Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoeder van 3 verslaafde

moeder van 3 verslaafde

119 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,mijnoudste is terugevallen ,alweer op alcohol,en niet te benaderen,ookniet voor begeleiding,hh en ggz.Een tante zeggertje van mij is jong uit huis geplaatst 12...14jr en nu zwaar verslaafd aan speed 3x brijder opname gehad.Hij is pas 19jr mijn hart brak toen ik dat hoorde.
Ik las dat jullie mijn leeftijd niet wisten....wel ik ben 75 en in juli 76,tot schrijfs.
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Syl zei:
Even buitenbeschouwing latende hoe de communicatie ging.
Hoe kom je er bij dat deze vrouw haar kinderen in de steek heeft gelaten??.
Als er iets is dat deze vrouw juist niet gedaan heeft is het dat wel.
Ze heeft juist haar hele leven de zorg behouden voor haar volwassen kinderen.
Ze aan alle kanten geprobeert te helpen van hun verslavingen af.
En hoe kom je erbij dat ze haar kinderen wegzet als verslaafde gekken?.
Ongeacht of haar communicatie op dit forum goed of slecht is vind ik wat je zegt nergens op slaan.
Deze vrouw heeft juist alles wat ze in der heeft gegeven om haar volwassen kinderen te helpen.
Ze heeft geen 1 keer iets slechts over haar kinderen gezegd.
Ze geeft aan aan welke klote drugs ze verslaafd zijn.
Ik heb juist diepe respect en bewondering voor deze vrouw/moeder!.
Ondanks dat ze er zelf aan onder door gaat en nooit haar eigen leven heeft geleefd maar is geleefd is ze er voor haar kinderen.
Ze is al die tijd achter haar kinderen blijven staan!!.
Vind het zeer kwetsend tegenover zo'n vrouw om zulke uitlatingen te doen,wat ook nog niet eens waar is.
Klik om te vergroten...

Dank je wel!!
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,allemaal gister is de oudste weer onverwachts opgenomen GGZ zwaar aan de drank,is er slecht aan toe.Morgen(als mijn auto het doet)ga ik erheen want hij heeft bijna alles vergeten mee te nemen.Ondergoed sokken scheerspul enz.Gr,Elly
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoeveel kan een mens nog verdragen....
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drie tellen op facebook en ik had het profiel van een van uw zoon en die van u te pakken. Online privacy bestaat niet mevrouw. Sterkte met de situatie.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ligt aan de persoon.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lieve lieve Elly, uw verhaal raakt mij diep. Ik ben zelf verslaafd en woon (sinds kort) weer bij m’n moeder en die heeft ook (heel veel) ellende van mij gehad de laatste tijd. Ik heb respect voor elke moeder, begrijp mij niet verkeerd maar voor moeders, die onvoorwaardelijk achter hun kind(eren) blijven staan, al helemaal. Maar soms, als je er zelf aan onder doorgaat, hoe moeilijk het ook is.. Moet je deuren achter je gaan sluiten, of misschien op een kiertje gaan zetten. Beloof mij aub (ik ben 23 jaar en klink (misschien) ongeloofwaardig) dat u, in geen enkel geval DENKT dat het aan u ligt. Ik denk persoonlijk dat mensen tegenwoordig niet meer over hun gevoelens uit durven te komen en erover te praten. Been there done that! Onthoudt altijd 1 ding, los laten is niet moeilijk maar opnieuw beginnen, dat is moeilijk. Ik denk aan u en ik ga u zeker volgen via hier. Lucht uw hart, er zijn zooooo veel lieve/zorgzame mensen op dit forum, ik heb er ook heel veel aan gehad. Je hart luchten bij mensen die u niet kent, die u niet kennen, is zo veel makkelijker. Dikke kus!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
Ligt aan de persoon.
Klik om te vergroten...

Wat wil je hiermee zeggen?
Ikzelf vind, dat iemand van 76, die déze shitbende allemaal mee moet maken, en dit erg, erg lang al, een sterk persoon op zich!

Maar sec gezien heb je volkomen gelijk.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Buu zei:
Drie tellen op facebook en ik had het profiel van een van uw zoon en die van u te pakken. Online privacy bestaat niet mevrouw. Sterkte met de situatie.
Klik om te vergroten...

Zou het misschien zo kunnen zijn, dat deze dame daar ( ik bedoel de anonimiteit van haar) eigenlijk niets ( meer) om geeft.
Zij zet haar naam en toenaam ook al hier op DF open, en bloot...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Legio Patria Nostra zei:
Zou het misschien zo kunnen zijn, dat deze dame daar ( ik bedoel de anonimiteit van haar) eigenlijk niets ( meer) om geeft.
Zij zet haar naam en toenaam ook al hier op DF open, en bloot...
Klik om te vergroten...
Het gaat vooral om de zonen , die geen toestemming geven om met hun echte namen hier te staan.
De dame in kwestie geeft duidelijk idd niet om haar privacy.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
inner_search zei:
Het gaat vooral om de zonen , die geen toestemming geven om met hun echte namen hier te staan.
De dame in kwestie geeft duidelijk idd niet om haar privacy.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ze niet beseft hoe en wat betreffende online privacy.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is het misschien niet netjes om de berichten met de voor en de echte achternamen te verwijderen?

