Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan 3mmc Miauw

Verslaafd aan 3mmc Miauw

114 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Ik geef hem toch gelijk? Ik zei dat hij meer verslaafd is aan de gedachte van gebruiken, dan aan de drugs zelf.

Maar hoezo kun je om de 10min een lijn leggen van een product als 3mmc. Ik gebruik het al meer dan 2 jaar en slaag daar niet in.
Klik om te vergroten...
Ik zeg toch nergens dat je geen gelijk hebt ergens in? 😅

Kijk naar Verdoofd. Hij blijft ook de hele tijd punten. Tuurlijk kan dat wel.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Ik geef hem toch gelijk? Ik zei dat hij meer verslaafd is aan de gedachte van gebruiken, dan aan de drugs zelf.

Maar hoezo kun je om de 10min een lijn leggen van een product als 3mmc. Ik gebruik het al meer dan 2 jaar en slaag daar niet in.
Klik om te vergroten...
Geen idee maar het is helaas wel zo maar t zijn dan ook geen lijnen van 100 mg gok ik
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Ik zeg toch nergens dat je geen gelijk hebt ergens in? 😅

Kijk naar Verdoofd. Hij blijft ook de hele tijd punten. Tuurlijk kan dat wel.
Klik om te vergroten...

Het kan wel. Maar, als je elke 10min een lijn neemt, neem je in mijn opinie ook telkens te weinig om echt gevoel te krijgen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar goed. Geniet van je laatste zakje. Hou ons op de hoogte!
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Maar goed. Geniet van je laatste zakje. Hou ons op de hoogte!
Klik om te vergroten...
Isgoed
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#7
Miauw:) zei:
Isgoed
Klik om te vergroten...

Success man!
Als je een goede maat met wie je er over kunt praten dat kan ook flink helpen.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inderdaad het zakje was nog niet op ik ga kijken hoe dit vandaag loopt
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Miauw:) zei:
Goedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel
Klik om te vergroten...

U kickt af, hulde!

Maak je op voor een kutdag(en) en weest bevrijd nadien.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Miauw:) zei:
Inderdaad het zakje was nog niet op ik ga kijken hoe dit vandaag loopt
Klik om te vergroten...
En? Hoe loopt het vandaag?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Miauw:) zei:
Goedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel
Klik om te vergroten...
Bereid je voor dat je je de komende 3 weken ongelofelijk kut voelt, depressief, angstig, lusteloos. De eerste 3 dagen last van slapeloosheid en daarna juist enorm veel slaap. Maar daarna gaat het zoizo beter worden
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou het nu wel weggooien want vandaag begint een nieuwe dag.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben nu gewoon aan het werk voel me wel slecht maar t gaat wel heb steeds rare piep of ruis in mijn hoofd heb het niet meegenomen zodat ik het ook niet kan nemen
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#14
hardcoredrugsnl zei:
Hou vol! Ik heb zelf ook 3mmc/4mmc in huis maar zelf weinig moeite om er vanaf te blijven.
Ik zie de laatste tijd dat veel mensen problemen hebben met deze goedjes. :(
Klik om te vergroten...
Ik had er eerst nooit moeite mee 😅
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Miauw:) zei:
Ik ben nu gewoon aan het werk voel me wel slecht maar t gaat wel heb steeds rare piep of ruis in mijn hoofd heb het niet meegenomen zodat ik het ook niet kan nemen
Klik om te vergroten...

Goed van je dat je het niet mee hebt genomen! Paar dagen doorbijten en dan ga je je echt beter voelen!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aangezien het om zulk regelmatig gebruik gaat, ook tijdens het werk, en omdat je gezondheidsklachten ervaart, lijkt het me heel verstandig om een intakegesprek te doen bij de plaatselijke verslavingszorginstelling (Jellinek, Novadic-Kentron, Emergis, Tactus, of iets dergelijks). Daar helpen ze je om inzicht te krijgen in je gebruik: waarom je steeds 3-MMC neemt en daar krijg je ook psychologische hulp om de onderliggende mentale problemen te behandelen.

Als je in je eentje gaat proberen te stoppen dan is de kans een stuk kleiner dat het lukt. De verslavingszorg wordt verder gewoon vergoed door de zorgverzekering, dus er zijn eigenlijk geen goede redenen om dat niet te proberen. Als het echt niet bevalt dan kun je altijd nog stoppen met de behandeling.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeelanddude zei:
En? Hoe loopt het vandaag?
Klik om te vergroten...
Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis ben
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sterkte man... Klinkt erg naar maar zo te horen moet het over een paar weekjes weer veel beter zijn...
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Miauw:) zei:
Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis ben
Klik om te vergroten...
Jup, je lichaam is een eind uitgeput, geeft niks, kan allemaal weer goed komen 🙂
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Miauw:) zei:
Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis ben
Klik om te vergroten...

Bereid je komende nacht voor op brainzaps. Zeg het jou liever dan dat je om 2 u deze nacht in paniek info moet zoeken op het forum met weinig leden online. Waarschijnlijk zal jouw serotonine huishouding ferm overhoop liggen. Dit resulteert in moeilijk slapen en bij het inslapen of net in slaap vallen een raar gevoel in jouw hoofd alsook duizeligheid wat je nu al hebt. Kortom dus brainzaps. Als je ze niet krijgt zo te beter maar ik waarschuw liever.

Probeer gezond te eten en zoveel mogelijk vitamines en water of drinken binnen te krijgen. Water zorgt voor zuivering. Vitamines voor bouwstenen. Het ontwennen moet je zelf mentaal en fysiek doorstaan en even doorbijten.

Ik heb een gevoel dat je wat in het zakje nog zit wil of zal gebruiken maar doe dit liever niet. Spoel het door. Je gaat morgen terug dezelfde klachten ervaren zoals vandaag als het dan toch effectief op is. En dan moet je weer vanaf 0 starten. Je zit nu al op 1 stap vooruit en dat is niet gebruiken voor het werk. Je bent op de goede weg nu. Doorspoelen is stap 2 en een dubbele overwinning. Aan jou de eer!


Neo-Shulginist zei:
Aangezien het om zulk regelmatig gebruik gaat, ook tijdens het werk, en omdat je gezondheidsklachten ervaart, lijkt het me heel verstandig om een intakegesprek te doen bij de plaatselijke verslavingszorginstelling (Jellinek, Novadic-Kentron, Emergis, Tactus, of iets dergelijks). Daar helpen ze je om inzicht te krijgen in je gebruik: waarom je steeds 3-MMC neemt en daar krijg je ook psycholodische hulp om de onderliggende mentale problemen te behandelen.
Klik om te vergroten...

Ik zou dit zeker ook als goeie raad nemen. Je kan het 1 keer proberen op jezelf maar met begeleiding sta je sterker als herval voor de deur staat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."