Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoeder van 3 verslaafde

moeder van 3 verslaafde

119 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
ea.peerdeman zei:
Ik ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
Klik om te vergroten...

Jeetje dat is niet niks!!.
Je kunt hier je verhaal delen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
ea.peerdeman zei:
Ik ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
Klik om te vergroten...
Heel veel succes! Als er iets is kan je het hier delen uiteraard
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ea.peerdeman zei:
Ik ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
Klik om te vergroten...
GA je gang vertel 😀
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
[Moderator: namen en locaties verwijderd. Voor leesbaarheid niet om elke knip haakjes gezet, alleen de eerste paar in dit bericht.]

Wel natuurlijk is ER iets, in 1965 kwam [zoon 1] in 1967 kwam [zoon 2], in 1969 kwam [zoon 3].3 verklote levens en de mijne ook.Ben dus al die jaren achter ze blijven staan.Ik heb de meeste afkick klinieken gezien en vele gevangenissen.Elke gevangenis in [locaties verwijderd] heb ik bezocht. Zoon 2 zit nog vast in [locatie verwijderd] na bewaring in??Weet ik niet meer. De oudste zoon 3 is compleet een psychiatrisch patient met alles wat daar bij komt kijken,begeleiding h,h hulp veel medicatie,wonden die niet helen enz,een zware zorg. Zoon 3 is al 34 jr verslaafd aan hash.Ik kan niets meer doen,heb ze met mijn inspanning gezorgd dat ze hun huis behielden.Het was heroine bij zoon 1 en zoon 2 is een poli gebruiker,laatste was speed met??Hier laat ik het even bij maar aan alles wat ik gelezen heb(heel veel)zeg ik sterkte voor elke ouder en voor de jeugd,BLIJF VAN DIE TROEP AF!!!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik moet er nog iets aan toevoegen.

Aan mijn grondwet Regels, dus

Dat is: zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Maar pesterijen, onderuithalen en zo,
Dat hoeft hier niet. Dat voegt niks hoe...

Opm. @ ..peerdeman:
Wilt u proberen om berichten niet " leeg" te quoten, zoals eerder is gevraagd, want dit werkt irriterend. Merci.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
ea.peerdeman zei:
[Moderator: namen en locaties verwijderd. Voor leesbaarheid niet om elke knip haakjes gezet, alleen de eerste paar in dit bericht.]

Wel natuurlijk is ER iets, in 1965 kwam [zoon 1] in 1967 kwam [zoon 2], in 1969 kwam [zoon 3].3 verklote levens en de mijne ook.Ben dus al die jaren achter ze blijven staan.Ik heb de meeste afkick klinieken gezien en vele gevangenissen.Elke gevangenis in [locaties verwijderd] heb ik bezocht. Zoon 2 zit nog vast in [locatie verwijderd] na bewaring in??Weet ik niet meer. De oudste zoon 3 is compleet een psychiatrisch patient met alles wat daar bij komt kijken,begeleiding h,h hulp veel medicatie,wonden die niet helen enz,een zware zorg. Zoon 3 is al 34 jr verslaafd aan hash.Ik kan niets meer doen,heb ze met mijn inspanning gezorgd dat ze hun huis behielden.Het was heroine bij zoon 1 en zoon 2 is een poli gebruiker,laatste was speed met??Hier laat ik het even bij maar aan alles wat ik gelezen heb(heel veel)zeg ik sterkte voor elke ouder en voor de jeugd,BLIJF VAN DIE TROEP AF!!!
Klik om te vergroten...
Wat heftig zeg.. je kan alles hier van je afschrijven wat er maar is. We geven je hulp en tips
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn ouders zaten in een praatgroep voor ouders van verslaafde kinderen, toen mijn broer verslaafd was aan heroïne. Misschien is dat wat voor u? Het is een zware last, en dan ook nog 3 jongens.

Sterkte ermee!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
ea.peerdeman zei:
[Moderator: namen en locaties verwijderd. Voor leesbaarheid niet om elke knip haakjes gezet, alleen de eerste paar in dit bericht.]

Wel natuurlijk is ER iets, in 1965 kwam [zoon 1] in 1967 kwam [zoon 2], in 1969 kwam [zoon 3].3 verklote levens en de mijne ook.Ben dus al die jaren achter ze blijven staan.Ik heb de meeste afkick klinieken gezien en vele gevangenissen.Elke gevangenis in [locaties verwijderd] heb ik bezocht. Zoon 2 zit nog vast in [locatie verwijderd] na bewaring in??Weet ik niet meer. De oudste zoon 3 is compleet een psychiatrisch patient met alles wat daar bij komt kijken,begeleiding h,h hulp veel medicatie,wonden die niet helen enz,een zware zorg. Zoon 3 is al 34 jr verslaafd aan hash.Ik kan niets meer doen,heb ze met mijn inspanning gezorgd dat ze hun huis behielden.Het was heroine bij zoon 1 en zoon 2 is een poli gebruiker,laatste was speed met??Hier laat ik het even bij maar aan alles wat ik gelezen heb(heel veel)zeg ik sterkte voor elke ouder en voor de jeugd,BLIJF VAN DIE TROEP AF!!!
Klik om te vergroten...

