#1
Hoe is het gegaan?
Dag 2.Hoe is het gegaan?
k blijf zeker hangen !Stop je dan ook met DF, of blijf je hangen om goede raad te geven?
Ik vind het echt knap van je. Goed bezig manDus update.
Ik weet nog niet ze heel veel van wat de opname betreft.
Ik heb morgen een afspraak in de erasmuskliniek te Antwerpen, waar de zwaardere gevallen opiaten en druggebruikers zitten en afkicken..
Naar mijn verstaan zou de opnamen 3 tot 4 weken duren en gaan ze starten op zeer hoge dosis alprazolam (.Lees +22mg per dag..) via een baxters toegediend.
Dit zal stelselmattig maar op redelijk sneltempo afgebouwd wordende, baxter zou zijn om het nauwkeurig en stabiel drastisch te kunnen verlagen.
Of te verhogen als ik epileptische aanvallen zou krijgen.
Ik zou er verblijven toT ik op een dosis van 90mg valium (3x30 p/d) kan functioneren.
Dan ga ik terug in begeleiding bij de sleutel en krijg ik men doses diazepam van de verslavingsarts van de sleutel , om zo verder te taperen naar 0.00000 !.
Angstaanjaagend gevoel , maar ik sta er 100% voor open en heb de hulp nodig.
Ik heb nog een lange weg te gaan.
Ik houd jullie op de hoogte als Ik meer weet van de kliniek morgen , wanneer ik opgenomen kan worden.
Thx man.Ik vind het echt knap van je. Goed bezig man
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.
Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.
Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
Ja Weet ik , krijg ook nog gedragstherapie en omgaan met nuchter leven.Maar als je terug komt zijn die triggers er nog steeds, triggers verdwijnen niet maar het is hoe je er zelf op anticipeert. You got this even with triggers.
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.
Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.
Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
Dank je , als de tijd rijp is zal ik hem komen halen 🤣
Haha meteen drugs vragen...Net 30mg roche valium gekregen, die ga ik 4x per dag krijgen.
Daarnet kwam er al een mocro vragen of ik weed had 😂
Mooi bed man😘Bekijk bijlage 8548
Men bedje 😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."