#1
Ik vind het maar een vies bitter-chemisch smaakje geven, is gewoon niet zoet zeggen mijn smaakpappillen mij.Wie anno 2020 nog gelooft dat Aspartaam schadelijk is op menselijke doseringen ga ik niet eens mee in discussie. Zelfde type mensen die studies op ratten cherrypicked en niet kan ontplooien.