alles om me heen te vergeten en aan de realiteit te ontsnappen, no matter how. Ik onderdruk die drang echter, omdat je de realiteit niet kan veranderen door hem te ontvluchten, hoewel mijn gevoel dat soms tegenspreekt. Dan luister ik liever naar mijn verstand.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Herkenbaar! Bij mij is het in de loop der jaren en met het ouder worden, wel vanzelf wat minder geworden. Ik zeg altijd maar: geniet er gewoon lekker van, zolang het nog kan! Als je maar wel voor jezelf in de gaten blijft houden dat het niet te erg wordt en dat je nuchter ook nog van het leven kan genieten!
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb hier volgens mij al meer topics over gezien; verslaafd aan alles, verslaafd aan niet nuchter zijn enz.

Gevaarlijk maar ook herkenbaar.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
jcutter zei:
Sinds een paar jaar wil ik juist steeds nuchter zijn :flushed:
Klik om te vergroten...

Zet je er compleet voor in!, en het lukt je vast :wink:
D
DiogenesLid
01-01-2024, 00:00
#11
zolang ik mn benzo's heb is er niks aan de hand :tearsofjoy:
K
KnuffelBeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, komt me bekend voor ja.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik thuis zit heb ik er juist het minst last van, enkel als ik het gezellig heb ergens komt het idee van drugsgebruik in mij op.

Olle
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hebben jullie daar ook wel eens last van?
Dat je constant opzoek bent naar een roesje
alcohol pep benzootje
maakt niet uit
als je maar WAT binnenkrijg
en als de winkels (ook de nachtapotheek) gesloten is
dan word je He-Le-Maal gek.

ook cravings op bepaalde momenten bijvoorbeeld
* de spiegelafdeling van de ikea
* het woord 'collombia'
* need-for-speed (zo'n computerspel)
nouja met die woorden denk je meteen aan pep of sossaaa
ik heb een lulkick
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wow, what the fuck.

Jij zat zeker op de coke toen je dat bericht schreef?

Ik las dat je hoogstens een half jaar geleden je eerste lijn pep nam en pas je eerste keer sos ging doen.

Je bent gewoon obsessief bezig, ik denk wel vaker aan pep dan ik zou willen maar dat stoort me niet zo. Maar dit klinkt echt wat te obsessief.

Als je nu al cravings hebt..

Neem een pauze.

Als je dit topic leest als je nuchter bent zie je gelijk ook wat voor 'n aap je wordt van coke. :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kan wel zin hebben in "iets" maar niet zo obsessief als jij het lijkt te hebben.

Wel kan ik me voorstellen dat de spiegelafdeling van de Ikea je het leven flink zuur kan maken.

Ook SOS-palen op stations geven mij snel trek in 'n verfrissend lijntje.

Maar het zijn bij mij enkel korte vlagen, en als ik eenmaal weer afgeleid ben houd ik me er totaal niet meer mee bezig.

Olle
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja ik ben constant opzoek naar een roes.
Alleen dat is op constant wiet hebben gerelateerd. Ik leef al enige tijd "in die roes."
En dat bevalt me nog steeds prima.
En zolang het me nog bevalt zal ik zeker in een roes blijven leven.
Cravings heb ik geen last van als ik niks heb, dan heb ik er geen zin in.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Vigilante zei:
Ik heb hier volgens mij al meer topics over gezien; verslaafd aan alles, verslaafd aan niet nuchter zijn enz.

Gevaarlijk maar ook herkenbaar.
Klik om te vergroten...

Ik heb dat ook wel, maakt zelf niet eens echt uit wat voor dope, maar ze heeft er precies wel zin in.

Zo zie je maar weer wat die trut van een Amy Whinehouse voor gedrag inspireert. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."