Is het ook als je iets uitsteekt zoals iemand een slag geven dat je 3 waarschuwingen krijgt en je dan mag vertrekken?
Normaal wel , maar er waren maar 2 verpleegsters hier en die ene was die die hij altijd lastig valt, dus ik denk dat ze het niet zo erg von...
Heb gewoon ook eerlijk gezegt waarom ik het gedaan had.
Hoop dat het anders goed meevalt voor je.
Hoelang denk je dat je daar zal moeten blijven?
Nu ik men vrouw en hond mag zien wel ja , alleen slapeloze nachten..
Ik hoop ergens in de loop van volgende week , woensdag ofzo.
Ik reageer nu heel goed op de valium switch , parameters blijven ook goed.
Toen ik aan me pa heb verteld hoe het echt in mekaar zat zie ik dat ik hem er pijn meedoet en blijft hij zich schuldig voelen ook al is het ni
Ken ik , men ouders Wenen ook altijd als ik ze bel hier
Heb je ook praatgroep en andere therapieën?
Nope , en nog nix over gehoord ook niet.
Ik weet enkel dat ze morgen terug starten met afbouw van valium , weet nog niet welke dosis..
Veel succes gewenst maat. Het gaat je wel lukken. Gewoon de nodige rust nemen en niks forceren.
Thx man , Kvoel me hier eigenlijk niet thuis , zoals je zegt ligt hier vannalles , ik heb net die wacko aan het filmen geweest banaan men kamerdeur , die ligt 4 kamers verder.
Ik denk dat ze hem tot beneden hore roepen en schreeuwen , ze spuite die plat en en half uur der achter begint da terug.
Om onnozel van te worre.