#1
Goedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel
Ik zeg toch nergens dat je geen gelijk hebt ergens in? 😅Ik geef hem toch gelijk? Ik zei dat hij meer verslaafd is aan de gedachte van gebruiken, dan aan de drugs zelf.
Maar hoezo kun je om de 10min een lijn leggen van een product als 3mmc. Ik gebruik het al meer dan 2 jaar en slaag daar niet in.
Geen idee maar het is helaas wel zo maar t zijn dan ook geen lijnen van 100 mg gok ikIk geef hem toch gelijk? Ik zei dat hij meer verslaafd is aan de gedachte van gebruiken, dan aan de drugs zelf.
Maar hoezo kun je om de 10min een lijn leggen van een product als 3mmc. Ik gebruik het al meer dan 2 jaar en slaag daar niet in.
Ik zeg toch nergens dat je geen gelijk hebt ergens in? 😅
Kijk naar Verdoofd. Hij blijft ook de hele tijd punten. Tuurlijk kan dat wel.
IsgoedMaar goed. Geniet van je laatste zakje. Hou ons op de hoogte!
Isgoed
Goedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel
En? Hoe loopt het vandaag?Inderdaad het zakje was nog niet op ik ga kijken hoe dit vandaag loopt
Bereid je voor dat je je de komende 3 weken ongelofelijk kut voelt, depressief, angstig, lusteloos. De eerste 3 dagen last van slapeloosheid en daarna juist enorm veel slaap. Maar daarna gaat het zoizo beter wordenGoedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel
Ik had er eerst nooit moeite mee 😅Hou vol! Ik heb zelf ook 3mmc/4mmc in huis maar zelf weinig moeite om er vanaf te blijven.
Ik zie de laatste tijd dat veel mensen problemen hebben met deze goedjes.![]()
Ik ben nu gewoon aan het werk voel me wel slecht maar t gaat wel heb steeds rare piep of ruis in mijn hoofd heb het niet meegenomen zodat ik het ook niet kan nemen
Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis benEn? Hoe loopt het vandaag?
Jup, je lichaam is een eind uitgeput, geeft niks, kan allemaal weer goed komen 🙂Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis ben
Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis ben
Aangezien het om zulk regelmatig gebruik gaat, ook tijdens het werk, en omdat je gezondheidsklachten ervaart, lijkt het me heel verstandig om een intakegesprek te doen bij de plaatselijke verslavingszorginstelling (Jellinek, Novadic-Kentron, Emergis, Tactus, of iets dergelijks). Daar helpen ze je om inzicht te krijgen in je gebruik: waarom je steeds 3-MMC neemt en daar krijg je ook psycholodische hulp om de onderliggende mentale problemen te behandelen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."