Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van een afkickende benzo junk.

Dagboek van een afkickende benzo junk.

171 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe is het gegaan?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ikbeneenfiets zei:
Hoe is het gegaan?
Klik om te vergroten...
Dag 2.

wel , super eigenlijk !

ik ben deze keer samen met men vrouw geweest voor het éde (echte) intakegesprek.
er is vooral gepraat over men huidige gebruik van alle substanties , en daaruit is besloten dat ze me met rc disso's ook zullen gaan opvolgen.
want daar heb ik tijdens de zwakke momenten toch ook wel moeite mee neen te zeggen als ze er zijn.

volgende week heb ik een 3de gesprek met men contactpersoon , en 19 augustus zit voor de eerste keer bij de verslavingsarts.
ik zal omgezet worden op een equiavlente dosis alprazolam of clonazepam , daar ging ze het nu met de arts over hebben.
ik heb clonazepam als keuze duidelijk gemaakt omdat ikk daar vertrouwd met ben , en voor mij minder sederend werkt dan alprazolam.

ik zit vanaf vandaag terug op een dosis van 3x0.5 flualpra inplaats van men 1mg x3 per dag.
en dat gaat goed als ik niet aan het werk ben , dit blijft zo tot maandag.
dan probeer ik naar .4 te gaan in de dag maar blijf savonds op 0.5 om slaap te kunnen vatten ,
en tegen de 19e wil ik op 0.3/0.3/0.5 zitten , om zo verder te taperen met clona of alpra op voorschrift via de verslavingsarts.

er zijn al afspraken gemaakt voor als de withdrawl te hard word , dat ik opgenomen word intern in de sleutel.
ik wil niet dat men vrouw en ouders me zo zien.

het was enorm fijn men vrouw er bij te hebben vandaag , ik ben een moeilijke prater irl en zij kan perfect men zinnen af maken of woorden toevoegen waar ik blok raak.

na afloop zijn we nog nog even weeste shoppen op de meir in antwerpen en hebben we nog een dunkin donutje meegenomen 😍 (jaaaaaah 8 stuks en die zijn vandaag allemaal op zonder schaamtegevoel 😏)

ik start morgen ook met het microdsen op truffels , 1g atlatis 1 on 2 off.
dit is gemeld aan men contactpersoon en zag er op dit moment geen graten in dit te doen , omdat ik eerder al aangegeven had dat lsd microdosen men benzo withdrawls aangenamer of draaglijker maken.
maar dat kan natuurlijk ontkracht worden eens ik naar de arts moet...
maar ik ben benieuwd hoe de psilo een invloed heeft op men depressieve klachten , en of het en eventuele vervanger kan zijn voor reguliere ad.
want ik sta immers niet zo open voor ad medicijnen en hun bijkomende neveneffecten.

desalniettemin zal ik ook niet weigeren als de verslavingsarts me ze wil voorschrijven , en zal ik elke raad die ik krijg opvolgen.

al bij al was vandaag een heel goede dag geweest , hopenlijk blijf ik zo stabiel als vandaag en lukt het me terug de draad van het sporten terug op te nemen die ik 3 weken geleden laten vallen heb.

zo , dat was het even.
als er vragen zijn , shoot !

ik draai men dagenlijks jointje , en ga umbrella academy seizoen 2 verder kijken.

👋✌
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
i
geflipt zei:
Stop je dan ook met DF, of blijf je hangen om goede raad te geven?
Klik om te vergroten...
k blijf zeker hangen !

ik stop niet met psychedelica hoor !
maar dat is een klasse apart die ik nooit of te nimmer zou kunnen misbruiken.

ik start nu wel een psilo md van een maand.

maar daarbuiten zal het nog wel even duren voor ik weer eens een echt volwaardig tripje lsd of dmt zal doen , maar stoppen zeker niet.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Goed bezig @inner_search! Heel veel succes met afkicken 🍀
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lekker ouwe, goed gedaan
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Dus update.
Ik weet nog niet ze heel veel van wat de opname betreft.

