Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ken de hele achterliggende geschiedenis niet, maar wil je wel even heel veel succes wensen. Heb dan wel geen ervaring met drugsverslaving, maar zoals met alle problemen is het zowieso al een hele grote vooruitgang als je het probleem inziet, onderkent en ook nog eens aan wilt pakken. Dat je alles op papier zet, en er met mensen overpraat is ook al heel wat. En dat je vriendin je niet onvoorwaardelijk steunt op dit moment is zeker vervelend, maar uiteindelijk moet je het allemaal zelf doen. Je moet zelf de kracht vinden om te stoppen, en dus voor jezelf kiezen, en ik zou proberen om jezelf positief te houden, en dus proberen om jezelf niet teveel negatief te laten afleiden door de mening/opmerkingen van je vriendin. De kracht om te stoppen ligt immers in jezelf, en als een ander dat niet gelooft of niet ondersteunt is in principe niet jou probleem. Zolang jij er maar in gelooft dat je kunt stoppen, of in t ergste geval flink kunt minderen ben je op de goede weg! Nogmaals veel succes"
"Helemaal fantastisch report! Ik heb al bijna een jaar geen MDMA meer gebruikt, en was me af aan t vragen of ik er niet een beetje "klaar" mee ben. Vervolgens kom ik op dit trip report uit, en zit ik je report met zweet in mn handen te lezen. Dat echte MDMA gevoel. De innerlijke rust maar ook de totale lichamelijke overgave en golven van blijdschap. Alles zat in dit verslag, en mijn beslissing is dan ook gemaakt.. Binnnenkort weer aan de M met goede vrienden, mooie muziek en een goede locatie"
"O'tjes"
"Ik heb ook altijd wel een klein momentje dat ik opeens uit mn doen ben.. dan kan ik of heel sip en depri worden of opeens heel chagrijnig.. als dat gebeurt dan herinner ik mezelf eraan dat t komt door de drugs en dat ik of in een tussenfase zit naar een nieuwe high, of dat t simpelweg voorbij is.. als ik me langer dan een half uur niet meer chill voel weet ik meestal wel dat t feest voorbij is, en ga ik wat eten en mn bed opzoeken (doe t altijd in huis namelijk).. Vroeger wilde ik nog wel eens shit bijpakken of geforceerd blij doen en bewegen maar in mijn geval werkt dat niet"
"Ik heb een andere longziekte en ben eigenlijk altijd aan het hoesten en veel benauwd.. maar onder XTC hoest ik nooit en heb ik voor me gevoel echt veel meer lucht.. Vorige keer had ik het erover met iemand en wij dachten dat het misschien kwam omdat prikkelingen (hoestprikkelingen) niet goed doorkomen.. Tis ook met lachen zo.. op MDMA kan ik de grootste lol hebben en de hele avond glimlachen maar echt schateren van het lachen zoals met andere drugs heb ik nog nooit gehad.. iemand een idee ?"
"wat ?"
"Wat ik de ideale manier vindt om de kater te beperken en als hij toch opduikt positief te benutten is t volgende - voor t slapen gaan zowieso 2 volle glazen water drinken - s'ochtends goed ontbijten, zonder koffie, met sinaasappelsap en water - goed douchen en schone kleren aandoen - frisse lucht scheppen - met vrienden uphooken die de avond ervoor ook gefeest hebben - ergens binnen of buiten gaan zitten met een hele flinke hasj joint - s'avonds lekker vroeg naar huis gaan, in bed gaan liggen en goede serie op dvd kijken of evt. een relaxte film - vroeg gaan slapen en de dag erna niet laat opstaan. Ideale zondag"
"Atropa: Bedoel je geen heftigere dingen voor jezelf dan CEV, of in t algemeen? Ik had de eerste paar keer ook geen hallucinaties gehad, maar de laatste keren had ik vrijwel altijd milde hallucinaties in de vorm van mensen die opeens een bril ophadden en ik zag overal in huis glazen water die er niet waren.. zeer bizar.. het vreemdste was nog wel toen ik met een vriend het huis aan het opruimen was zei die vriend terwijl die naar een glas water wees; moet je dat glas eens proberen te pakken.. Dus ik zeg; Wat is daar dan zo moeilijk aan? En vervolgens pak ik dat glas en ga er vol doorheen.. dat was zo bizar dat we de andere 2 trippers ook vroegen of ze iets zagen (ze waren in een andere kamer) en zij zagen er ook een glas staan.. we kwamen tot de conslusie dat het het feit dat we de hele avond ook echt glazen overal hadden staan en je hersens daarom ongemerkt in de war waren door vreemde schemering/lichtval... Ik zie ook alleen shit als t half donker is, nooit in t volle licht..."
"Afgelopen zaterdag heb ik met mijn vriendengroep iets behoorlijk bizars meegemaakt. We hadden een feestje in een grote hal op een industrieterrein en het was best een dooie boel.. we zaten flink aan de alcohol en hadden t best naar ons zin.. Eind Oktober hadden we voor het eerst als groep bij iemand thuis MDMA gebruikt en we begonnen daar over te praten. En iedereen werd steeds blijer.. Een vriend van mij begon door zijn haar te woelen met zijn handen.. vriendin begon met haar kaken te knarsen en toen er vervolgens een nummer kwam die we ook tijdens een space hadden gehoord begon iedereen te zuchten.. ik voelde me steeds lekkerder en begon als een mafkees heen en weer te lopen.. Vervolgens moest ik opeens iemand knuffelen en voordat we het wisten stonden we met zn allen in een grouphug.. Dit gevoel heeft vervolgens ruim een uur aangehouden en was eigenlijk net zo heftig als een milde MDMA trip.. Heeft iemand dit wel eens zo extreem meegemaakt ? Ik vond het echt supervet maar had niet verwacht dat je door alcohol zo'n soortgelijk effect kan krijgen.."
"Aankomende herfstvakantie zijn we van plan om de zogenaamde Hippieflip te proberen. Alleen 2 vrienden van mij beweren dat het beter is om eerst de Paddo's te nemen, omdat MDMA je maag zou doen krimpen en door de gore paddo's je dan zou gaan overgeven. Ik denk nog steeds dat het slimmer is om eerst de MDMA te nemen en als je je dan helemaal chill voelt de paddo's. Iemand die ervaring heeft met beide manieren van innemen ?"