Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan 3mmc Miauw

Verslaafd aan 3mmc Miauw

114 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
Miauw:) zei:
En natuurlijk ik heb zelf altijd gedacht nee ik wordt niet verslaafd nou dat wordt je dus wel 😅
Klik om te vergroten...
Dat zeggen we allemaal. Helaas herkenbaar 😅
R
RobventieldopLid
Spyro zei:
Dat zeggen we allemaal. Helaas herkenbaar 😅
Klik om te vergroten...
T probleem is ook ik ben net 18 en ik wil mn toekomst niet verkloten
S
SpyroLid
T probleem is ook ik ben net 18 en ik wil mn toekomst niet verkloten
Klik om te vergroten...
Heb je het nog in huis?

Hoe is je dag invulling nu? Snuif je alleen nog maar of ben je nog bezig met de dagelijkse normale routine?
R
RobventieldopLid
Spyro zei:
Heb je het nog in huis?

Hoe is je dag invulling nu? Snuif je alleen nog maar of ben je nog bezig met de dagelijkse normale routine?
Klik om te vergroten...
Ik werk gewoon elkedag smorgens begin ik met 2 lijnen geen idee hoeveel mg en een bom en als ik thuis ben van werk ga ik weer verder ik neem voor t slapen ook een lijn en dan blijf ik een halfuur wakker en dan ga ik slapen en heb het nog in huis
S
SpyroLid
Ik werk gewoon elkedag smorgens begin ik met 2 lijnen geen idee hoeveel mg en een bom en als ik thuis ben van werk ga ik weer verder ik neem voor t slapen ook een lijn en dan blijf ik een halfuur wakker en dan ga ik slapen
Klik om te vergroten...
Knap dat je kan slapen, dat is in ieder geval fijn. Kun je de moed vinden om het door te spoelen? Zou het echt doen nu je het inzicht nog hebt dat je je op extreem glas ijs bevindt.
M
MoestuinierLid
Spyro zei:
Ze blijven maar binnenstromen... Damn.
Klik om te vergroten...

Jammer he. Ik heb een tijdje mensen proberen waarschuwen voor de verslavingskans met dit spul maar het is dweilen met de kraan open.

@Miauw:) ik denk dat je dan toch al torenhoge tolerantie hebt voor 3mmc als je zo snel slaapt. Voel je er wel nog iets van? Of neem je gewoon meeromdat je bang bent voor de "afkick" of comedown?
S
SpyroLid
🐺PsyTekz zei:
Jammer he. Ik heb een tijdje mensen proberen waarschuwen voor de verslavingskans met dit spul maar het is dweilen met de kraan open.

@Miauw:) ik denk dat je dan toch al torenhoge tolerantie hebt voor 3mmc als je zo snel slaapt. Voel je er wel nog iets van? Of neem je gewoon meeromdat je bang bent voor de "afkick" of comedown?
Klik om te vergroten...
Schrik ervan de laatste tijd. Ook bij de mensen om me heen zie ik het steeds meer. Ben blij dat ik nooit moeite gehad heb met dit middel. Maar snap de verleiding heel goed.

Rot man, je wil helpen maar dat gaat niet.

Ik zou echt zeggen gooi het direct weg nu het nog kan... Sluipmoordenaar.
R
RobventieldopLid
🐺PsyTekz zei:

Klik om te vergroten...
Ja steeds minder maar wel korte rush nogsteeds en als k bom neem klapt ie altijd veelste hard in
R
RobventieldopLid
Spyro zei:
Knap dat je kan slapen, dat is in ieder geval fijn. Kun je de moed vinden om het door te spoelen? Zou het echt doen nu je het inzicht nog hebt dat je je op extreem glas ijs bevindt.
Klik om te vergroten...
Denk t niet 5 min geleden lijn gehad heb echt zieke cravings om de 10 min
M
MoestuinierLid
Ja steeds minder maar wel korte rush nogsteeds en als k bom neem klapt ie altijd veelste hard in
Klik om te vergroten...

