Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoeder van 3 verslaafde

moeder van 3 verslaafde

119 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
ea.peerdeman zei:
[Moderator: namen en locaties verwijderd. Voor leesbaarheid niet om elke knip haakjes gezet, alleen de eerste paar in dit bericht.]

Wel natuurlijk is ER iets, in 1965 kwam [zoon 1] in 1967 kwam [zoon 2], in 1969 kwam [zoon 3].3 verklote levens en de mijne ook.Ben dus al die jaren achter ze blijven staan.Ik heb de meeste afkick klinieken gezien en vele gevangenissen.Elke gevangenis in [locaties verwijderd] heb ik bezocht. Zoon 2 zit nog vast in [locatie verwijderd] na bewaring in??Weet ik niet meer. De oudste zoon 3 is compleet een psychiatrisch patient met alles wat daar bij komt kijken,begeleiding h,h hulp veel medicatie,wonden die niet helen enz,een zware zorg. Zoon 3 is al 34 jr verslaafd aan hash.Ik kan niets meer doen,heb ze met mijn inspanning gezorgd dat ze hun huis behielden.Het was heroine bij zoon 1 en zoon 2 is een poli gebruiker,laatste was speed met??Hier laat ik het even bij maar aan alles wat ik gelezen heb(heel veel)zeg ik sterkte voor elke ouder en voor de jeugd,BLIJF VAN DIE TROEP AF!!!
Klik om te vergroten...

Wat ontzettend heftig voor u als moeder zijnde.
Ik heb diep respect dat u altijd zo achter uw kinderen bent blijven staan.
De drugs heeft niet alleen de levens inderdaad van uw kinderen verwoest.
Ook uw leven is verwoest!!.
Als ik uw verhaal zo lees word u geleefd.
Dit moet enorm zwaar voor u zijn.
Krijgt u zelf enige vorm van hulp voor uw zelf?.
Kan me heel goed voorstellen dat u op bent.
Knap van u dat u uw verhaal hier doet!!
Ik hoop dat wij u op dit forum wat steun kunnen bieden.
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja,ook dat heb ik gedaan heel lang geleden.Het zijn geen kinderen meer.50,52 en 55 jaar oud?Heeft totaal geen zin meer.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik voelde me zo ongelukkig toen mijn broer verslaafd was. Het erge is dat je ze niet kan helpen als ze zelf niet willen, maar dat het wel je eigen levensgeluk in de weg staat. Je hebt er simpelweg geen invloed op. Als moeder kan je je kinderen niet loslaten, kan ik me voorstellen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
ea.peerdeman zei:
Ja,ook dat heb ik gedaan heel lang geleden.Het zijn geen kinderen meer.50,52 en 55 jaar oud?Heeft totaal geen zin meer.
Klik om te vergroten...

Ik hoor in uw verhaal een hoop teleurstelling en pijn.
Ik ben zelf ook moeder en zal ook alles voor mijn kinderen doen.
Toch vind ik het heel erg triest voor u dat u niet van uw leven hebt kunnen genieten zoals u dat had gewild.
Op een bepaalde leeftijd ga je ervanuit dat kinderen een eigen leven gaan lijden.
Dat je dan weer dingen voor jezelf kunt gaan doen nu je meer tijd hebt.
U bent constant blijven zorgen voor uw kinderen.
Heeft u zelf nog wel dingen die u in het dagelijks leven doet wat u echt voor uw zelf doet?.
Iets wat puur en alleen om u draait??.
Iets waardoor u al deze ellende even van u af kunt zetten?.
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb alle paden bewandeld om ze te helpen echt alles gedaan.Nu ben ik oud en mankeer veel,lichamelijk en geestelijk.De band met de 2 oudste is goed met de jongste niet.Ik weet de reden niet(zo gek als een deur?)In tijden van afkick op en af ,je kunt het zo gek niet bedenken alles geprobeerd. [Modknip: naam verwijderd] Zoon 1 gebruikt allang al geen heroin meer,wat overbleef is een wrak,zie mijn vorige bericht.Toen zoon 2 [Modknip: naam verwijderd] mij zei,mam ik ben verslaafd aan heroine zakte de grond onder mijn voeten weg,35 jr geleden.
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lieve Syl,er is niets meer voor mij,behalve 6 planken,er is geen toekomst.
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit als laatste voor vanavond,ik heb steun van mijn familie,nog 2 broers en 4 zussen.Ik wil alleen maar slapen en niet meer wakker worden.Het is zoals het is,allemaal door die heerlijke hard drugs.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#8
God, dit maakt me echt heel droevig. Heel heftig. Sylvia heeft eigenlijk alles al gezegd wat ik mogelijk had willen toevoegen. Ik hoop dat je in staat bent om, ondanks dat je zo uitgeleefd bent hierdoor, nog een plek van rust en vrede voor jezelf kan vinden. Echt respect voor het feit dat je zo lang nog als een vangnet wilde dienen voor je kinderen, ten koste van je eigen gezondheid. Weet wel zeker dat ik dat zelf absoluut niet zou kunnen, moet je écht wel mentaal heel sterk voor zijn om dat allemaal te kunnen verdragen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
ea.peerdeman zei:
Lieve Syl,er is niets meer voor mij,behalve 6 planken,er is geen toekomst.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik verschrikkelijk om te horen. 😔
Ik vind uw een zeer krachtige vrouw.
U bent door blijven strijden voor uw kinderen ten koste van uw eigen leven.
Ik heb echt diepe respect en bewondering voor u!!.
U kinderen hebben de beste moeder die ze maar kunnen wensen.
Het gaat me echt aan het hart.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Respect dat u uw verhaal hier heeft gedeeld.
U kunt hier altijd uw verhaal kwijt ❤️
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zijn er in Nederland geen heroïne programma's?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Allereerst: wat een gigantische emoties.
En: woede. Agressie.
Dat zijn emoties die weliswaar te begrijpen zijn, 3 kids naar de donder en met alles, wat je daarbij als ( machteloze) ouder meemaakt, maar.. hoe kunnen wij hierbij, in dit stadium, effectief hulp bieden?
Woede, agressie, zijn zeer negatieve en slecht te handelen zaken...

