#1
Mjah verslaving staat dacht ik wel als ziekte geregisteerd .. (dacht ik)
Maar ik snap je punt wel.
Maar ik snap je punt wel.
Ja misschien wel!!! Een goed begin is het halve werk toch? Maar even voor de duidelijkheid; dit is nog wel ff fun.Maar dat ik er een eind aant gebruik wil maken, sta ik wel garant voor. En dan ken die ene keer niet meer...dus even op mijn tanden bijten en aan andere belangrijke dingen denken, want het is me een paar keer gelukt, dus nu weet ik dat ik het kan......zowel letterlijk als figuurlijk......lysergine25 zei:je hebt te veel pep op he ....
gr.M 

marko zei:Ik weet dat speed wel een harddrug is, maar of je daaraan verslaafd kan worden blijf voor mij altijd een vraag. Daarmee bedoel ik dat het mij meerdere keren is gelukt om daar vanaf te komen.
marko zei:Een terugval is een duidelijk aanblik op mijn denkpatroon waarmee ik geconfronteerd wordt, en DAN is de keuze die ik maak op speed gericht.
martin van nu zei:Dat iets verslavend is, houd in iets eigenschappen heeft die verslaving bevorderen.
Als je het af en toe gebruikt en jij bent er niet verslaafd aan, wil dat niet zeggen dat het niet verslavend is.
Hou dus alsjeblieft op met die onzinnige opmerkingen, over dat je het ook gebruikt, maar er helemaal niet verslaafd aan bent, of er geen moeite mee hebt.
So what?.
Robdebob zei:Speed werkt op het beloningscentrum in je hersenen, dus heeft het een bekrachtigende werking (als in: je hersenen associeren het speedgebruik met een goed gevoel). De term 'verslavend' is gewoon heel erg ambigu en relatief, daarom kan je beter zeggen dat speed de potentie heeft om de gebruiker in een patroon van herhaaldelijk gebruik te laten vallen.
Het antwoord op de vraag of speed verslavend is, is voor iedereen persoonlijk.
Haha, van wie is die testuitslag? Zal die even balen.Zenzie zei:Heb dit ergens gevonden op internet
Speed:
25% METAMFETAMINE
15% AMFETAMINE
15% EFEDRINE
15% COFFEÏNE
En Meth is kk verslavend
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."