Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe weg naar herstel

De weg naar herstel

422 antwoorden
94 weergaven
18-5-2026
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoelanger aan G vast zit(g verplicht nemen) en blijft uitstellen hoe moeilijker ervan afkickt! als ik nu de eerst verschijnselen aan voelt komen!!! Koop ik zooitje diazepams van 10 Mg en drank na meestal ben ik 1 a 2 dagen! ben ik ervan af! Want ik wil niet zo ver laten komen als eerst.... pfff wat was ik ziek zeg.helemaal opgeblazen door de vocht! Dan wacht ik weer 2 weken dan weer lekker gtjuh nemen. Ik heb serieus liefdes haat verhouding met G
d
drieluikLid
01-01-2024, 00:00
#2
volg dit topic ook al een tijdje met een half oog, nooit geweten dat detox van GHB zoveel met zich mee bracht.

Succes.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
Dag 11 van de benzo's af nu.

Heb het idee dat de waves van afkick wel iets minder worden, dus daarmee bedoel ik dat de afkick niet constant aanwezig is. Ik heb ook goede momenten gelukkig.

Maar als de afkick komt (vaak richting de avond) kan het soms doorzetten en dan heb ik er de hele avond flink last van. Bijna altijd ervaar ik dan vlagen van intense angst wat zich uit in paniek en flinke derealisatie.

Hoofdpijn, zweetpalmen, enorm warm hebben, derealisatie!, stijve spieren (benen, nek, schouders, borst), hyperventilatie, druk op de borst, gevoel alsof m'n keel dichtgeknepen wordt, hartkloppingen, nervositeit, overgevoeligheid voor geluiden, moeilijk om een gesprek te voeren, grieperig gevoel, zwak op m'n benen staan, lopen voelt heel raar, lichte hallicunaties (lichte vervormingen), paniekaanvallen, angsten en slapeloosheid.

Vooral die derealisatie is klote, vooral tijdens het sporten met de groep. Raak dan helemaal m'n concentratie kwijt omdat ik me zo vaag voel. Ik heb al meerdere paniekaanvallen gekregen tijdens het sporten, en zo'n aanval vliegt me ineens aan. Voel het totaal niet aankomen!

Heeft er iemand een idee hoelang dit kan duren!? Het begint aardig frustrerend te worden, de artsen hier weten er naar mijn mening maar weinig vanaf.
Klik om te vergroten...

Ik had dezelfde klachten eind jaren 90, oorzaak was dan we geen GHB maar misbruik van XTC. Het werd bij mij minder in de loop van een paar maanden tot het helemaal weg was. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Ik ga trouwens afstand doen van mijn GHB (200ml+), heb iemand gevonden die ik wel vertrouw dat die het niet gaat misbruiken. Reden is dat ik er gewoonweg geen reet aan vind.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goed om te lezen. Houden zo en prima bezig!!
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goedzo!!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Coffeecup zei:
Goedzo!!
Klik om te vergroten...

Thanks :rockband:
S
SpongebobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe is het nu met je?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spongebob zei:
Hoe is het nu met je?
Klik om te vergroten...

Wel oke.
Momenteel nog steeds opgenomen in de detox afwachtend voor 3 psychologische ondefzoeken die ik ga krijgen.
Eind oktober zal ik voor 20 weken naar een andere kliniek gaan voor schematherapie.
N
NodoubtsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ook sinds een week afgekickt van GHB,
Ben er zo blij mee! het heeft hele leuke kanten maar ook zulke donkere, die je pas ontdekt als het eigenlijk al te laat is. Pas er mee op zou ik zeggen.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
fredje zei:
Ik ook sinds een week afgekickt van GHB,
Ben er zo blij mee! het heeft hele leuke kanten maar ook zulke donkere, die je pas ontdekt als het eigenlijk al te laat is. Pas er mee op zou ik zeggen.
Klik om te vergroten...

Top Fredje!!!
p
pinkieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Raver ik ben zo blij voor je! Nog veel goede moed!!
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goed bezig kerel, zet het voort!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goed bezig Raver! En wat gaat dat alweer snel met het aantal dagen clean man.
s
somshoogLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heel mooi dat het zo goed gaat! Ik vind het vooral heel inspirerend hoe jij (@Raver) helemaal in de put zat en nu langzaam er bovenop komt. Het leven is ook mooi zonder drugs :) (en dat zeg ik op een drugsforum hahahaha maar is wel zo)
P
PinkUnicorn013Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Yow @Raver,

Dit is de eerste keer na 2 maanden dat ik weer inlog op DF dus heb je afkick-proces helaas niet helemaal meegekregen.
Hoe is het nu? En in welke fase van de behandeling zit je nu?

