#1
Wel bizar trouwens dat jij 12 uur door je afkick heen slaapt op Seroquel. Bij mij hielp het niks.
Heb je binnenkort vakantie, of kun je vakantie of verlof opnemen om aan je stabiliteit / stukje afbouw te werken? En dan hoeven ze op je werk nog nieteens het fijne ervan te weten, of is dat wel al zo?
Oef, Phenibut? Denk dat dat nog onverstandiger is om nog meer middelen tot je te nemen. Zelf heb ik het nog nooit gebruikt, @Raver als ik mij niet vergis. Echter heb ik over dit spul ook veel narigheid gelezen.
Toch fijn dat er een arts is die je begeleidt, dat is in ieder geval iéts! Je onderdruk die is inderdaad hoog, kun je hem / haar hier anders even over berichten? Hoelang zit je nu vast aan de g, twee weken, drie?
Deze reactie had ik al verwacht. Je neemt het er niet bij, je kunt direct stoppen met GHB.
En de afkickverschijnselen van Pheni zijn minstens zo ernstig, maar phenibut hoef je maar 2x pd te doseren. Veel praktischer dan de sleur/hel van om de 2 uur de wekker zetten.
Ik heb geen ervaring met Phenibut, maar volgens mij zit een groot deel vd. oplossing em idd in het omzeilen van die wekkers. Elke 2 uur gewekt worden put uit + risico v. erdoorheen te slapen.
Dit is nou precies hetgeen wat ik niet doe. Dan maar 2 uur verrot voelen.
Alles wat je zegt over phenibut etc allang toegepast in het verleden en ik krijg gewoon ontwenning door phenibut heen? Ik vind het echt niet zo fantastisch als dat iedereen beweert hoor. Zelfs van 3 of 4 gram voel ik er niks van.
Want? Tensie was net voor m'n dosis weer perfect. Dus die hoge tensie van net was een momentopname. Elke dag 0.2ml minder is nog minder mg GHB per dag als dat ze in de detox doen.. Gezien ze daar dagelijks met 300mg GHB afbouwen, en straat GHB is zo'n 550 a 600mg per ml als je geluk hebt.
Als afbouwen met GHB zelf zo kansloos is, waarom gebruiken alle afkickcentra deze methode dan? Ik ben er van overtuigd dat je met de juiste instelling gewoon kunt bereiken wat je wil bereiken. Ik ben zelf ook meerdere keren in crisis gekomen, en ik alles wat ik wil is afbouwen!
Tuurlijk het effect van de GHB is fantastisch. Maar wat als je niet meer tot je beschikking hebt? Dan zul je wel moeten, en je leert er ook van. Ik besef me dondersgoed dat meer nemen juist tegen je werkt.
Momenteel is er iemand bij me die me de ghb geeft en de rest staat achter slot en grendel.
Wat betreft de nachten, die zijn inderdaad uitputtend. Maar uit ervaring weet ik dat je een maandje of 2 3 slecht slapen wel overleeft. Klote is het zeker, maar ik vind dat hele gekut met allerlei supplementen helemaal eng.
Baclofen + lyrica werkt goed. Maar hoezo wordt dat niet toegepast in de detox als dat zo geweldig werkt? GHB is voor mij de enige remedie om eraf te komen.
Het is een overtuiging die ik heb.
Thanks allen voor de tips en mogelijke oplossingen. Máár ik doe het op m'n eigen manier gebaseerd op de manier uit de detox. Tensie nauwlettend in de gaten houden, contact met arts zo nodig, en stabiliteit.
Vanacht werd ik alle keren al wakker vóór me wekker. Het went, ik neem in en draai me weer om. Ja klote maar alsof GHB verslaving een pretje is? Alle spuitjes liggen al klaar, innemen en doorslapen. Met behulp van Diazepam is dat best te doen.
Raver.
maar als er een keer teveel voedsel in je maag zit kan zo’n dosis tegenvallen qua werking, slaat de paniek toe, en ga je meer bijnemen en ben je terug bij af.
De GHB afbouwen lijkt imo een kansarme missie...
volgens mij zit een groot deel vd. oplossing em idd in het omzeilen van die wekkers.
Waarom denk je dit? Ben ik wel benieuwd naar dan.
Waarom ik dit denk staat in het deel van m’n post dat je niet ge-quotet hebt.
Maar het is uiteraard een tip zoals je er al veel gekregen hebt.
Doe het op jouw manier, want jij kent jezelf het beste.
Goodluck!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."