Hoe kan je zieke cravings krijgen na 10min van een product dat een uur werkt?
Gewoon zo snel mogelijk je dagelijks drugs routine doorbreken.
Ik voel de effecten maar heel kort 10/15 minHoe kan je zieke cravings krijgen na 10min van een product dat een uur werkt?
Ik weet het ik zie het nu ook in als het zakje op is verwijder ik nummers en ga leg mn pinpas geld etc bij mn vriendinHeb je Verdoofd gekeken? Zit ook een jongen in die verslaafd is aan dit spul. Dan zie je pas écht waar je niet heen wil.
Ik snap dat je je zakje leeg wil maken. Ik had die drang ook altijd.
Maak nu de afspraak met jezelf dat dit écht het laatste is. Wanneer je de laatste lijn legt, verwijder je de nummers. Vraag desnoods iemand in je omgeving voor je geld beheer inderdaad.
Kom op dude, je bent 18! Er moet nog zoveel moois op je pad komen en dat gaat niet met dit middel in je buurt. Het zal alles van je wegnemen wat je hebt. Geld, relaties, werk, gezondheid.
Zet ‘m op.
Hoe kan je zieke cravings krijgen na 10min van een product dat een uur werkt?
Top. Schrijf desnoods hier van je af als je cravings krijgt. Je staat er niet helemaal alleen voor.Ik weet het ik zie het nu ook in als het zakje op is verwijder ik nummers en ga leg mn pinpas geld etc bij mn vriendin
Ga ik ook doen ik voel me nu ook een stuk beter nu ik mijn verhaal kwijt ben voel me echt opgeluchtTop. Schrijf desnoods hier van je af als je cravings krijgt. Je staat er niet helemaal alleen voor.
Ik voel de effecten maar heel kort 10/15 min
Ja, dat kan enorm opluchten. You are not alone.Ga ik ook doen ik voel me nu ook een stuk beter nu ik mijn verhaal kwijt ben voel me echt opgelucht
IsgoedJe bent eerder verslaafd aan het "gebruiken" dan aan de drugs. Zeker als je zegt dag je maar 10min iets voelt.
Als je in pb verder wil praten, doe maar. Ik zit nog in een heel, heel andere categorie dan waar jij nu zit. En ik kan uit ervaring zeggen dat je best nu kapt ermee.
Goedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel
En? Hoe loopt het vandaag?Inderdaad het zakje was nog niet op ik ga kijken hoe dit vandaag loopt
Bereid je voor dat je je de komende 3 weken ongelofelijk kut voelt, depressief, angstig, lusteloos. De eerste 3 dagen last van slapeloosheid en daarna juist enorm veel slaap. Maar daarna gaat het zoizo beter wordenGoedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel
Ik had er eerst nooit moeite mee 😅Hou vol! Ik heb zelf ook 3mmc/4mmc in huis maar zelf weinig moeite om er vanaf te blijven.
Ik zie de laatste tijd dat veel mensen problemen hebben met deze goedjes.![]()
Ik ben nu gewoon aan het werk voel me wel slecht maar t gaat wel heb steeds rare piep of ruis in mijn hoofd heb het niet meegenomen zodat ik het ook niet kan nemen
Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis benEn? Hoe loopt het vandaag?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."