Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van een afkickende benzo junk.

Dagboek van een afkickende benzo junk.

171 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag 1 van men dagboek.

Opgestaan om 5 uur , dit ging zeer moeizaam en wou men bed niet uit.
Het enige dat me uit bed heeft geholpen was de gedachte dat men flualpra al klaar stond beneden.
Dus met een verwarde, troebele blik , wazig hoofd naar beneden om men flualprazolam te nemen (0.5mg) , ik maak het in oplossingen nu en ik noem het al een paar weken junky juice.
Dit is enorm onhandig om zo te taperen want ik moet de oplossing afmeten met een spuitje , en dus altijd bijhebben op werk.

Ik voel me vanaf gisteren zeer futloos , heb nergens zin in , heb gisteren geslapen van 4 uur tot 8 uur savonds , en vervolgens van 10 uur savonds tot 5 uur deze ochtend.

Ben nu aan het werk en loop verloren.
Ik begin aan een job en kan men concentratie voor geen 1 minuut erbij houden , en hoe meer ik probeer hoe moeilijker ik het krijg meer moe ik word , zowel mentaal als fisiek.

Alle spieren doen pijn en kijk als het waren alsof men ogen vanachter in men hoofd zitten.
Ik tril enorm en zweet me te pletter.
Kan geen geluid verdragen of fel licht en heb vandaag al meerdere discussies gehad met collega's.
Ik trek me ook nix meer aan van wat ze vinden van me en ook men baas (niet men echte , maar sie op de site hier.)kan me gestolen worden.

Op dit punt is het me zelfs geen zorg of ze me van de site gooien omdat ik men werk niet goed doe of verwaarloos.

Als kers op de taart heb ik net 5mg 3-meO-PCP genomen van een collega en klaart de mist in men hoofd een beetje op.

Ik weet dan ook geen blijf met mezelf , en ben toch redelijk angstig voor wat er de volgende dagen gaat gebeuren en denk ik constant aan men job te verliezen.

En heb constante mindloops van getallen en cijfers waar ik gek van word.

Zo dat is men ochtend (al enkele weken/maanden eigenlijk dezelfde routine).

Ben ik depressief , ja enorm , en dat zie/wil ik nu pas onder ogen komen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel succes met de professionele hulp die je gelukkig hebt kunnen vinden.
De sleutel is idd de slimste keuze. Ze zijn heel goed in wat ze doen, maar ook heel streng.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hopelijk kom je er snel bovenop Inner... Ik blijf je dagboek volgen.
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik volg je ook. Ik vind je erg dapper, sterkte!
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel veel sterkte met afkicken. Ik blijf je ook volgen. :heartarrow:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat gaat je zeker kunnen!
Blijven volhouden!
Niet opgeven maatjeπŸ˜‰
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Net 30mg roche valium gekregen, die ga ik 4x per dag krijgen.

Daarnet kwam er al een mocro vragen of ik weed had πŸ˜‚
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
inner_search zei:
Net 30mg roche valium gekregen, die ga ik 4x per dag krijgen.

Daarnet kwam er al een mocro vragen of ik weed had πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Haha meteen drugs vragen...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Haha meteen drugs vragen...
Klik om te vergroten...

15979463093864011801908796139964.jpg
Men bedje πŸ˜‚
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Bekijk bijlage 8548
Men bedje πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Mooi bed man😘
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
heel veel succes bro.. grote stap!.. kleine stapjes.

1597947144732.png
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Top dat ze je meteen willen behandelen. Succes man! Komt goed!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Hoop dat je nog wat slaap kan pakken.
Klik om te vergroten...
Neih , blijf wakker.
Mss slaap ik deze nacht beter.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Succes kerel !
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Bekijk bijlage 8548
Men bedje πŸ˜‚
Klik om te vergroten...

