Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe weg naar herstel

De weg naar herstel

422 antwoorden
92 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
@Raver

Wat opvalt is toch wel de gigantische snelheid waarmee afgebouwd wordt, het kan dus gewoon in maar anderhalve week.

Hoe staat het trouwens met de benzo's? je gebruikte toch best veel over langere tijd, ik kan me niet voorstellen dat je daar zo een twee drie cold Turkey mee gestopt bent. En krijg je nog andere hulpmiddelen die het draaglijker voor je maken?
Klik om te vergroten...

Zeker snel, 300mg GHB per dag minder. Op straat is dat in sommige gevallen een halve ml per dag minder. Hangt een beetje af van de sterkte van de GHB op straat.

Het is ook niet dat het geheel pijnloos gaat. Het fijne is van een detox, is dat je er gewoon doorheen moet.

En die benzos slik ik al sinds februari, ik krijg dagelijks hier gewoon 30mg Diazepam. En die gaan ze niet zo snel afbouwen hoor. Dat kan weken duren, en aangezien ik hier ook diagnostische onderzoeken ga doen heb ik alle tijd. Eerst die g eruit en dan verder met de rest.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook ontzettend veel moeite met GHB het is gewoon zooo lekker gevoel... vooral na werken lekker gtjuh nemen... je voelt zooo ontspannen, zorgloos.. ik heb ook 5 x in de detox gezeten door... G 3 x opgehaald door de crisis dienst is geen pretje voor je ouders...
Laatst keer was ik niet verslaafd aan G maar ik was boos op Mn ex vriendin, ze had het uit gemaakt.. had ik perongeluk alcohol en GHB door elkaar gemixt dus werd naar bewusteloos ziekenhuis gebracht met de gedachten hij heeft G verslaving(stond in het systeem dat G probleem had)... ik was 8 maanden clean.. kreeg ik in het ziekenhuis nog meer G toegediend... ik maakte spastisch bewegingen en kon niet goed communiceren dat ik geen G verslaving had... ben ik 3 dagen lang onderinvloed van G en vloeibaar diazepam in slaap gebracht en werd wakker in een detox afdeling (Breider) kamer met een camera op me gericht... ik werd daar weer verslaafd gemaakt door de doktoren... was echt ergst nachtmerrie ooit.

Trouwens mijn vraag is mogen ze je in het ziekenhuis! je zomaar vastbinden aan bed?
Terwijl ik bewusteloos was en niemand tot last was en niet agressief was?
Want ik ben 3 dagen vast gebonden op bed...

ze hadden opgever moment daarna los gemaakt en 2 matrassen naast elkaar gezet omdat ik spieren niet meer onder controlen had!

Grt
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoelanger aan G vast zit(g verplicht nemen) en blijft uitstellen hoe moeilijker ervan afkickt! als ik nu de eerst verschijnselen aan voelt komen!!! Koop ik zooitje diazepams van 10 Mg en drank na meestal ben ik 1 a 2 dagen! ben ik ervan af! Want ik wil niet zo ver laten komen als eerst.... pfff wat was ik ziek zeg.helemaal opgeblazen door de vocht! Dan wacht ik weer 2 weken dan weer lekker gtjuh nemen. Ik heb serieus liefdes haat verhouding met G
d
drieluikLid
01-01-2024, 00:00
#4
volg dit topic ook al een tijdje met een half oog, nooit geweten dat detox van GHB zoveel met zich mee bracht.

Succes.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
11:00 net 14ml gekregen.

Al 6ml afgebouwd dus, 900mg GHB minder.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
De stap van 16 naar 14ml is gisteren echt slecht gevallen.

Controles voor en na m'n doseringen waren steeds te hoog. Bloeddruk rond de 145/95 en een pols van boven de 100. Daarnaast echt hele erge klamme koude handen, mensenschuw en prikkels waren teveel. Elke afkick is zwaarder. Vorige keren ging ik er fluitend doorheen maar nu is het wat pittiger.