Je stopt er beter mee. Straks ga je niks meer voelen en ga je enge klachten krijgen. Gooi het laatste weg.
R
RobventieldopLid
Spyro zei:
Zul je echt doorheen moeten. Cravings zijn het ergste wat er is... Ga lekker een warme douche nemen, ga wat gamen desnoods. Je kan niet anders.

Hoeveel heb je nog liggen?
Klik om te vergroten...
Denk nu 0,7 wil dit opmaken en dan stoppen desnoods pinpas geld verstoppen nummers verwijderen
S
SpyroLid
Denk t niet 5 min geleden lijn gehad heb echt zieke cravings om de 10 min
Klik om te vergroten...
Zul je echt doorheen moeten. Cravings zijn het ergste wat er is... Ga lekker een warme douche nemen, ga wat gamen desnoods. Je kan niet anders.

Hoeveel heb je nog liggen?
C
CuriousExplorerLid
Hoe kan je zieke cravings krijgen na 10min van een product dat een uur werkt?
Gewoon zo snel mogelijk je dagelijks drugs routine doorbreken.
S
SpyroLid
Heb je Verdoofd gekeken? Zit ook een jongen in die verslaafd is aan dit spul. Dan zie je pas écht waar je niet heen wil.

Ik snap dat je je zakje leeg wil maken. Ik had die drang ook altijd.

Maak nu de afspraak met jezelf dat dit écht het laatste is. Wanneer je de laatste lijn legt, verwijder je de nummers. Vraag desnoods iemand in je omgeving voor je geld beheer inderdaad.

Kom op dude, je bent 18! Er moet nog zoveel moois op je pad komen en dat gaat niet met dit middel in je buurt. Het zal alles van je wegnemen wat je hebt. Geld, relaties, werk, gezondheid.

Zet ‘m op.
R
RobventieldopLid
CuriousExplorer zei:
Klik om te vergroten...
Ik voel de effecten maar heel kort 10/15 min
R
RobventieldopLid
Spyro zei:
Heb je Verdoofd gekeken? Zit ook een jongen in die verslaafd is aan dit spul. Dan zie je pas écht waar je niet heen wil.

Ik snap dat je je zakje leeg wil maken. Ik had die drang ook altijd.

Maak nu de afspraak met jezelf dat dit écht het laatste is. Wanneer je de laatste lijn legt, verwijder je de nummers. Vraag desnoods iemand in je omgeving voor je geld beheer inderdaad.

Kom op dude, je bent 18! Er moet nog zoveel moois op je pad komen en dat gaat niet met dit middel in je buurt. Het zal alles van je wegnemen wat je hebt. Geld, relaties, werk, gezondheid.

Zet ‘m op.
Klik om te vergroten...
Ik weet het ik zie het nu ook in als het zakje op is verwijder ik nummers en ga leg mn pinpas geld etc bij mn vriendin
M
MoestuinierLid
CuriousExplorer zei:
Klik om te vergroten...

Dit spul geeft na enkele lijntjes bijlange dezelfde rush niet meer als het 1ste lijntje. Dat resulteert snel in oneindige binges naar die rush. Cokecravings x100.
S
SpyroLid
Ik weet het ik zie het nu ook in als het zakje op is verwijder ik nummers en ga leg mn pinpas geld etc bij mn vriendin
Klik om te vergroten...
Top. Schrijf desnoods hier van je af als je cravings krijgt. Je staat er niet helemaal alleen voor.
R
RobventieldopLid
Spyro zei:
Top. Schrijf desnoods hier van je af als je cravings krijgt. Je staat er niet helemaal alleen voor.
Klik om te vergroten...
Ga ik ook doen ik voel me nu ook een stuk beter nu ik mijn verhaal kwijt ben voel me echt opgelucht
R
RobventieldopLid
En natuurlijk ik heb zelf altijd gedacht nee ik wordt niet verslaafd nou dat wordt je dus wel 😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."