Ik had het heel erg gevonden als ik zo op het internet te vinden was...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
*.exe2.0 zei:
Ik denk dat ze niet beseft hoe en wat betreffende online privacy.
Klik om te vergroten...
Klopt , maar ze is hier al enkele keren op gewezen , maar luisterd/ doet er nix mee..

Spyro zei:
Ik had het heel erg gevonden als ik zo op het internet te vinden was...
Klik om te vergroten...

Precies.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Klopt , maar ze is hier al enkele keren op gewezen , maar luisterd/ doet er nix mee..
Klik om te vergroten...

Mevrouw geeft zelf aan digibeet te zijn. En als je dan ziet hoe er gequote en getypt wordt, zou ik zeker correcties verwachten.

EDIT: géén correcties verwachten, that is.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#15
[Moderatorbericht] Ik snap dat de emoties en irritaties soms hoog kunnen oplopen, maar probeer begripvol te zijn en rustig te reageren op elkaar. Dit is overigens naar niemand specifiek bedoeld. Als je niet kunt helpen en niet op een constructieve manier je feedback of reactie onder woorden kunt brengen, kun je misschien beter niet reageren op elkaar. Onderling met verwijten gooien, elkaar aanvallen en zelfs schelden is in elk geval niet de manier en wordt na dit bericht niet meer getolereerd, van wie het dan ook afkomstig is.

Ik heb zojuist alle privacygevoelige informatie over de kinderen verwijderd. Namen en locaties van andere personen mogen niet gedeeld worden. Mocht het toch nog voorkomen of ik heb een post over het hoofd gezien, willen jullie dan hier melding van maken via de Rapporteer functie? Dan kan het z.s.m. opgepakt worden. Bedankt!

(Verder heb ik ook nog een keer een privébericht naar de topicstarter verstuurd om nogmaals uit te leggen de 'Citeer dit bericht' functie te gebruiken. Maar als digibeet is zo'n forum denk ik niet niet zo makkelijk en vanzelfsprekend als het voor ons is. Dus help haar een handje door als je hierna ziet dat het toch nog mis gaat met citeren, er even een melding van te maken. Dan voeg ik het citaat en de reactie gewoon weer samen.)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Uitstekende reactie.
Qua privacy en namen van kinderen, daaraan heb ik zelf nog niet Eens aan gedacht!
Die hele tegenwoordige privacywetgeving,..als ik werkelijk iemand wil vinden via internet, stelt die hele privacywetgeving dus geen fuck voor. Welnee.
Zonder, dat wij dit weten of beseffen , is het een feit dat ieder van ons in ca. 850 tot 900 verschillende systemen e.d. zijn opgeslagen vwb ons er zijn, en wat we gedaan hebben. Dus, ach....

Terug on topic,
Ik ga ervan uit, dat het verkeerd omgaan met functies op een forum, en je bent 76, dat is geen onwil. Hiermee goed omgaan, dat valt voor deze dame wellicht niet mee.
Anyway, er is nu aangegeven wat wij kunnen doen, waarvan akte.
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Buu zei:
Drie tellen op facebook en ik had het profiel van een van uw zoon en die van u te pakken. Online privacy bestaat niet mevrouw. Sterkte met de situatie.
Klik om te vergroten...
Welke zoon....de oudste denk ik??Zit nu weer in het GGZ..
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
KropSla zei:
Dus help haar een handje door als je hierna ziet dat het toch nog mis gaat met citeren, er even een melding van te maken. Dan voeg ik het citaat en de reactie gewoon weer samen.)
Klik om te vergroten...
Dit dus :)
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw , in ga je al even rapporteren om je kennis over quoats bij de schaven, de mods vroeger hier namelijk naar , is gwn even ter info , zo leer je zelf ook bij.
Ik kan het je niet goed uitleggen via men telefoon.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
ea.peerdeman zei:
Welke zoon....de oudste denk ik??Zit nu weer in het GGZ..
Klik om te vergroten...
inner_search zei:
Mevrouw , in ga je al even rapporteren om je kennis over quoats bij de schaven, de mods vroeger hier namelijk naar , is gwn even ter info , zo leer je zelf ook bij.
Ik kan het je niet goed uitleggen via men telefoon.
Klik om te vergroten...
Aangepast hoor :) met een korte uitleg. Mocht het nog niet duidelijk zijn dan stuur mij gerust een berichtje @ea.peerdeman.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."