#1
Enkel maar respect voor jouw openhartigheid en wilskracht.Lastig is het zeker, maar ik doe het niet alleen. Er is iemand in m'n omgeving die mij elke 2 uur een dosis geeft. Ik heb de GHB niet zelf in beheer. En als ik naar school of werk ga krijg ik alleen de g mee die ik nodig heb voor de periode dat ik weg ben. Dus dat maakt het wel gemakkelijker, en als ik trek heb in meer besef ik me zo ontzettend goed dat ik daar later de rekening voor ga betalen. Ik wil ten koste van alles niet weer op 5 a 6ml per anderhalf uur terecht komen. Dat was verschrikkelijk, dus met de juiste mindset gaat het gewoon lukken. Ik wil niet verslaafd zijn aan GHB want dat is verschrikkelijk, uiteindelijk slaap je nog maar amper namelijk.
Heb nu een hele sterke wilskracht om door te zetten.![]()
Ook een dikke cyberknuffel van mij!