#1
Heel veel succes! Als er iets is kan je het hier delen uiteraardIk ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
Heel veel succes! Als er iets is kan je het hier delen uiteraardIk ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
GA je gang vertel 😀Ik ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
Wat heftig zeg.. je kan alles hier van je afschrijven wat er maar is. We geven je hulp en tips[Moderator: namen en locaties verwijderd. Voor leesbaarheid niet om elke knip haakjes gezet, alleen de eerste paar in dit bericht.]
Wel natuurlijk is ER iets, in 1965 kwam [zoon 1] in 1967 kwam [zoon 2], in 1969 kwam [zoon 3].3 verklote levens en de mijne ook.Ben dus al die jaren achter ze blijven staan.Ik heb de meeste afkick klinieken gezien en vele gevangenissen.Elke gevangenis in [locaties verwijderd] heb ik bezocht. Zoon 2 zit nog vast in [locatie verwijderd] na bewaring in??Weet ik niet meer. De oudste zoon 3 is compleet een psychiatrisch patient met alles wat daar bij komt kijken,begeleiding h,h hulp veel medicatie,wonden die niet helen enz,een zware zorg. Zoon 3 is al 34 jr verslaafd aan hash.Ik kan niets meer doen,heb ze met mijn inspanning gezorgd dat ze hun huis behielden.Het was heroine bij zoon 1 en zoon 2 is een poli gebruiker,laatste was speed met??Hier laat ik het even bij maar aan alles wat ik gelezen heb(heel veel)zeg ik sterkte voor elke ouder en voor de jeugd,BLIJF VAN DIE TROEP AF!!!
[Moderator: namen en locaties verwijderd. Voor leesbaarheid niet om elke knip haakjes gezet, alleen de eerste paar in dit bericht.]
Wel natuurlijk is ER iets, in 1965 kwam [zoon 1] in 1967 kwam [zoon 2], in 1969 kwam [zoon 3].3 verklote levens en de mijne ook.Ben dus al die jaren achter ze blijven staan.Ik heb de meeste afkick klinieken gezien en vele gevangenissen.Elke gevangenis in [locaties verwijderd] heb ik bezocht. Zoon 2 zit nog vast in [locatie verwijderd] na bewaring in??Weet ik niet meer. De oudste zoon 3 is compleet een psychiatrisch patient met alles wat daar bij komt kijken,begeleiding h,h hulp veel medicatie,wonden die niet helen enz,een zware zorg. Zoon 3 is al 34 jr verslaafd aan hash.Ik kan niets meer doen,heb ze met mijn inspanning gezorgd dat ze hun huis behielden.Het was heroine bij zoon 1 en zoon 2 is een poli gebruiker,laatste was speed met??Hier laat ik het even bij maar aan alles wat ik gelezen heb(heel veel)zeg ik sterkte voor elke ouder en voor de jeugd,BLIJF VAN DIE TROEP AF!!!
Ja,ook dat heb ik gedaan heel lang geleden.Het zijn geen kinderen meer.50,52 en 55 jaar oud?Heeft totaal geen zin meer.
Lieve Syl,er is niets meer voor mij,behalve 6 planken,er is geen toekomst.
Je hebt je best gedaan toch, uiteindelijk moet iedereen zijn eigen draai vinden in de wereld.Het zijn geen kinderen meer.50,52 en 55 jaar oud?Heeft totaal geen zin meer.
Ik ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."