Hou je sterk man!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
PinkUnicorn013 zei:
Yow @Raver,

Dit is de eerste keer na 2 maanden dat ik weer inlog op DF dus heb je afkick-proces helaas niet helemaal meegekregen.
Hoe is het nu? En in welke fase van de behandeling zit je nu?

Hou je sterk man!
Klik om te vergroten...

Momenteel nog opgenomen op de detox, ik zit hier nog omdat ik 15 20 en 24 oktober neuro psychologische onderzoeken krijg om te bekijken of ik schade heb opgelopen en om eventuele diagnoses te stellen. Best spannend dus.

Het afkicken was behoorlijk zwaar, vooral de Diazepam! Flinke afkick gehad van de Diazepam die wel enkele weken aanhield.

Het afbouwen van de GHB was vooral mentaal zwaar. Lichamelijk is dat zonder heftige complicaties verlopen. 1 maal stabiel moeten blijven omdat de stap van 16ml farma GHB (4ml straat GHB) naar 14ml farma GHB (3,5ml straat GHB) ervoor zorgde dat m'n bloeddruk en pols teveel ging stijgen. Maar dat is ook het enigste, het overzetten van straat GHB naar die farma GHB ging vrij soepel omdat ik zelf al stabiel elke 2 uur doseerde.

29 oktober ga ik naar een kliniek voor 20 weken voor Intensieve Schematherapie.

Zover m'n update.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Raver zei:
Momenteel nog opgenomen op de detox, ik zit hier nog omdat ik 15 20 en 24 oktober neuro psychologische onderzoeken krijg om te bekijken of ik schade heb opgelopen en om eventuele diagnoses te stellen. Best spannend dus.

Het afkicken was behoorlijk zwaar, vooral de Diazepam! Flinke afkick gehad van de Diazepam die wel enkele weken aanhield.

Het afbouwen van de GHB was vooral mentaal zwaar. Lichamelijk is dat zonder heftige complicaties verlopen. 1 maal stabiel moeten blijven omdat de stap van 16ml farma GHB (4ml straat GHB) naar 14ml farma GHB (3,5ml straat GHB) ervoor zorgde dat m'n bloeddruk en pols teveel ging stijgen. Maar dat is ook het enigste, het overzetten van straat GHB naar die farma GHB ging vrij soepel omdat ik zelf al stabiel elke 2 uur doseerde.

29 oktober ga ik naar een kliniek voor 20 weken voor Intensieve Schematherapie.

Zover m'n update.
Klik om te vergroten...

Krijg je Baclofen ? Zoja? Welke kliniek(Naam) zit je?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je bent echt zoooo goed bezig Raver! Echt waar man. Je kunt echt trots zijn op jezelf. Ga zo door man!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Conjo zei:
Krijg je Baclofen ? Zoja? Welke kliniek(Naam) zit je?
Klik om te vergroten...

Geen idee of ze dat hier voorschrijven. Ik heb er niet om gevraagd.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#20
Raver zei:
Momenteel nog opgenomen op de detox, ik zit hier nog omdat ik 15 20 en 24 oktober neuro psychologische onderzoeken krijg om te bekijken of ik schade heb opgelopen en om eventuele diagnoses te stellen. Best spannend dus.

Het afkicken was behoorlijk zwaar, vooral de Diazepam! Flinke afkick gehad van de Diazepam die wel enkele weken aanhield.

Het afbouwen van de GHB was vooral mentaal zwaar. Lichamelijk is dat zonder heftige complicaties verlopen. 1 maal stabiel moeten blijven omdat de stap van 16ml farma GHB (4ml straat GHB) naar 14ml farma GHB (3,5ml straat GHB) ervoor zorgde dat m'n bloeddruk en pols teveel ging stijgen. Maar dat is ook het enigste, het overzetten van straat GHB naar die farma GHB ging vrij soepel omdat ik zelf al stabiel elke 2 uur doseerde.

29 oktober ga ik naar een kliniek voor 20 weken voor Intensieve Schematherapie.

Zover m'n update.
Klik om te vergroten...
Heftig man zo’n afkick van GHB en Diazepam. Sterkte!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...22
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."