#1
Ik ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
Jeetje dat is niet niks!!.
Je kunt hier je verhaal delen.
Ik ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
Heel veel succes! Als er iets is kan je het hier delen uiteraardIk ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
GA je gang vertel 😀Ik ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
Wat heftig zeg.. je kan alles hier van je afschrijven wat er maar is. We geven je hulp en tips[Moderator: namen en locaties verwijderd. Voor leesbaarheid niet om elke knip haakjes gezet, alleen de eerste paar in dit bericht.]
Wel natuurlijk is ER iets, in 1965 kwam [zoon 1] in 1967 kwam [zoon 2], in 1969 kwam [zoon 3].3 verklote levens en de mijne ook.Ben dus al die jaren achter ze blijven staan.Ik heb de meeste afkick klinieken gezien en vele gevangenissen.Elke gevangenis in [locaties verwijderd] heb ik bezocht. Zoon 2 zit nog vast in [locatie verwijderd] na bewaring in??Weet ik niet meer. De oudste zoon 3 is compleet een psychiatrisch patient met alles wat daar bij komt kijken,begeleiding h,h hulp veel medicatie,wonden die niet helen enz,een zware zorg. Zoon 3 is al 34 jr verslaafd aan hash.Ik kan niets meer doen,heb ze met mijn inspanning gezorgd dat ze hun huis behielden.Het was heroine bij zoon 1 en zoon 2 is een poli gebruiker,laatste was speed met??Hier laat ik het even bij maar aan alles wat ik gelezen heb(heel veel)zeg ik sterkte voor elke ouder en voor de jeugd,BLIJF VAN DIE TROEP AF!!!
[Moderator: namen en locaties verwijderd. Voor leesbaarheid niet om elke knip haakjes gezet, alleen de eerste paar in dit bericht.]
Wel natuurlijk is ER iets, in 1965 kwam [zoon 1] in 1967 kwam [zoon 2], in 1969 kwam [zoon 3].3 verklote levens en de mijne ook.Ben dus al die jaren achter ze blijven staan.Ik heb de meeste afkick klinieken gezien en vele gevangenissen.Elke gevangenis in [locaties verwijderd] heb ik bezocht. Zoon 2 zit nog vast in [locatie verwijderd] na bewaring in??Weet ik niet meer. De oudste zoon 3 is compleet een psychiatrisch patient met alles wat daar bij komt kijken,begeleiding h,h hulp veel medicatie,wonden die niet helen enz,een zware zorg. Zoon 3 is al 34 jr verslaafd aan hash.Ik kan niets meer doen,heb ze met mijn inspanning gezorgd dat ze hun huis behielden.Het was heroine bij zoon 1 en zoon 2 is een poli gebruiker,laatste was speed met??Hier laat ik het even bij maar aan alles wat ik gelezen heb(heel veel)zeg ik sterkte voor elke ouder en voor de jeugd,BLIJF VAN DIE TROEP AF!!!
Ja,ook dat heb ik gedaan heel lang geleden.Het zijn geen kinderen meer.50,52 en 55 jaar oud?Heeft totaal geen zin meer.
Respect voor iemand die haar kinderen belachelijk maakt op een openbaar forum en extreem agressief is?Mensen: zullen we het ALLEMAAL gezellig en netjes houden? Wel zo fijn he!
Niet zo fitten op elkaar hoor. TS is al op leeftijd en minder begaafd qua pc etc. Beetje respect voor de ouderen hoor.
Dan nog kun je anders reageren. Er doen hier wel meer mensen vreemd. Een betere wereld begint altijd bij jezelf. En het was algemeen bedoeld niet specifiek tegen jou.Respect voor iemand die haar kinderen belachelijk maakt op een openbaar forum en extreem agressief is?
Dan nog kun je anders reageren. Er doen hier wel meer mensen vreemd. Een betere wereld begint altijd bij jezelf. En het was algemeen bedoeld niet specifiek tegen jou.
Respect hoeft niet, maar ik denk dat het wel zinnig is om rekening te houden met dat deze vrouw compleet mentaal gebroken is en niet weet hoe ze gepast haar situatie kan uitleggen/om advies kan vragen doordat ze de manier van communiceren op fora niet gewend is (of hier misschien überhaupt moeite mee heeft door gebrek aan essentiële hulp). Ondanks dat haar reacties onterecht agressief zijn, kan ik niet anders dan het gewoon echt treurig vinden door te bedenken hoeveel pijn en gevoel van onbegrip daarachter verscholen zit. Boos daarop antwoorden heeft totaal geen nut.Respect voor iemand die haar kinderen belachelijk maakt op een openbaar forum en extreem agressief is?
Ik vind respect komt van 2 kanten.
Zeker als je wat ouder bent kan je gewoon normaal doen.
Onrespectvol praten zal resulteren dat mensen onrespectvol zullen reageren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."