Dat zeggen we allemaal. Helaas herkenbaar 😅En natuurlijk ik heb zelf altijd gedacht nee ik wordt niet verslaafd nou dat wordt je dus wel 😅
Dat zeggen we allemaal. Helaas herkenbaar 😅En natuurlijk ik heb zelf altijd gedacht nee ik wordt niet verslaafd nou dat wordt je dus wel 😅
T probleem is ook ik ben net 18 en ik wil mn toekomst niet verklotenDat zeggen we allemaal. Helaas herkenbaar 😅
Heb je het nog in huis?T probleem is ook ik ben net 18 en ik wil mn toekomst niet verkloten
Ik werk gewoon elkedag smorgens begin ik met 2 lijnen geen idee hoeveel mg en een bom en als ik thuis ben van werk ga ik weer verder ik neem voor t slapen ook een lijn en dan blijf ik een halfuur wakker en dan ga ik slapen en heb het nog in huisHeb je het nog in huis?
Hoe is je dag invulling nu? Snuif je alleen nog maar of ben je nog bezig met de dagelijkse normale routine?
Knap dat je kan slapen, dat is in ieder geval fijn. Kun je de moed vinden om het door te spoelen? Zou het echt doen nu je het inzicht nog hebt dat je je op extreem glas ijs bevindt.Ik werk gewoon elkedag smorgens begin ik met 2 lijnen geen idee hoeveel mg en een bom en als ik thuis ben van werk ga ik weer verder ik neem voor t slapen ook een lijn en dan blijf ik een halfuur wakker en dan ga ik slapen
Ze blijven maar binnenstromen... Damn.
Schrik ervan de laatste tijd. Ook bij de mensen om me heen zie ik het steeds meer. Ben blij dat ik nooit moeite gehad heb met dit middel. Maar snap de verleiding heel goed.Jammer he. Ik heb een tijdje mensen proberen waarschuwen voor de verslavingskans met dit spul maar het is dweilen met de kraan open.
@Miauw:) ik denk dat je dan toch al torenhoge tolerantie hebt voor 3mmc als je zo snel slaapt. Voel je er wel nog iets van? Of neem je gewoon meeromdat je bang bent voor de "afkick" of comedown?
Ja steeds minder maar wel korte rush nogsteeds en als k bom neem klapt ie altijd veelste hard inJammer he. Ik heb een tijdje mensen proberen waarschuwen voor de verslavingskans met dit spul maar het is dweilen met de kraan open.
@Miauw:) ik denk dat je dan toch al torenhoge tolerantie hebt voor 3mmc als je zo snel slaapt. Voel je er wel nog iets van? Of neem je gewoon meeromdat je bang bent voor de "afkick" of comedown?
Denk t niet 5 min geleden lijn gehad heb echt zieke cravings om de 10 minKnap dat je kan slapen, dat is in ieder geval fijn. Kun je de moed vinden om het door te spoelen? Zou het echt doen nu je het inzicht nog hebt dat je je op extreem glas ijs bevindt.
Ja steeds minder maar wel korte rush nogsteeds en als k bom neem klapt ie altijd veelste hard in
Denk nu 0,7 wil dit opmaken en dan stoppen desnoods pinpas geld verstoppen nummers verwijderenZul je echt doorheen moeten. Cravings zijn het ergste wat er is... Ga lekker een warme douche nemen, ga wat gamen desnoods. Je kan niet anders.
Hoeveel heb je nog liggen?
Zul je echt doorheen moeten. Cravings zijn het ergste wat er is... Ga lekker een warme douche nemen, ga wat gamen desnoods. Je kan niet anders.Denk t niet 5 min geleden lijn gehad heb echt zieke cravings om de 10 min
Ik voel de effecten maar heel kort 10/15 minHoe kan je zieke cravings krijgen na 10min van een product dat een uur werkt?
Gewoon zo snel mogelijk je dagelijks drugs routine doorbreken.
Ik weet het ik zie het nu ook in als het zakje op is verwijder ik nummers en ga leg mn pinpas geld etc bij mn vriendinHeb je Verdoofd gekeken? Zit ook een jongen in die verslaafd is aan dit spul. Dan zie je pas écht waar je niet heen wil.
Ik snap dat je je zakje leeg wil maken. Ik had die drang ook altijd.
Maak nu de afspraak met jezelf dat dit écht het laatste is. Wanneer je de laatste lijn legt, verwijder je de nummers. Vraag desnoods iemand in je omgeving voor je geld beheer inderdaad.
Kom op dude, je bent 18! Er moet nog zoveel moois op je pad komen en dat gaat niet met dit middel in je buurt. Het zal alles van je wegnemen wat je hebt. Geld, relaties, werk, gezondheid.
Zet ‘m op.
Hoe kan je zieke cravings krijgen na 10min van een product dat een uur werkt?
Gewoon zo snel mogelijk je dagelijks drugs routine doorbreken.
Top. Schrijf desnoods hier van je af als je cravings krijgt. Je staat er niet helemaal alleen voor.Ik weet het ik zie het nu ook in als het zakje op is verwijder ik nummers en ga leg mn pinpas geld etc bij mn vriendin
Ga ik ook doen ik voel me nu ook een stuk beter nu ik mijn verhaal kwijt ben voel me echt opgeluchtTop. Schrijf desnoods hier van je af als je cravings krijgt. Je staat er niet helemaal alleen voor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."