Wat ontzettend heftig voor u als moeder zijnde.
Ik heb diep respect dat u altijd zo achter uw kinderen bent blijven staan.
De drugs heeft niet alleen de levens inderdaad van uw kinderen verwoest.
Ook uw leven is verwoest!!.
Als ik uw verhaal zo lees word u geleefd.
Dit moet enorm zwaar voor u zijn.
Krijgt u zelf enige vorm van hulp voor uw zelf?.
Kan me heel goed voorstellen dat u op bent.
Knap van u dat u uw verhaal hier doet!!
Ik hoop dat wij u op dit forum wat steun kunnen bieden.
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja,ook dat heb ik gedaan heel lang geleden.Het zijn geen kinderen meer.50,52 en 55 jaar oud?Heeft totaal geen zin meer.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik voelde me zo ongelukkig toen mijn broer verslaafd was. Het erge is dat je ze niet kan helpen als ze zelf niet willen, maar dat het wel je eigen levensgeluk in de weg staat. Je hebt er simpelweg geen invloed op. Als moeder kan je je kinderen niet loslaten, kan ik me voorstellen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
ea.peerdeman zei:
Ja,ook dat heb ik gedaan heel lang geleden.Het zijn geen kinderen meer.50,52 en 55 jaar oud?Heeft totaal geen zin meer.
Klik om te vergroten...

Ik hoor in uw verhaal een hoop teleurstelling en pijn.
Ik ben zelf ook moeder en zal ook alles voor mijn kinderen doen.
Toch vind ik het heel erg triest voor u dat u niet van uw leven hebt kunnen genieten zoals u dat had gewild.
Op een bepaalde leeftijd ga je ervanuit dat kinderen een eigen leven gaan lijden.
Dat je dan weer dingen voor jezelf kunt gaan doen nu je meer tijd hebt.
U bent constant blijven zorgen voor uw kinderen.
Heeft u zelf nog wel dingen die u in het dagelijks leven doet wat u echt voor uw zelf doet?.
Iets wat puur en alleen om u draait??.
Iets waardoor u al deze ellende even van u af kunt zetten?.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stop met pesten van die arme vrouw!,,,,!
Waarschijnlijk zat er gewoon heroine in de cake die ze afgelopen week had gekregen van.. je weet wel.
Kan zij toch ook niks aan doen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mensen: zullen we het ALLEMAAL gezellig en netjes houden? Wel zo fijn he!
Niet zo fitten op elkaar hoor. TS is al op leeftijd en minder begaafd qua pc etc. Beetje respect voor de ouderen hoor.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Mensen: zullen we het ALLEMAAL gezellig en netjes houden? Wel zo fijn he!
Niet zo fitten op elkaar hoor. TS is al op leeftijd en minder begaafd qua pc etc. Beetje respect voor de ouderen hoor.
Klik om te vergroten...
Respect voor iemand die haar kinderen belachelijk maakt op een openbaar forum en extreem agressief is?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Respect voor iemand die haar kinderen belachelijk maakt op een openbaar forum en extreem agressief is?
Klik om te vergroten...
Dan nog kun je anders reageren. Er doen hier wel meer mensen vreemd. Een betere wereld begint altijd bij jezelf. En het was algemeen bedoeld niet specifiek tegen jou.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Dan nog kun je anders reageren. Er doen hier wel meer mensen vreemd. Een betere wereld begint altijd bij jezelf. En het was algemeen bedoeld niet specifiek tegen jou.
Klik om te vergroten...

Mee eens!

Ik vind het ook niet kunnen dat jullie haar zitten te klieren. Een beetje respect inderdaad! En tegen iemand van 72 zeg je u en geen jij.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Respect voor iemand die haar kinderen belachelijk maakt op een openbaar forum en extreem agressief is?
Klik om te vergroten...
Respect hoeft niet, maar ik denk dat het wel zinnig is om rekening te houden met dat deze vrouw compleet mentaal gebroken is en niet weet hoe ze gepast haar situatie kan uitleggen/om advies kan vragen doordat ze de manier van communiceren op fora niet gewend is (of hier misschien überhaupt moeite mee heeft door gebrek aan essentiële hulp). Ondanks dat haar reacties onterecht agressief zijn, kan ik niet anders dan het gewoon echt treurig vinden door te bedenken hoeveel pijn en gevoel van onbegrip daarachter verscholen zit. Boos daarop antwoorden heeft totaal geen nut.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind respect komt van 2 kanten.
Zeker als je wat ouder bent kan je gewoon normaal doen.
Onrespectvol praten zal resulteren dat mensen onrespectvol zullen reageren.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Respect is a 2 way street. Verschrikkelijke situatie voor mevrouw Peerdeman maar gezien haar leeftijd en kennis wat betreft internet denk ik niet dat dit een goede plek is om te ventileren. Helemaal niet als je door je mentale staat van zijn zo reageert.

Het is wel te verklaren natuurlijk, maar als je echt hulp zoekt hier dan is een andere toon en mindset wel gewenst.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Revolutionair zei:
Ik vind respect komt van 2 kanten.
Zeker als je wat ouder bent kan je gewoon normaal doen.
Onrespectvol praten zal resulteren dat mensen onrespectvol zullen reageren.
Klik om te vergroten...

Kan, maar je kan ook (zelfs als jongste) de meest wijze zijn :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."