Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoeder van 3 verslaafde

moeder van 3 verslaafde

119 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
ea.peerdeman zei:
Ik ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
Klik om te vergroten...
Heel veel succes! Als er iets is kan je het hier delen uiteraard
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ea.peerdeman zei:
Ik ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
Klik om te vergroten...
GA je gang vertel 😀
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
[Moderator: namen en locaties verwijderd. Voor leesbaarheid niet om elke knip haakjes gezet, alleen de eerste paar in dit bericht.]

Wel natuurlijk is ER iets, in 1965 kwam [zoon 1] in 1967 kwam [zoon 2], in 1969 kwam [zoon 3].3 verklote levens en de mijne ook.Ben dus al die jaren achter ze blijven staan.Ik heb de meeste afkick klinieken gezien en vele gevangenissen.Elke gevangenis in [locaties verwijderd] heb ik bezocht. Zoon 2 zit nog vast in [locatie verwijderd] na bewaring in??Weet ik niet meer. De oudste zoon 3 is compleet een psychiatrisch patient met alles wat daar bij komt kijken,begeleiding h,h hulp veel medicatie,wonden die niet helen enz,een zware zorg. Zoon 3 is al 34 jr verslaafd aan hash.Ik kan niets meer doen,heb ze met mijn inspanning gezorgd dat ze hun huis behielden.Het was heroine bij zoon 1 en zoon 2 is een poli gebruiker,laatste was speed met??Hier laat ik het even bij maar aan alles wat ik gelezen heb(heel veel)zeg ik sterkte voor elke ouder en voor de jeugd,BLIJF VAN DIE TROEP AF!!!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik moet er nog iets aan toevoegen.

Aan mijn grondwet Regels, dus

Dat is: zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Maar pesterijen, onderuithalen en zo,
Dat hoeft hier niet. Dat voegt niks hoe...

Opm. @ ..peerdeman:
Wilt u proberen om berichten niet " leeg" te quoten, zoals eerder is gevraagd, want dit werkt irriterend. Merci.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
ea.peerdeman zei:
[Moderator: namen en locaties verwijderd. Voor leesbaarheid niet om elke knip haakjes gezet, alleen de eerste paar in dit bericht.]

Wel natuurlijk is ER iets, in 1965 kwam [zoon 1] in 1967 kwam [zoon 2], in 1969 kwam [zoon 3].3 verklote levens en de mijne ook.Ben dus al die jaren achter ze blijven staan.Ik heb de meeste afkick klinieken gezien en vele gevangenissen.Elke gevangenis in [locaties verwijderd] heb ik bezocht. Zoon 2 zit nog vast in [locatie verwijderd] na bewaring in??Weet ik niet meer. De oudste zoon 3 is compleet een psychiatrisch patient met alles wat daar bij komt kijken,begeleiding h,h hulp veel medicatie,wonden die niet helen enz,een zware zorg. Zoon 3 is al 34 jr verslaafd aan hash.Ik kan niets meer doen,heb ze met mijn inspanning gezorgd dat ze hun huis behielden.Het was heroine bij zoon 1 en zoon 2 is een poli gebruiker,laatste was speed met??Hier laat ik het even bij maar aan alles wat ik gelezen heb(heel veel)zeg ik sterkte voor elke ouder en voor de jeugd,BLIJF VAN DIE TROEP AF!!!
Klik om te vergroten...
Wat heftig zeg.. je kan alles hier van je afschrijven wat er maar is. We geven je hulp en tips
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn ouders zaten in een praatgroep voor ouders van verslaafde kinderen, toen mijn broer verslaafd was aan heroïne. Misschien is dat wat voor u? Het is een zware last, en dan ook nog 3 jongens.

Sterkte ermee!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
ea.peerdeman zei:
[Moderator: namen en locaties verwijderd. Voor leesbaarheid niet om elke knip haakjes gezet, alleen de eerste paar in dit bericht.]

Wel natuurlijk is ER iets, in 1965 kwam [zoon 1] in 1967 kwam [zoon 2], in 1969 kwam [zoon 3].3 verklote levens en de mijne ook.Ben dus al die jaren achter ze blijven staan.Ik heb de meeste afkick klinieken gezien en vele gevangenissen.Elke gevangenis in [locaties verwijderd] heb ik bezocht. Zoon 2 zit nog vast in [locatie verwijderd] na bewaring in??Weet ik niet meer. De oudste zoon 3 is compleet een psychiatrisch patient met alles wat daar bij komt kijken,begeleiding h,h hulp veel medicatie,wonden die niet helen enz,een zware zorg. Zoon 3 is al 34 jr verslaafd aan hash.Ik kan niets meer doen,heb ze met mijn inspanning gezorgd dat ze hun huis behielden.Het was heroine bij zoon 1 en zoon 2 is een poli gebruiker,laatste was speed met??Hier laat ik het even bij maar aan alles wat ik gelezen heb(heel veel)zeg ik sterkte voor elke ouder en voor de jeugd,BLIJF VAN DIE TROEP AF!!!
Klik om te vergroten...

