#1
[Moderator: namen en locaties verwijderd. Voor leesbaarheid niet om elke knip haakjes gezet, alleen de eerste paar in dit bericht.]
Wel natuurlijk is ER iets, in 1965 kwam [zoon 1] in 1967 kwam [zoon 2], in 1969 kwam [zoon 3].3 verklote levens en de mijne ook.Ben dus al die jaren achter ze blijven staan.Ik heb de meeste afkick klinieken gezien en vele gevangenissen.Elke gevangenis in [locaties verwijderd] heb ik bezocht. Zoon 2 zit nog vast in [locatie verwijderd] na bewaring in??Weet ik niet meer. De oudste zoon 3 is compleet een psychiatrisch patient met alles wat daar bij komt kijken,begeleiding h,h hulp veel medicatie,wonden die niet helen enz,een zware zorg. Zoon 3 is al 34 jr verslaafd aan hash.Ik kan niets meer doen,heb ze met mijn inspanning gezorgd dat ze hun huis behielden.Het was heroine bij zoon 1 en zoon 2 is een poli gebruiker,laatste was speed met??Hier laat ik het even bij maar aan alles wat ik gelezen heb(heel veel)zeg ik sterkte voor elke ouder en voor de jeugd,BLIJF VAN DIE TROEP AF!!!
Wat ontzettend heftig voor u als moeder zijnde.
Ik heb diep respect dat u altijd zo achter uw kinderen bent blijven staan.
De drugs heeft niet alleen de levens inderdaad van uw kinderen verwoest.
Ook uw leven is verwoest!!.
Als ik uw verhaal zo lees word u geleefd.
Dit moet enorm zwaar voor u zijn.
Krijgt u zelf enige vorm van hulp voor uw zelf?.
Kan me heel goed voorstellen dat u op bent.
Knap van u dat u uw verhaal hier doet!!
Ik hoop dat wij u op dit forum wat steun kunnen bieden.