Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoeder van 3 verslaafde

moeder van 3 verslaafde

119 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Mensen: zullen we het ALLEMAAL gezellig en netjes houden? Wel zo fijn he!
Niet zo fitten op elkaar hoor. TS is al op leeftijd en minder begaafd qua pc etc. Beetje respect voor de ouderen hoor.
Klik om te vergroten...
Respect voor iemand die haar kinderen belachelijk maakt op een openbaar forum en extreem agressief is?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Respect voor iemand die haar kinderen belachelijk maakt op een openbaar forum en extreem agressief is?
Klik om te vergroten...
Dan nog kun je anders reageren. Er doen hier wel meer mensen vreemd. Een betere wereld begint altijd bij jezelf. En het was algemeen bedoeld niet specifiek tegen jou.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
BANNED
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Trollde ze dan de heletijd? lol
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
BANNED
Klik om te vergroten...
Weggejorist en opgerot!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZING zei:
Trollde ze dan de heletijd? lol
Klik om te vergroten...
Ik zei het toch. En vele hier maar bitchen dat ik zo onaardig ben. Excuses kunnen via PB gestuurd worden 🤣
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Ik zei het toch. En vele hier maar bitchen dat ik zo onaardig ben. Excuses kunnen via PB gestuurd worden 🤣
Klik om te vergroten...
Waarom via pb ?
Vind publiekelijk altijd oprechter overkomen :grin:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik dacht serieus dat dit een oud vrouwtje was. Blijkbaar niet dus :tilttearlaugh: :facepalmman2:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZING zei:
ik dacht serieus dat dit een oud vrouwtje was. Blijkbaar niet dus :tilttearlaugh: :facepalmman2:
Klik om te vergroten...
Mss was dit een oude vrouw , oude mensen kunnen ook trollen hoor , moet je men opa eens bezig horen in het rusthuis..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Ik zei het toch. En vele hier maar bitchen dat ik zo onaardig ben. Excuses kunnen via PB gestuurd worden 🤣
Klik om te vergroten...
Wel een goed voorbereidde troll.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
We hebben in ons land nog altijd:

Vrijheid van meningsuiting.
En:
Vrijheid van drukpers.

Voila.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thnx. Interessant, ook voor mij.
Dit boek gaat er dus komen in mijn verzameling boekwerken tav afhankelijkheid.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Negeer elkaar dan gewoon, wellicht is dat een betete optie.. :)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is er eigenlijk een negeer optie ?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gebruik je zelf ook drugs?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#16
ea.peerdeman zei:
Het zijn geen kinderen meer.50,52 en 55 jaar oud?Heeft totaal geen zin meer.
Klik om te vergroten...
Je hebt je best gedaan toch, uiteindelijk moet iedereen zijn eigen draai vinden in de wereld.
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor Rivalrie,,NEEEEE
De vraag verbaasd mij,maakt gebruik het beter voor mij?
Hup,schaar je bij de gebruikers en je gaat nog een paar fraaie jaren tegemoet???Plaats A.U.B. geen onzin.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#18
ea.peerdeman zei:
Voor Rivalrie,,NEEEEE
De vraag verbaasd mij,maakt gebruik het beter voor mij?
Hup,schaar je bij de gebruikers en je gaat nog een paar fraaie jaren tegemoet???Plaats A.U.B. geen onzin.
Klik om te vergroten...
De vraag van Rivalrie was niet verkeerd bedoeld. Het komt vaak genoeg voor dat ouders van verslaafden zelf ook verslaafd zijn (om wat voor reden dan ook), dus het was niet raar geweest als dat nu ook het geval was.
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb al mijn kracht nodig om er mee om te gaan,vergis U niet,ik begrijp verslavingen,weet exact wat het doet,oudste zoon 2x opgenomen wegens alcohol verslaving (was heroine)en weed in zijn jonge jaren.Psychoses tot en met.Ja die van 55 jr...lange lijst van benzo slikt hij alle dagen.Begeleiding en hh hulp elke week,dat was mijn bijdrage heb ik voor gevochten want ineens kwam er niemand meer. Zoon 2 [Modknip: naam verwijderd] zit nog vast in X ,na 5mnd bajes in,jemig....het was Zaansted.Was illigaal bezig met alles wat verboden is.Jaar daarvoor hetzelfde bak in bak uit!!!
Ik hoef geen medelijden,ik wil begrip van iemand die in hetzelfde parket zit??
Thanks,Elly
e
ea.peerdemanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Salvia,kan zo wezen maar een goed lezer zou het kunnen opmaken aan mijn berichten??
Dat ik een pleuris hekel heb aan opiaten??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."