#1
@Wilwilwel
Helaas ken ik dit soort gedrag maar al te goed. Van de hak op de tak, mentaal totaal de weg kwijt zijn. Dat komt omdat de hersenen 24/7 worden gefrituurd in GHB, en vaak ook andere middelen. Dan weet je het gewoon niet meer soms.
Ik heb behoorlijk vaak dat ik random dingen sta te doen en dan ineens besef waar the fuck ben ik mee bezig? Hiermee bedoel ik kronkelen half over de bank, door het huis heen lopen zonder doel en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Wel bijzonder dat die GHB-verslaafde persoon bij jou in de kliniek Seroquel kreeg zeg. Dat is echt 'n not done middel bij GHB, omdat je dan zo 12 uur door je ontwenning heen slaapt. Maar goed, ik ken zijn situatie verder niet. Kan er verder weinig over zeggen, alleen dat ik het heftig vind en dat ik hoop dat het weer goed met hem gaat. Al is dat bijna onmogelijk als je zo diep in een GHB wereld leeft.
Thanks voor je steun. Nog een kleine maand volhouden en dan kan ik de detox in. Ik weet nog niet of ik naar Zuid-Afrika ga, dat lijkt me echt verschrikkelijk bij thuiskomst. Dan val je echt in een gat volgens mij, of valt dat wel mee?
Helaas ken ik dit soort gedrag maar al te goed. Van de hak op de tak, mentaal totaal de weg kwijt zijn. Dat komt omdat de hersenen 24/7 worden gefrituurd in GHB, en vaak ook andere middelen. Dan weet je het gewoon niet meer soms.
Ik heb behoorlijk vaak dat ik random dingen sta te doen en dan ineens besef waar the fuck ben ik mee bezig? Hiermee bedoel ik kronkelen half over de bank, door het huis heen lopen zonder doel en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Wel bijzonder dat die GHB-verslaafde persoon bij jou in de kliniek Seroquel kreeg zeg. Dat is echt 'n not done middel bij GHB, omdat je dan zo 12 uur door je ontwenning heen slaapt. Maar goed, ik ken zijn situatie verder niet. Kan er verder weinig over zeggen, alleen dat ik het heftig vind en dat ik hoop dat het weer goed met hem gaat. Al is dat bijna onmogelijk als je zo diep in een GHB wereld leeft.
Thanks voor je steun. Nog een kleine maand volhouden en dan kan ik de detox in. Ik weet nog niet of ik naar Zuid-Afrika ga, dat lijkt me echt verschrikkelijk bij thuiskomst. Dan val je echt in een gat volgens mij, of valt dat wel mee?