Zoals ik hier lees, moet ik zeggen, ikzelf weet dit niet.
Ik heb geen kinderen.
Ik ben dus geen ouder, en heb met deze uiterst droevige kwestie geen ervaring.

Maar één ding wil ik zeggen.
Op een gegeven moment wordt er een grens bereikt, en overschreden.
En dan moet je keuzes gaan maken.
Anders kom je te laat .
Onherstelbaar te laat.
Ik kan hier zeggen, wat mijn keuzes zouden zijn, maar omdat ik geen ervaring heb met deze zaak m.b.t. kinderen, laat ik het achterwege om mijn keuzes hier neer te zetten.
Ik besluit met alle sterkte toe te wensen, plus de hoop, dat er toch een soort van oplossing kan komen.
Of een gedeeltelijk oplossing.
Groepstherapie zie ik niet zitten. Nee.
Allerlei misère van anderen er nog een keer bij, dit kan averechts werken.
En hiermee heb ik wél ervaring.
Ik blijf dit topic dus volgen.
Legio
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog te doen 2 ghb 1 daarvan ook hero,3 speed verslaafde,en 1 heel jonge kennis 27 jr benzo die ik onder mijn vleugels heb,gaat heel goed momenteel met hem.Komt 19 februarie bakkie doen.Dat is geen droom, ik moet heel dichtbij blijven.Komt absoluut goed(hij wil het zo graag)dit lukt,jullie zien dat nog.
Echt van de drugs af is vreselijk moeilijk voor oudere gebruikers,dat is mijn ervaring.Het is ook de ervaring die ik schrijf,oudste eerst hero,afkicken,bak,kon dat leven niet aan,wilde niet uit de bak?Jaren van alcohol misbruik tot hij in een zware psychose kwam en daar nooit echt is uitgekomen,nu een wrak.Ik help waar ik kan,hij is 55jr.Mijn eerste kind,dat doet vreselijk zeer,geloof me.
Ik geef nooit op!!!!!!
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#14
*.exe2.0 zei:
Gokje: kinderen hebben denk ik de achternaam van de vader?
Klik om te vergroten...

Ja,natuurlijk hebben mijn kinderen de achternaam van hun vader,de achternaam is [verwijderd door moderator] .Half [afkomst verwijderd door moderator], klaar hiermee.

Vader van zonen overleden 2017.Altzeimer zo goed???

[Moderator: privacygevoelige gegevens verwijderd, meerdere berichten en citaten samengevoegd.]
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind het heel dom dat als ik je help, je boos er tegenin gaat. En alsnog zijn de achternaam onthult. Zo zijn je kinderen te Googlen en tast je hun privacy aan. Ik gokte dat jouw achternaam niet die van je zonen is omdat iemand je er op wees dat het niet zo slim was dit op internet te plaatsen.

Ik adviseer je iets beter te lezen en iets minder agressief te reageren. Zo is men eerder geneigd je te helpen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
ea.peerdeman zei:
Ja,natuurlijk hebben mijn kinderen de achternaam van hun vader,de achternaam is LOW.Half chinees,zo klaar hiermee.
Klik om te vergroten...
Volgens mij zit je of in een psychose of ben je doorgedraaid van de drugs..... je zou eens kunnen praten met de huisarts.
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn kinderen hebben daar geen moeite mee,ze zijn niet op google en te goed met ct ,ik ben een digibeet,komt door mijn leeftijd.Ik en agressief passen niet bij elkaar??
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Revolutionair zei:
Probeerde ik bij mijn eerste post maar als iemand dan door gaat dan houd het op..
Klik om te vergroten...

Kan me voorstellen
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Volgens mij zit je of in een psychose of ben je doorgedraaid van de drugs..... je zou eens kunnen praten met de huisarts.
Klik om te vergroten...

Rivalrie stop met je onzin?In een psychose zou ik niet eens kunnen typen.Heb jij weleens iemand gezien in die toestand??Ik wel,diverse keren en dat is vreselijk.Stop met dat domme gelul!!
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ea.peerdeman zei:
Mijn kinderen hebben daar geen moeite mee,ze zijn niet op google en te goed met ct ,ik ben een digibeet,komt door mijn leeftijd.Ik en agressief passen niet bij elkaar??
Klik om te vergroten...

Niet alleen op Google zijn ze te vinden. Ook in de verdere openbaarheid zeg maar. Dus niet digitaal. Laat ik het zo zeggen: ik zou er niet blij van worden als ik verslaafde volwassene zou zijn en mijn moeder maakt op internet mijn naam bekend.

Hier op het forum heb ik je al meerdere malen agressief zien doen. Bijvoorbeeld tegen @Rivalrie hierboven. Veel uitroeptekens en woorden als 'domme gelul'. Misschien ervaar je dat zelf anders omdat je altijd op die manier communiceert?

En je leest ook niet goed aangezien je op onderwerpen van jaren terug reageert. Ik zie dat net tweemaal gebeuren. Neem je tijd he als je digibeet bent. Is alleen maar leuk op die leeftijd nog het internet ontdekken!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."