Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoeder van 3 verslaafde

moeder van 3 verslaafde

119 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natozlato zei:
Je kunt ook gewoon niet reageren. In plaats van een grote mond te hebben.
Klik om te vergroten...
Ik zal niet meer reageren (mijn laatste reactie hier). Ik heb zelf kinderen en wordt gewoon boos door deze vrouw die haar kinderen in de steek laat en wegzet als verslaafde gekken. Welke moeder of vader doet dit nou?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
Je kunt ook gewoon niet reageren. In plaats van een grote mond te hebben.
Klik om te vergroten...
Nouja, het is een openbaar forum. Als je zulke verhalen hier plaatst en zo'n toon aanslaat kun je verwachten dat daar niet altijd positief op gereageerd wordt.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Rivalrie
Dat kan zeker.
Gewoon op de naam klikken van persoon in kwestie en dan zie je een negeerknop staan naast volgen.

Als ik dit topic zag verschijnen , dacht ik .
Arme vrouw met haar problemen.
Ik kan haar niet helpen want van heroïne ken ik nix af.
Maar hoe het nu verder evolueert, heb ik geen compassie meer.
Als je door meerdere personen aangesproken word , dat je wat op je typgedrag moet letten en je je door alles en iedereen die wil helpen aangevallen voelt , ligt het probleem niet enkel bij de zonen maar ook bij jouw.
Hier heeft leeftijd nix met te maken.
Maar is een kwestie van (zelf)aangeleerd gedrag.
mss Heb ik nog wel een beetje begrip.. Ik weet het niet.
Ik probeer tegen alles en iedereen vriendelijk te blijven , maar op een bepaald punt stopt het dan ook.
73 zijn is geen excuus om zo opvliegend te zijn , als men opa van 84 een slechte dag heeft en het op mij probeert uit te werken zet ik hem ook even met beide voeten op de grond.
Een bepaald soort gedrag wekt een bepaald soort gedrag op.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je de gezegende leeftijd hebt van ergens voorbij de 70 jaren, (Dit bereiken is al knap tegenwoordig) dan heb je zeer waarschijnlijk een zeer grote levenservaring.
Ervan uitgaande dat alles idd heeft plaatsgevonden zoals door de TS is beschreven, dan moet ik toch zegfen, dat deze situatie zoals hij aldus is beschreven, toch wel een situatie is, die domweg als een gigantische tragedie is te noemen.
Ga hier maar eens aanstaan.
3 kinderen, waarvoor je alles doet om ervoor te zorgen dat deze goed terecht komen, alle 3 naar de donder.
Niet 1, niet 2, maar alle 3.
Ikzelf kan dit haast niet bevatten.
3 maal die giga ellende. Achter elkaar.
Als ouder zijnde, ga je hulp zoeken. Volkomen logisch!
Op Een gegeven moment vind je op internet een drugs site. Een forum. Een forum dat gaat over datgene, wat jouw kinderen, en jouzelf, vernietigd heeft. Jarenlang .
Dan kan het niet anders, dan dat je op een bepaalde manier in het leven staat. En dit niet op de meest positieve manier. Alweer : logisch. Woede en agressie. Begrijpelijk.
Maar.
Diezelfde grote levenservaring moet je óók geleerd hebben, dat als je mensen, die je proberen bij te staan, met die agressie en woede bij hun pogingen om je te helpen, a.h.w. "beloont", dat je dit dus persé n i e t op die agressieve wijze moet doen.
Want op agressie zit niemand, echt niemand te wachten. Sterker nog, je stoot mensen, die van goede wil zijn, van je af. ( en dit zie je nu óók in dit thread gebeuren ).
In het burger leven van tegenwoordig bereik je met agressie en woede he. le maal niets.
Als je naast jouw vraag om hulp andere problemen hebt met schrijven, digibeet zijn, of wat dan ook in dit kader, dan lijkt het mij uiterst zinvol om ook hierbij hulp te zoeken.
Want er bestaat de gerede mogelijkheid, dat vanwege die andere problemen ( als bijzaak) de hoofdzaak niet goed of zelfs helemaal niet aan de orde gaat komen.
Alle moeite is dan in dit geval voor niets....

Zo denk ik erover op dit moment.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMAZING zei:
Wat een reacties zeg van sommige mensen. :fearscream:
Klik om te vergroten...
Wel een goed popcorn topic dit inderdaad.

Valt niet mee soms om mensen in hun emoties te erkennen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Ik heb zelf kinderen en wordt gewoon boos door deze vrouw die haar kinderen in de steek laat en wegzet als verslaafde gekken. Welke moeder of vader doet dit nou?
Klik om te vergroten...