Ik heb morgen een afspraak in de erasmuskliniek te Antwerpen, waar de zwaardere gevallen opiaten en druggebruikers zitten en afkicken..

Naar mijn verstaan zou de opnamen 3 tot 4 weken duren en gaan ze starten op zeer hoge dosis alprazolam (.Lees +22mg per dag..) via een baxters toegediend.
Dit zal stelselmattig maar op redelijk sneltempo afgebouwd wordende, baxter zou zijn om het nauwkeurig en stabiel drastisch te kunnen verlagen.

Of te verhogen als ik epileptische aanvallen zou krijgen.
Ik zou er verblijven toT ik op een dosis van 90mg valium (3x30 p/d) kan functioneren.
Dan ga ik terug in begeleiding bij de sleutel en krijg ik men doses diazepam van de verslavingsarts van de sleutel , om zo verder te taperen naar 0.00000 !.

Angstaanjaagend gevoel , maar ik sta er 100% voor open en heb de hulp nodig.

Ik heb nog een lange weg te gaan.
Ik houd jullie op de hoogte als Ik meer weet van de kliniek morgen , wanneer ik opgenomen kan worden.
Klik om te vergroten...
Ik vind het echt knap van je. Goed bezig man
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#7
Go Inner!!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Ik vind het echt knap van je. Goed bezig man
Klik om te vergroten...
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.

Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.

Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.

Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.

Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
Klik om te vergroten...

Maar als je terug komt zijn die triggers er nog steeds, triggers verdwijnen niet maar het is hoe je er zelf op anticipeert. You got this even with triggers.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blyatman zei:
Maar als je terug komt zijn die triggers er nog steeds, triggers verdwijnen niet maar het is hoe je er zelf op anticipeert. You got this even with triggers.
Klik om te vergroten...
Ja Weet ik , krijg ook nog gedragstherapie en omgaan met nuchter leven.
Ik leef immers al 10 Jaar in een schimmige waas van mezelf door het benzo gebruik.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
inner_search zei:
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.

Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.

Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
Klik om te vergroten...

De triggers zullen er inderdaad altijd zijn... Maar als je dit echt wenst kan de admin (MacLeod) je wachtwoord denk ik tijdelijk wijzigen, waardoor je niet kunt inloggen. Dat is misschien logischer dan een ban, je kunt dan zelf bepalen wanneer je terug zou willen komen en dan je account laten deblokkeren. Ben niet zeker. Laat het tegen die tijd even weten dan kunnen we kijken wat er eventueel mogelijk is.

Je bent echt goed bezig hoor. Sterkte met alles!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Geef nooit op 🍀 sterkte man
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Natozlato zei:
Klik om te vergroten...
Dank je , als de tijd rijp is zal ik hem komen halen 🤣
Nee ik ga hier echt Wel me t positieve mindset in.
Ik weet dat het eerst 1000x erger word en da weer beter.
Ik apprecieer het enorm van men baas en partner dat ze me de tijd gunnen die ik nodig heb !

Opname word bloed zweet en tranen 💪
Ineens men dagenlijks joint weg (minste van men zorgen).
Maar vooral men vrouw achterlaten heb ik moeilijk mee.

Hier zit ik met met jointje.
Ik lurk hem nog op en ga slapen 😴
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
15979361383573808189569756458994.jpg
Sneltempo , zit al weg.
Zelfs geen afscheid mogen nemen van men ouders of hond.
Straks komt men vrouw men spullen brengen
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben ik te laat om je heel veel succes te wensen!Zet hem op!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Net 30mg roche valium gekregen, die ga ik 4x per dag krijgen.

Daarnet kwam er al een mocro vragen of ik weed had 😂
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
Net 30mg roche valium gekregen, die ga ik 4x per dag krijgen.

Daarnet kwam er al een mocro vragen of ik weed had 😂
Klik om te vergroten...
Haha meteen drugs vragen...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Haha meteen drugs vragen...
Klik om te vergroten...

15979463093864011801908796139964.jpg
Men bedje 😂
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
inner_search zei:
Bekijk bijlage 8548
Men bedje 😂
Klik om te vergroten...
Mooi bed man😘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."