Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van een afkickende benzo junk.

Dagboek van een afkickende benzo junk.

171 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blyatman zei:
En noem je weinig zin in iets?
maat, laat die troep liggen..
Klik om te vergroten...
Zoals vandaag met volle moed gaan shoppen bvb , eens aangekomen in Antwerpen geen zin meer , irritatie alom omdat in terug naar huis wil.
Ik ben depressiever als ik mezelf wil toegeven , dus begin aan iets en eens ik er ben of doe , sla ik dicht door de paniek en wil ik weg vluchten.

Ik zou het liefste van al gewoon dinsdag te horen krijgen dat ik een maand in opname moet ter observatie ofzo.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
transformated zei:
Komt wel goed maat😉
Hoop dat je snel hulp kan krijgen en opgenomen worden. Een opname gaat het best zijn dan zit je een beveiligde omgeving.
De sleutel ken ik nog van deeltijds school toen er daar maten verslaafd waren gingen ze naar de sleutel. Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen want als ik het me goed herriner zijn ze niet altijd de beste hulp. Nu ik kan ook fout zijn daarin.
Je gaat nog veel afzien maar met al de steun die je hebt geraak je er wel.
Kan het me niet voorstellen moest ik weer verslaafd zijn aan de Oxycodone.
Voor mij de gemakkelijkste afkick cold turkey was vorig jaar in de zomer tijdens die hittegolf. Dan ga je meer focussen op de warmte omdat de hitte zo kut is en dan denk je minder aan de ontwenning.
Stay strong my friend, you can do it👊
Klik om te vergroten...
Ontwennen en hitte lijkt me echt de hel op aarde...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
transformated zei:
Komt wel goed maat😉
Hoop dat je snel hulp kan krijgen en opgenomen worden. Een opname gaat het best zijn dan zit je een beveiligde omgeving.
De sleutel ken ik nog van deeltijds school toen er daar maten verslaafd waren gingen ze naar de sleutel. Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen want als ik het me goed herriner zijn ze niet altijd de beste hulp. Nu ik kan ook fout zijn daarin.
Je gaat nog veel afzien maar met al de steun die je hebt geraak je er wel.
Kan het me niet voorstellen moest ik weer verslaafd zijn aan de Oxycodone.
Voor mij de gemakkelijkste afkick cold turkey was vorig jaar in de zomer tijdens die hittegolf. Dan ga je meer focussen op de warmte omdat de hitte zo kut is en dan denk je minder aan de ontwenning.
Stay strong my friend, you can do it👊
Klik om te vergroten...
Thx man , ja sommige meningen over de sleutel zijn verdeeld.
Maar de meeste slechte ervaringen die ik hoor is van mensen die door justitie gestuurd zijn of gedwongen opname door ouders.
Maar bitter Weinig klachten van mensen die hun zelf aanmelden voor hun verslaving(en)
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Ontwennen en hitte lijkt me echt de hel op aarde...
Klik om te vergroten...
Het is de hel maar je gaat minder ontwennen omdat je zo focust op de hitte omdat zo kut is, warm en lastig. Klinkt misschien raar voor sommige mensen maar het is wel zo. Net zoals je kijkt naar een plek op je lichaam die bloed en dan voel je plots de pijn of als je pijn hebt en dan op een andere plaats heb je pijn waardoor die eerste plaats pijn minder word.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan je niet voor je opname bij de sleutel een opname in het ziekenhuis doen? Heb ik gedaan en dan pas de contacten gelegd met sleutel,etc. Hax een soort van afdeling hier, psychiatrische eenheid, vooral voor ontwenning van alcohol/medicatie en soms andere middelen. Van daaruit keken ze voor verdere hulp. Moest gewoon snel in een beveiligde omgeving bevinden omdat ik mezelf wat kon aan doen. Als je echt nood hebt aan een opname kan je dat mss aangeven bij je begeleidende arts dat het echt moeilijk word zonder opname en gespecialiseerde begeleiding.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Thx man , ja sommige meningen over de sleutel zijn verdeeld.
Maar de meeste slechte ervaringen die ik hoor is van mensen die door justitie gestuurd zijn of gedwongen opname door ouders.
Maar bitter Weinig klachten van mensen die hun zelf aanmelden voor hun verslaving(en)
Klik om te vergroten...
Same here, de slechte ervaringen zijn zoals je zegt maar soms kan het ook aan het personeel liggen. Ik weet nog goed toen ik opgenomen was de eerste keer in het ziekenhuis voor de Oxycodone kreeg ik Suboxone ipv Oxycodone en een paar keer waren ze gemist met de medicatie. Komen ze dan af met een diazepam of een andere benzo of pil. Zo frusterend dat het gebeurt. Maar goed dat er altijd verpleegsters of verplegers zijn die wel hun job goed doen. S'nachts toen ik niet kon slapen was het wel plezant met die verpleegsters🤪😂
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
transformated zei:
Het is de hel maar je gaat minder ontwennen omdat je zo focust op de hitte omdat zo kut is, warm en lastig. Klinkt misschien raar voor sommige mensen maar het is wel zo. Net zoals je kijkt naar een plek op je lichaam die bloed en dan voel je plots de pijn of als je pijn hebt en dan op een andere plaats heb je pijn waardoor die eerste plaats pijn minder word.
Klik om te vergroten...
Het is dubbel hard werken voor je lijf. Lijkt me niet heel gezond. En alles behalve fijn. Hitte maakt alles zwaarder hoor.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hartslag 114 , bloeddruk 16 over 12.
Withdrawl van de flualpra is begonnen.