In overleg met de arts is er besloten dat ik vandaag niet ga afbouwen en een dag stabiel op 14ml blijf. Morgen zie ik de arts maar morgen zal ik het afbouwen vervolgen naar 12ml.

Update tot zover.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Raver zei:
De stap van 16 naar 14ml is gisteren echt slecht gevallen.

Controles voor en na m'n doseringen waren steeds te hoog. Bloeddruk rond de 145/95 en een pols van boven de 100. Daarnaast echt hele erge klamme koude handen, mensenschuw en prikkels waren teveel. Elke afkick is zwaarder. Vorige keren ging ik er fluitend doorheen maar nu is het wat pittiger.

In overleg met de arts is er besloten dat ik vandaag niet ga afbouwen en een dag stabiel op 14ml blijf. Morgen zie ik de arts maar morgen zal ik het afbouwen vervolgen naar 12ml.

Update tot zover.
Klik om te vergroten...
Je kan het!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeker. Vandaag de hele dag stabiel op 14ml en totaal geen klachten, dus het afbouwen zal morgen weer gaan beginnen. :)
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
12ml gekregen net om 11 00. :) Weer 2ml gezakt. Ik kijk echt uit naar die eerste ongebroken nacht slaap. :mrgreen:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Van de week dit topic grotendeels door gelezen, wou je veel sterkte en succes wensen!
f
fubyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heel veel sterkte Raver! De eerste paar maanden na detox was het meest euforische gevoel wat ik ooit ervaren heb.
p
pinkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Go Raver go!!:sunglasses:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aanstaande vrijdag om 23 00 m'n laatste gift farma GHB.

Nu op 8ml.
A
AnitaaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Raver zei:
Aanstaande vrijdag om 23 00 m'n laatste gift farma GHB.

Nu op 8ml.
Klik om te vergroten...

Oeeehhh gaat de goede kant op!

Goed bezig hoor!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
A.s maandag starten met de diazepam afbouw. 3mg minder elke 2 dagen.

Pfoee :rolleyes:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Raver zei:
Aanstaande vrijdag om 23 00 m'n laatste gift farma GHB.

Nu op 8ml.
Klik om te vergroten...

Lees nu pas het gehele topic omdat ik er de tijd voor heb. Indrukwekkend @Raver maar je bent wel goed bezig nu. Een moeilijke weg met waarschijnlijk veel obstakels waar je door moet maar hou je sterk en doe zo verder, je kan het en doet het goed!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goed om te lezen hoe het je vergaat daar! Succes nog verder :)
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Veel succes!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thanks allemaal!

6ml Xyrem nu nog. Omgerekend 900mg GHB. Helemaal niets meer. Morgen naar 4ml, en zaterdag dus niet vrijdag 2ml en laatste dosis is dan 23 00.

Klachten zijn nu vooral mentaal, enorm somber, lichtelijk angstig, en totaal geen motivatie om iets te doen. Het liefste lig ik de hele dag in m'n kamer te netflixen of slapen. Dit hoort deels ook wel bij de GHB afbouw/afkick, maar ik ben zelf ook wel bekend met depressieve episodes.

Het is ook allemaal heel erg veel op het moment, 5e keer kliniek, studie stop of vertraging, problemen met m'n familie, en vooral die schaamte naar mezelf toe. Hoe heeft het weer zover kunnen komen? Maarja dag voor dag..

Raver.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Afgelopen nacht enorm slecht geslapen. Elke 2 uur gewekt worden voor een dosis die alleen therapeutisch nog werkt. Mentaal en lichamelijk geen effect meer van, daardoor kwam ik heel moeilijk weer in slaap nadat ik gewekt werd voor m'n dosis.

In overleg met een verpleegkundige en verslavingsarts ben ik vanochtend van 6ml Xyrem naar 3ml Xyrem (afbouw dus versneld met 3ml ipv 2ml) gegaan en krijg zo om 23 00 m'n laatste dosis en dan ben ik afgebouwd! :rockband:

Yes yes yes.

Ben benieuwd hoe ik ga slapen vanacht, maar dat lezen jullie morgen.

Greetz , Raver.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...22
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."