Even buitenbeschouwing latende hoe de communicatie ging.
Hoe kom je er bij dat deze vrouw haar kinderen in de steek heeft gelaten??.
Als er iets is dat deze vrouw juist niet gedaan heeft is het dat wel.
Ze heeft juist haar hele leven de zorg behouden voor haar volwassen kinderen.
Ze aan alle kanten geprobeert te helpen van hun verslavingen af.
En hoe kom je erbij dat ze haar kinderen wegzet als verslaafde gekken?.
Ongeacht of haar communicatie op dit forum goed of slecht is vind ik wat je zegt nergens op slaan.
Deze vrouw heeft juist alles wat ze in der heeft gegeven om haar volwassen kinderen te helpen.
Ze heeft geen 1 keer iets slechts over haar kinderen gezegd.
Ze geeft aan aan welke klote drugs ze verslaafd zijn.
Ik heb juist diepe respect en bewondering voor deze vrouw/moeder!.
Ondanks dat ze er zelf aan onder door gaat en nooit haar eigen leven heeft geleefd maar is geleefd is ze er voor haar kinderen.
Ze is al die tijd achter haar kinderen blijven staan!!.
Vind het zeer kwetsend tegenover zo'n vrouw om zulke uitlatingen te doen,wat ook nog niet eens waar is.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Ik zal niet meer reageren (mijn laatste reactie hier). Ik heb zelf kinderen en wordt gewoon boos door deze vrouw die haar kinderen in de steek laat en wegzet als verslaafde gekken. Welke moeder of vader doet dit nou?
Klik om te vergroten...

Kinderen in de steek laat? Hoe kan je dat nou zeggen. Wie weet wat ze allemaal heeft meegemaakt.

Je reageert wel vaker best bot. Misschien kan je wat nadenken voor je wat zegt hier.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang💯 zei:
Nouja, het is een openbaar forum. Als je zulke verhalen hier plaatst en zo'n toon aanslaat kun je verwachten dat daar niet altijd positief op gereageerd wordt.
Klik om te vergroten...

Dat begrijp ik helemaal, dat zij aangesproken wordt op haar gedrag. Maar pesten en gemene opmerkingen maken is niet echt constructief hé?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Kinderen in de steek laat? Hoe kan je dat nou zeggen. Wie weet wat ze allemaal heeft meegemaakt.

Je reageert wel vaker best bot. Misschien kan je wat nadenken voor je wat zegt hier.
Klik om te vergroten...
Als je geen mening wilt horen van een ander, vraag ik mij af wat je op een forum doet.... Als ik het ergens niet mee eens ben dan mag ik dat best plaatsen. Soms ben ik inderdaad bot, dat is meestal wanneer ik vind dat bepaald gedrag extreem is en een gevaar voor anderen of zichzelf is.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natozlato zei:
Dat begrijp ik helemaal, dat zij aangesproken wordt op haar gedrag. Maar pesten en gemene opmerkingen maken is niet echt constructief hé?
Klik om te vergroten...
Waarheid, maarja welkom op het internet. Play stupid games, win stupid prices.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#11
Natozlato zei:
Maar pesten
Klik om te vergroten...

Sorry kon me ff niet inhouden na elke keer die reacties. Zal het niet meer doen 🙄
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien heeft u hier iets aan;

www.bol.com

De verslaving voorbij, Jan Geurtz | 9789026356568 | Boeken | bol

De verslaving voorbij (Paperback). In De verslaving voorbij verklaart Jan Geurtz verslavingen op een verrassende wijze, en toont vervolgens een...
www.bol.com www.bol.com

Een boek voor niet alleen (ex)verslaafden, maar ook voor naasten, wellicht dat het u helpt? Ik heb zelf de e-book versie gekocht, die is iets goedkoper (€10), helaas nog geen tijd gehad om hem helemaal te lezen, maar als ik de inleiding lees denk ik wel dat dit een heel goed hulpmiddel kan zijn, voor iedereen...

Doe ermee wat u wilt🙂
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
BANNED
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Trollde ze dan de heletijd? lol
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
benzzzy zei:
BANNED
Klik om te vergroten...
Weggejorist en opgerot!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMAZING zei:
Trollde ze dan de heletijd? lol
Klik om te vergroten...
Ik zei het toch. En vele hier maar bitchen dat ik zo onaardig ben. Excuses kunnen via PB gestuurd worden 🤣
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Ik zei het toch. En vele hier maar bitchen dat ik zo onaardig ben. Excuses kunnen via PB gestuurd worden 🤣
Klik om te vergroten...
Waarom via pb ?
Vind publiekelijk altijd oprechter overkomen :grin:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik dacht serieus dat dit een oud vrouwtje was. Blijkbaar niet dus :tilttearlaugh: :facepalmman2:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMAZING zei:
ik dacht serieus dat dit een oud vrouwtje was. Blijkbaar niet dus :tilttearlaugh: :facepalmman2:
Klik om te vergroten...
Mss was dit een oude vrouw , oude mensen kunnen ook trollen hoor , moet je men opa eens bezig horen in het rusthuis..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Ik zei het toch. En vele hier maar bitchen dat ik zo onaardig ben. Excuses kunnen via PB gestuurd worden 🤣
Klik om te vergroten...
Wel een goed voorbereidde troll.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."