Net 20mg valium bij gekregen.

Ik post deze soort posts in eerste instantie om zelf terug te kunnen blikken hoe men situatie escaleert of evolueert , daarom dat ik ook dit dagboek aangemaakt heb.
Dan hebben jullie er ook nog wat aan.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb je nog wat kunnen slapen vannacht?
Z
ZeepbellekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Veel respect voor jou. 🙏
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
🐺PsyTekz zei:
Heb je nog wat kunnen slapen vannacht?
Klik om te vergroten...
Ja man , rond 4 uur in slaap gevallen .
ben net wakker en tanden gepoetst.
In het weekend laten ze je blijkbaar uit slapen , had men wekker gezet maar die gaat in het weekend dus niet af 😅

Brak as fuck.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Gisteren superdag gehad , nix meer over te zeggen , heb zelfs maar terug 4 valiums gehad
Rotnacht Gehad , niet ingeslapen.
Wakko kerel 4 kamers verder heeft heel de nacht aan het brullen en bonken geweest , tot de politie moest komen en hebben ze hel plat gespoten.
Daarnet een aanvaaring gehad met een oversekste kerel die de verpleegster altijd lastig valt en zeer vrouw onvriendelijk is.
Toen in daarnet een sigaret stond te roken was ik zijn verhalen strontbeu over hoe hij zen vrouw slaat en en jaren bedriegt en verkracht.. (uitgehuwelijkte shit cultuur.)
Heb hem zo hard ik kon het plat van men hand gegeven , vond hij dus zelf niet leuk en heb hem in bedwang moeten houden tot er tussenkomst kwam.

Parameters waren dan wel weer zeer goed.
13 over 9 en terug hartslag van 69.

Nu men valium halen , eten en nog wat proberen slaap ge vatten.

Voel me verder prima, al zou ik graag wel wel kunnen boksen of (echte)krachttraining doen.
Klik om te vergroten...

kijk je alsjeblieft ook uit voor Nurse Ratched?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gisteren superdag gehad , nix meer over te zeggen , heb zelfs maar terug 4 valiums gehad
Rotnacht Gehad , niet ingeslapen.
Wakko kerel 4 kamers verder heeft heel de nacht aan het brullen en bonken geweest , tot de politie moest komen en hebben ze hel plat gespoten.
Daarnet een aanvaaring gehad met een oversekste kerel die de verpleegster altijd lastig valt en zeer vrouw onvriendelijk is.
Toen in daarnet een sigaret stond te roken was ik zijn verhalen strontbeu over hoe hij zen vrouw slaat en en jaren bedriegt en verkracht.. (uitgehuwelijkte shit cultuur.)
Heb hem zo hard ik kon het plat van men hand gegeven , vond hij dus zelf niet leuk en heb hem in bedwang moeten houden tot er tussenkomst kwam.

Parameters waren dan wel weer zeer goed.
13 over 9 en terug hartslag van 69.

Nu men valium halen , eten en nog wat proberen slaap ge vatten.

Voel me verder prima, al zou ik graag wel wel kunnen boksen of (echte)krachttraining doen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gympie zei:
kijk je alsjeblieft ook uit voor Nurse Ratchet?
Klik om te vergroten...
Snap de pun niet 🤣
Net opgezocht wie het is maar heb de film nooit gezien , de serie van Netflix wil ik wel kijken , vind het een topactrice.
Love american horror story.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Snap de pun niet 🤣
Net opgezocht wie het is maar heb de film nooit gezien , de serie van Netflix wil ik wel kijken , vind het een topactrice.
Love american horror story.
Klik om te vergroten...

One Flew Over The Cuckoo's Nest.. echte een klassieker, must see!
de serie Ratched op Netflix had ik dan tot nu toe nog nooit van gehoord.. kan ike niets over zeggen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gympie zei:
One Flew Over The Cuckoo's Nest.. echte een klassieker, must see!
de serie Ratched op Netflix had ik dan tot nu toe nog nooit van gehoord.. kan ike niets over zeggen.
Klik om te vergroten...
Had al van de film gehoord maar nog niet gezien.
zal hem hier vandaag streamen , ziet er idd interessant uit :grin:.