Is dit verslavingszorg of een psychiatrische inrichting? Maat dat bed WTF
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
Is dit verslavingszorg of een psychiatrische inrichting? Maat dat bed WTF
Klik om te vergroten...
Hier zitten ook zware gevallen , zo ligen er 3 constant vast hier in dat bed (alcohol en heroΓ―ne..).
Ik ben hier 3 dagen ter observatie omdat ze nu de flualprazolam omgezet hebben naar diazepam en dat kan epileptische aanvallen uitlokken.
Dan ga ik naar een gewoon dagcentrum.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fucking kut man.
Bed ligt voor geen meter met die sm dingen er aan.
Snikheet en geen ventilator.
Alles is afgenomen , ik moest zelfs men neusspray afgeven.
Kan niet meer gaan roken vanaf 12 uur.
Gelukkig heb ik men vape pennetje bij , die mocro had nog weed kunnen scoren van iemand , was nog slechter dan buitenkweek.

Als ik hier ben enkel en alleen om me om te zetten naar valium en ivm met epileptische aanvallen , kunnen ze me beter een zetpil valium voorschrijven en me thuis gewoon via de ashton methode laten afkicken.
Lijkt me 10x comfortabeler dan hier.

En hier is ook 0 inspectie kwa drugs.
Had makkelijk weed , benzo's en disso's mee binnen kunnen krijgen.
Ze hebben zelfs men portefeuille niet gecontroleerd , der zit zelfs nog een lat valium in (wat er altijd in zit trouwens..)

Word een kutnacht.
Wat muziek in de oren dan maar..
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
Fucking kut man.
Bed ligt voor geen meter met die sm dingen er aan.
Snikheet en geen ventilator.
Alles is afgenomen , ik moest zelfs men neusspray afgeven.
Kan niet meer gaan roken vanaf 12 uur.
Gelukkig heb ik men vape pennetje bij , die mocro had nog weed kunnen scoren van iemand , was nog slechter dan buitenkweek.

Als ik hier ben enkel en alleen om me om te zetten naar valium en ivm met epileptische aanvallen , kunnen ze me beter een zetpil valium voorschrijven en me thuis gewoon via de ashton methode laten afkicken.
Lijkt me 10x comfortabeler dan hier.

En hier is ook 0 inspectie kwa drugs.
Had makkelijk weed , benzo's en disso's mee binnen kunnen krijgen.
Ze hebben zelfs men portefeuille niet gecontroleerd , der zit zelfs nog een lat valium in (wat er altijd in zit trouwens..)

Word een kutnacht.
Wat muziek in de oren dan maar..
Klik om te vergroten...
Misschien gaan ze van uit dat je ook echt zelf wilt afkicken. Waarom zou je dan drugs meenemen?:) het bed lijkt mij ook kut.... maar snap dat het nodig is.

Keep us updated!:)
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kan je direct al updaten dat ik niet geslapen heb 😠
Rivalrie zei:
Misschien gaan ze van uit dat je ook echt zelf wilt afkicken. Waarom zou je dan drugs meenemen?
Klik om te vergroten...
Omdat niet iedereen hier vrijwillig is , en ik vind dan toch wel dat iedereen gecontroleerd moet worden ?
Men bagage is wel gecontroleerd.

Ben opgevreten door de muggen (stick bij en bakje steekt in.)

Heb honger als een paard maar de keuken gaat maar om 8 uur ope ik eet thuis om 5 uur sochtens normaal al , en het is nu niet echt een uur om al een zak pickels chips open te trekken πŸ˜…πŸ˜‚

Moet wel zeggen dat de valium de flualpra goed opvangt op de moment.
Had gisteren trouwens een foutje getypt , ik krijg 4x10mg p/d en geen 3x30 πŸ˜….

Kzou wel een moord begaan om eens met men neusspraytje in men neus te spuiten , dus idd mss maar goed dat die sm dingen aan men bed hangen.

Ben benieuwd wat vandaag brengt..
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
Straks een update, ben naat de arts geweest , kan jullie wel al meegeven dat ik een depressie heb die ik onderdrukte door men misbruik van allerhande substanties icm met een burn-out.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."