#1
Wel bizar trouwens dat jij 12 uur door je afkick heen slaapt op Seroquel. Bij mij hielp het niks.
Het is een beetje een cliché dingetje dat mensen zeggen niet gevoelig te zijn naar een middel en vervolgens een flinke uitglijder maken in de hondenstront.Ik voel me aan niemand superieur, echt niet.
je was toch al best een tijdje gestopt met GHB? is het dan zo dat als je een periode lichamelijk afhankelijk bent geweest van GHB, en je na een aantal maanden geen gebruik weer aantal dagen gebruikt, je direct weer lichamelijk afhankelijk bent? of is het echt de mentale verslaving? Ik heb er zelf weinig ervaring mee dus vraag mij dit af.
Lijkt mij erg lastig om zelfstandig af te bouwen even een slecht moment en daar ga je..
Enkel maar respect voor jouw openhartigheid en wilskracht.Lastig is het zeker, maar ik doe het niet alleen. Er is iemand in m'n omgeving die mij elke 2 uur een dosis geeft. Ik heb de GHB niet zelf in beheer. En als ik naar school of werk ga krijg ik alleen de g mee die ik nodig heb voor de periode dat ik weg ben. Dus dat maakt het wel gemakkelijker, en als ik trek heb in meer besef ik me zo ontzettend goed dat ik daar later de rekening voor ga betalen. Ik wil ten koste van alles niet weer op 5 a 6ml per anderhalf uur terecht komen. Dat was verschrikkelijk, dus met de juiste mindset gaat het gewoon lukken. Ik wil niet verslaafd zijn aan GHB want dat is verschrikkelijk, uiteindelijk slaap je nog maar amper namelijk.
Heb nu een hele sterke wilskracht om door te zetten.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."