Ik ook niet maar door nurse ratched op te zoeken zag ik het staan , dus die wil ik ook wel kijken die serie :wink:.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
Had al van de film gehoord maar nog niet gezien.
zal hem hier vandaag streamen , ziet er idd interessant uit :grin:.

Ik ook niet maar door nurse ratched op te zoeken zag ik het staan , dus die wil ik ook wel kijken die serie :wink:.
Klik om te vergroten...

nice, enjoy.. hij is heftig.

ja, kga ook ff kijken of de serie wat is.. thx!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gympie zei:
nice, enjoy.. hij is heftig.

ja, kga ook ff kijken of de serie wat is.. thx!
Klik om te vergroten...
Thx.

Geen idee hoe het in Nederland zit , maar in België komt ie 18 september maar uit, de trailer is in ieder geval veelbelovend !.

Edit. 18 september is de globale première , net gekeken :grin:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#19
inner_search zei:
Gisteren superdag gehad , nix meer over te zeggen , heb zelfs maar terug 4 valiums gehad
Rotnacht Gehad , niet ingeslapen.
Wakko kerel 4 kamers verder heeft heel de nacht aan het brullen en bonken geweest , tot de politie moest komen en hebben ze hel plat gespoten.
Daarnet een aanvaaring gehad met een oversekste kerel die de verpleegster altijd lastig valt en zeer vrouw onvriendelijk is.
Toen in daarnet een sigaret stond te roken was ik zijn verhalen strontbeu over hoe hij zen vrouw slaat en en jaren bedriegt en verkracht.. (uitgehuwelijkte shit cultuur.)
Heb hem zo hard ik kon het plat van men hand gegeven , vond hij dus zelf niet leuk en heb hem in bedwang moeten houden tot er tussenkomst kwam.

Parameters waren dan wel weer zeer goed.
13 over 9 en terug hartslag van 69.

Nu men valium halen , eten en nog wat proberen slaap ge vatten.

Voel me verder prima, al zou ik graag wel wel kunnen boksen of (echte)krachttraining doen.
Klik om te vergroten...
Klinkt als een normale dag in het ziekenhuis 😅
Ik weet nog goed toen ik de eerste 1x maal was opgenomen voor me oxycodone verslaving dat er "verschillende mensen" er zijn maar sommige zijn nog normaal.
Is het ook als je iets uitsteekt zoals iemand een slag geven dat je 3 waarschuwingen krijgt en je dan mag vertrekken?
Hoop dat het anders goed meevalt voor je.
Hoelang denk je dat je daar zal moeten blijven?
Morgen drukke dag voor de boeg voor ik. Clean komen voor de huisarts, vdab en potentiële huurders voor het appartement waar we nu in wonen.
Toen ik aan me pa heb verteld hoe het echt in mekaar zat zie ik dat ik hem er pijn meedoet en blijft hij zich schuldig voelen ook al is het niet zijn schuld. Je weet wel wat ik bedoel😉
Heb je ook praatgroep en andere therapieën? Weet alleen de naam er niet meer van die therapieën.
Veel succes gewenst maat. Het gaat je wel lukken. Gewoon de nodige rust nemen en niks forceren.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
transformated zei:
Is het ook als je iets uitsteekt zoals iemand een slag geven dat je 3 waarschuwingen krijgt en je dan mag vertrekken?
Klik om te vergroten...
Normaal wel , maar er waren maar 2 verpleegsters hier en die ene was die die hij altijd lastig valt, dus ik denk dat ze het niet zo erg von...
Heb gewoon ook eerlijk gezegt waarom ik het gedaan had.

transformated zei:
Hoop dat het anders goed meevalt voor je.
Hoelang denk je dat je daar zal moeten blijven?
Klik om te vergroten...
Nu ik men vrouw en hond mag zien wel ja , alleen slapeloze nachten..
Ik hoop ergens in de loop van volgende week , woensdag ofzo.
Ik reageer nu heel goed op de valium switch , parameters blijven ook goed.

transformated zei:
Toen ik aan me pa heb verteld hoe het echt in mekaar zat zie ik dat ik hem er pijn meedoet en blijft hij zich schuldig voelen ook al is het ni
Klik om te vergroten...
Ken ik , men ouders Wenen ook altijd als ik ze bel hier :)

transformated zei:
Heb je ook praatgroep en andere therapieën?
Klik om te vergroten...
Nope , en nog nix over gehoord ook niet.
Ik weet enkel dat ze morgen terug starten met afbouw van valium , weet nog niet welke dosis..

transformated zei:
Veel succes gewenst maat. Het gaat je wel lukken. Gewoon de nodige rust nemen en niks forceren.
Klik om te vergroten...
Thx man , Kvoel me hier eigenlijk niet thuis , zoals je zegt ligt hier vannalles , ik heb net die wacko aan het filmen geweest banaan men kamerdeur , die ligt 4 kamers verder.
Ik denk dat ze hem tot beneden hore roepen en schreeuwen , ze spuite die plat en en half uur der achter begint da terug.
Om onnozel van te worre.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."