Wat ontzettend heftig voor u als moeder zijnde.
Ik heb diep respect dat u altijd zo achter uw kinderen bent blijven staan.
De drugs heeft niet alleen de levens inderdaad van uw kinderen verwoest.
Ook uw leven is verwoest!!.
Als ik uw verhaal zo lees word u geleefd.
Dit moet enorm zwaar voor u zijn.
Krijgt u zelf enige vorm van hulp voor uw zelf?.
Kan me heel goed voorstellen dat u op bent.
Knap van u dat u uw verhaal hier doet!!
Ik hoop dat wij u op dit forum wat steun kunnen bieden.
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja,ook dat heb ik gedaan heel lang geleden.Het zijn geen kinderen meer.50,52 en 55 jaar oud?Heeft totaal geen zin meer.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik voelde me zo ongelukkig toen mijn broer verslaafd was. Het erge is dat je ze niet kan helpen als ze zelf niet willen, maar dat het wel je eigen levensgeluk in de weg staat. Je hebt er simpelweg geen invloed op. Als moeder kan je je kinderen niet loslaten, kan ik me voorstellen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
ea.peerdeman zei:
Ja,ook dat heb ik gedaan heel lang geleden.Het zijn geen kinderen meer.50,52 en 55 jaar oud?Heeft totaal geen zin meer.
Klik om te vergroten...

Ik hoor in uw verhaal een hoop teleurstelling en pijn.
Ik ben zelf ook moeder en zal ook alles voor mijn kinderen doen.
Toch vind ik het heel erg triest voor u dat u niet van uw leven hebt kunnen genieten zoals u dat had gewild.
Op een bepaalde leeftijd ga je ervanuit dat kinderen een eigen leven gaan lijden.
Dat je dan weer dingen voor jezelf kunt gaan doen nu je meer tijd hebt.
U bent constant blijven zorgen voor uw kinderen.
Heeft u zelf nog wel dingen die u in het dagelijks leven doet wat u echt voor uw zelf doet?.
Iets wat puur en alleen om u draait??.
Iets waardoor u al deze ellende even van u af kunt zetten?.
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb alle paden bewandeld om ze te helpen echt alles gedaan.Nu ben ik oud en mankeer veel,lichamelijk en geestelijk.De band met de 2 oudste is goed met de jongste niet.Ik weet de reden niet(zo gek als een deur?)In tijden van afkick op en af ,je kunt het zo gek niet bedenken alles geprobeerd. [Modknip: naam verwijderd] Zoon 1 gebruikt allang al geen heroin meer,wat overbleef is een wrak,zie mijn vorige bericht.Toen zoon 2 [Modknip: naam verwijderd] mij zei,mam ik ben verslaafd aan heroine zakte de grond onder mijn voeten weg,35 jr geleden.
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lieve Syl,er is niets meer voor mij,behalve 6 planken,er is geen toekomst.
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit als laatste voor vanavond,ik heb steun van mijn familie,nog 2 broers en 4 zussen.Ik wil alleen maar slapen en niet meer wakker worden.Het is zoals het is,allemaal door die heerlijke hard drugs.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#14
God, dit maakt me echt heel droevig. Heel heftig. Sylvia heeft eigenlijk alles al gezegd wat ik mogelijk had willen toevoegen. Ik hoop dat je in staat bent om, ondanks dat je zo uitgeleefd bent hierdoor, nog een plek van rust en vrede voor jezelf kan vinden. Echt respect voor het feit dat je zo lang nog als een vangnet wilde dienen voor je kinderen, ten koste van je eigen gezondheid. Weet wel zeker dat ik dat zelf absoluut niet zou kunnen, moet je écht wel mentaal heel sterk voor zijn om dat allemaal te kunnen verdragen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
ea.peerdeman zei:
Lieve Syl,er is niets meer voor mij,behalve 6 planken,er is geen toekomst.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik verschrikkelijk om te horen. 😔
Ik vind uw een zeer krachtige vrouw.
U bent door blijven strijden voor uw kinderen ten koste van uw eigen leven.
Ik heb echt diepe respect en bewondering voor u!!.
U kinderen hebben de beste moeder die ze maar kunnen wensen.
Het gaat me echt aan het hart.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
Respect dat u uw verhaal hier heeft gedeeld.
U kunt hier altijd uw verhaal kwijt ❤️
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zijn er in Nederland geen heroïne programma's?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gebruik je zelf ook drugs?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#19
ea.peerdeman zei:
Het zijn geen kinderen meer.50,52 en 55 jaar oud?Heeft totaal geen zin meer.
Klik om te vergroten...
Je hebt je best gedaan toch, uiteindelijk moet iedereen zijn eigen draai vinden in de wereld.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
ea.peerdeman zei:
Ik ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
Klik om te vergroten...

Jeetje dat is niet niks!!.
Je kunt hier je verhaal delen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."