Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Techneut zei: Op 3mmc moet je ook gelijk 6 nachten doorhalen, anders is het niet leuk. Klik om te vergroten... Dit is sarcasme hoop ik?"
"Ik vind 3mmc eigenlijk gewoon kut. De eerste dosering is top, maar het effect is zo kort en hoe vaker je bijneemt hoe meer de nare bijwerken de overhand nemen. Het gewenste effect wordt met iedere herdosering korter. En meteen wanneer het uit begint te werken een vreselijke come down.. Al met al de moeite niet waard imo... Herken persoonlijke de extreme craving niet zo, na 3 keer bijnemen vind ik het gewoon de moeite niet meer en wegen de nadelige effecten zwaarder dan de effecten die je zou willen van een drug. Heb ditzelfde ook al eens gehad op die manier, de rest toen ook weggespoeld. Er zijn veel leukere alternatieven naar mijn mening.. Goede omschrijving van 3mmc, herkenbaar.."
"ketakoekjes zei: Ik gebruik nooit dopamine releasers, wat ik beschreef bovenaan doen mijn hersenen vanzelf om een of andere vreemde reden, joints doen mij niks en voor koffie heb ik een enorme gewenning. Een joint roken voor het studeren is trouwens ook niet zo slim. Volgende keer probeer ik maar eens Modafinil. Klik om te vergroten... Methylfendidaat is geen dopamine releaser. Het remt de heropname van dopamine en noradrenaline. https://adhdcentraal.nl/over-adhd/medicatie/"
"Revolutionair zei: Ik heb die ganggang op negeer stand staan maar heb het dit keer gelezen door op genegeerde inhoud te lezen. Die gast weet niet waar hij over praat. Ik ken een paar honderd mensen in de techno scène omdat we feesten geven en iedereen gebruikt ghb altijd op elke after en op het feest. Ken maar 3 verslaafde dus dat valt harstike mee allemaal. Mensen raden speed aan wat helemaal ook troep is. Als je zo bang bent voor drugs moet je helemaal geen drugs gebruiken zoals die ganggang. Laat je niet bang maken door onwetende jongentjes. Jammer dat negeer functie niet 2 kanten op werkt. Want ik weet dat dut account afkomstig is van een bepaald groepje. Negeer modes blijft aan dus je kan roepen wat je wilt... Klik om te vergroten... Een hoop vraagtekens bij deze reactie..."
"Revolutionair zei: Vertel.. Klik om te vergroten... Gangbang negeer stand? Welke gast weet niet waar die over praat? Je kent 3 verslaafden en dat valt mee, wat is het verband met deze post? Wat is eigenlijk ganggang?... @Revolutionair"
"Revolutionair zei: Ja er komt elke keer een nieuw account online die precies meepraat over dingen dingen die al lang spelen op dit forum waaruit ik concludeer dat mensen accounts aanmaken om hun punt kracht bij te zetten. Zie dat meteen en dat is zo een account ineens inactief en dan komt er weer een nieuwe bij. Negeerstand is dat je iemand zijn inhoud niet meer leest. Klik om te vergroten... Oke, niks met gangbangs dus en dit heeft volgens mij ook niks met deze post van @Patjesss te maken?"
"Revolutionair zei: Jawel ik vertelde hem dat ghb de oplossing kon zijn voor de blokade die hij heeft met sex waarna gangbanger mijn stellingen constand onderuit probeert te halen zonder er inhoudelijk op in te gaan of met wetenschap hoe het werkt. Dus normaal zie ik zijn berichten niet maar vandaag dacht ik laat me eens kijken. En ja hoor nog steeds bezig met mij dus Dus ik dacht ach dan reageer ik weer een keertje Klik om te vergroten... Ah dat bedoel je, ken de historie niet, maar in deze lijkt dit mij een prima advies van @Ganggang... Misschien maak je iets persoonlijk wat helemaal niet persoonlijk is bedoeld?"
"Benzoboss zei: Dus als ik vandaag een joint rook dan mag ik morgen niet rijden omdat een test mogelijk positief kan zijn? Dat is bs. Een test toont alleen aan of je hebt gebruik in de afgelopen x dagen/uuren en dat is het. Je kunt zo nuchter zijn als de tyfus en nog steeds positief. Klik om te vergroten... Dat klopt, je wordt gewoon verantwoordelijk gehouden voor wat er uit het onderzoek komt. Je moet dus rekening houden met de halfwaardetijd van de middelen die je gebruikt."
"KropSla zei: (Onder invloed van MDMA met een vriend aan het kletsen) Ik: "Haha, heb jij ook telkens dat je midden in een zin vergeet wat je wilde zeggen of waar het gesprek over gaat?" Hij: 'Omg ja, dat gebeurt mij ook echt steeds!' Ik: "(...korte stilte)...Huh sorry, wat gebeurt je telkens?" Hij: 'Wat? Ik weet niet, waar hadden we het eigenlijk over?' Om vervolgens gezamenlijk de OH HIEROVER HADDEN WE HET DUS realisatie te krijgen Klik om te vergroten... Herkenbaar haha"
"Bang voor de dood, of ben je eigenlijk bang om echt te leven.. vraag die mij bezig houdt de laatste tijd…"