#1
Dag 1 van men dagboek.
Opgestaan om 5 uur , dit ging zeer moeizaam en wou men bed niet uit.
Het enige dat me uit bed heeft geholpen was de gedachte dat men flualpra al klaar stond beneden.
Dus met een verwarde, troebele blik , wazig hoofd naar beneden om men flualprazolam te nemen (0.5mg) , ik maak het in oplossingen nu en ik noem het al een paar weken junky juice.
Dit is enorm onhandig om zo te taperen want ik moet de oplossing afmeten met een spuitje , en dus altijd bijhebben op werk.
Ik voel me vanaf gisteren zeer futloos , heb nergens zin in , heb gisteren geslapen van 4 uur tot 8 uur savonds , en vervolgens van 10 uur savonds tot 5 uur deze ochtend.
Ben nu aan het werk en loop verloren.
Ik begin aan een job en kan men concentratie voor geen 1 minuut erbij houden , en hoe meer ik probeer hoe moeilijker ik het krijg meer moe ik word , zowel mentaal als fisiek.
Alle spieren doen pijn en kijk als het waren alsof men ogen vanachter in men hoofd zitten.
Ik tril enorm en zweet me te pletter.
Kan geen geluid verdragen of fel licht en heb vandaag al meerdere discussies gehad met collega's.
Ik trek me ook nix meer aan van wat ze vinden van me en ook men baas (niet men echte , maar sie op de site hier.)kan me gestolen worden.
Op dit punt is het me zelfs geen zorg of ze me van de site gooien omdat ik men werk niet goed doe of verwaarloos.
Als kers op de taart heb ik net 5mg 3-meO-PCP genomen van een collega en klaart de mist in men hoofd een beetje op.
Ik weet dan ook geen blijf met mezelf , en ben toch redelijk angstig voor wat er de volgende dagen gaat gebeuren en denk ik constant aan men job te verliezen.
En heb constante mindloops van getallen en cijfers waar ik gek van word.
Zo dat is men ochtend (al enkele weken/maanden eigenlijk dezelfde routine).
Ben ik depressief , ja enorm , en dat zie/wil ik nu pas onder ogen komen.
Opgestaan om 5 uur , dit ging zeer moeizaam en wou men bed niet uit.
Het enige dat me uit bed heeft geholpen was de gedachte dat men flualpra al klaar stond beneden.
Dus met een verwarde, troebele blik , wazig hoofd naar beneden om men flualprazolam te nemen (0.5mg) , ik maak het in oplossingen nu en ik noem het al een paar weken junky juice.
Dit is enorm onhandig om zo te taperen want ik moet de oplossing afmeten met een spuitje , en dus altijd bijhebben op werk.
Ik voel me vanaf gisteren zeer futloos , heb nergens zin in , heb gisteren geslapen van 4 uur tot 8 uur savonds , en vervolgens van 10 uur savonds tot 5 uur deze ochtend.
Ben nu aan het werk en loop verloren.
Ik begin aan een job en kan men concentratie voor geen 1 minuut erbij houden , en hoe meer ik probeer hoe moeilijker ik het krijg meer moe ik word , zowel mentaal als fisiek.
Alle spieren doen pijn en kijk als het waren alsof men ogen vanachter in men hoofd zitten.
Ik tril enorm en zweet me te pletter.
Kan geen geluid verdragen of fel licht en heb vandaag al meerdere discussies gehad met collega's.
Ik trek me ook nix meer aan van wat ze vinden van me en ook men baas (niet men echte , maar sie op de site hier.)kan me gestolen worden.
Op dit punt is het me zelfs geen zorg of ze me van de site gooien omdat ik men werk niet goed doe of verwaarloos.
Als kers op de taart heb ik net 5mg 3-meO-PCP genomen van een collega en klaart de mist in men hoofd een beetje op.
Ik weet dan ook geen blijf met mezelf , en ben toch redelijk angstig voor wat er de volgende dagen gaat gebeuren en denk ik constant aan men job te verliezen.
En heb constante mindloops van getallen en cijfers waar ik gek van word.
Zo dat is men ochtend (al enkele weken/maanden eigenlijk dezelfde routine).
Ben ik depressief , ja enorm , en dat zie/wil ik nu pas onder ogen komen.

