Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van een afkickende benzo junk.

Dagboek van een afkickende benzo junk.

171 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
Over de benzo's kan ik niet mee praten, dat is een verslaving die me bespaard is gebleven. Maar ik herken wel heel erg de depressieve gevoelens van de disso's, ik zag het ook echt niet meer zitten.
Hoe euforisch en manisch ik er eerst van werd, hoe down en suïcidaal op het laatst.
Ik ben net gestopt dus volg je dagboek hier graag, heel veel succes!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Purplext zei:
Over de benzo's kan ik niet mee praten, dat is een verslaving die me bespaard is gebleven. Maar ik herken wel heel erg de depressieve gevoelens van de disso's, ik zag het ook echt niet meer zitten.
Hoe euforisch en manisch ik er eerst van werd, hoe down en suïcidaal op het laatst.
Ik ben net gestopt dus volg je dagboek hier graag, heel veel succes!
Klik om te vergroten...
Ik sta jij op de parking van men ha , heb een afspraak om 15:45 en morgen om 16:00 bij de sleutel.
Ik geef zeker een update.

Mag ik vragen welke disso's je misbruikt hebt en de hoeveelheden ?

Bij mij was het 3-meO-*** op common dose
O-pce op common dose
En 3ho-pcp op common.

Om de 2 a 3 dagen in de week voor 3 maanden in het weekend gewoon het hele weekend.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Succes kerel. Je kan het
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat de meesten hier wel weten wat voor iemand je bent. Sterk, snedig, grappig, én een probleemgeval als het op benzo's en speed aankomt... Dat weten we ook. Maar nu onthoud ik vooral sterk en snedig. Ik volg en steun je. Tot het eind!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Bij was het 3-meO-*** op common dose
O-pce op common dose
En 3ho-pcp op common.

Om de 2 a 3 dagen in de week voor 3 maanden in het weekend gewoon het hele weekend.
Klik om te vergroten...
Wat moet ik mij voorstellen bij 'common dose'? Als ik Keta doe is dat rond de 2-300mg, verspreid over 4-5 lijntjes. Ik mik op het tripperige gedeelte, en laat het dan rustig uitwerken.

Of gaat het dan om 'grote' lijntjes, en dan de rest van de avond/dag doorgaan om op dat niveau te blijven?

Ge wou graag vragen, wel ik heb er veel... Hier een greep:

Hebben mensen in uw omgeving nooit vragen gesteld of hulp geboden?

Wat is het verschil met afkicken van speed?

Hoe sta je nu tegenover de huisarts die ze u al die jaren heeft voorgeschreven?

Hoe en waar kunnen voor u benzo's nog veilig worden voorgeschreven? Of blijft het lopen op glad ijs?

Staat het stoppen/minderen van de disso's ook op het menu? En wiet?

Of ga je daar voor een 'gecontroleerde verslaving'?

Wat verwacht je, tout court, van de sleutel ?

Sorry voor de vele vragen, maar ik wil hierover graag eens UW mening. Die van iemand die er middenin zit. Om alzo een discussie op gang te trekken die u zelf hopelijk ook tot betere inzichten krijgt. Ik ben zeker dat er nog vragen volgen, niet enkel van mij. Neem gerust uw tijd, en antwoorden hoeft niet als je niet wil. Nogmaals sterkte maat !
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Straks een update, ben naat de arts geweest , kan jullie wel al meegeven dat ik een depressie heb die ik onderdrukte door men misbruik van allerhande substanties icm met een burn-out.
Klik om te vergroten...
Snap ik. Ik gebruikte ook meer door mn burn-out om mn hoofd niet zo verdoofd te laten voelen. Zelf heb ik geluk dat ik 2 kids en een vriendin heb, anders was ik ook echt veel meer gaan gebruiken om mij maar niet zo te voelen.

Goed dat je het aanpakt.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
inner_search zei:
Ik sta jij op de parking van men ha , heb een afspraak om 15:45 en morgen om 16:00 bij de sleutel.
Ik geef zeker een update.

Mag ik vragen welke disso's je misbruikt hebt en de hoeveelheden ?

Bij mij was het 3-meO-*** op common dose
O-pce op common dose
En 3ho-pcp op common.

Om de 2 a 3 dagen in de week voor 3 maanden in het weekend gewoon het hele weekend.
Klik om te vergroten...

Dat mag, ook al durf ik het hier bijna niet te typen.
Het begon een jaar geleden met 2-fdck, dat nam ik om de 2 a 3 weken. Tolerantie liep heel snel op waardoor ik minstens een halve gram moest gebruiken voor een goed effect.
Toen kwam 3-meo-pcp op m'n pad, veel goedkoper, niet zoveel poeder in je neus, ideaal.
Door m'n tolerantie gebruikte ik daar wel 15-20 mg per keer van, maar wel in weekenden.
Sinds Corona liep het uit de hand. Ik ging elke dag gebruiken. Meestal 20+ mg.
O-pce laatste tijd ook vaak, ook 20+ mg per keer.
Ik denk dus zo'n 4 maanden bijna dagelijks gebruik met heavy doses.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
geflipt zei:
Wat moet ik mij voorstellen bij 'common dose'?
Of gaat het dan om 'grote' lijntjes, en dan de rest van de avond/dag doorgaan om op dat niveau te blijven?
Klik om te vergroten...
Ik zoek de common dose op op psuchoneutenwiki , woog dat af , legde 3 lijntjes van een substantie , en dan kwam ik daar heel de avond mee toe.
Bvb
Screenshot_20200805-200932_Chrome.jpg
3-meO-PCP common is tussen 5 a 10mg dan legde ikde minimum common dose , in tot geval 5mg dan legde ik 3 lijntjes en elke 2 uur snoof ik 5mg icm met wat joints.

geflipt zei:
Hebben mensen in uw omgeving nooit vragen gesteld of hulp geboden?
Klik om te vergroten...
Ik ben heer en meester in een gebruikersmasker opzetten.
Ik zocht in de dag het randje van het niet wonky maar toch genoeg op , en savonds nam ik dan wat meer en wist enkel men vrouw dat , maar die had geen flauw benul van dosisen , en is gewend aan dmt trips op mezelf of ik kan heel wat hebben voor ik echt als een robot op de disso's of als een hero junk op de disso's rond loop.
Wat dan meestal gebeurde als men vrouw al was gaan slapen en ik nog aan het "gamen" was.

geflipt zei:
Hoe sta je nu tegenover de huisarts die ze u al die jaren heeft voorgeschreven?
Klik om te vergroten...
Ze heeft meerdere keren aangeboden hulp voor me te zoeken , maar omdat ik en functioneele junk was , sloeg ik die raad af en slikte ik gewoon door te beter wete in.
Dus ik verwijt haar nix.
Ze is immers zeer blij dat ik mezzemf aangemeld heb bij de sleutel , en volgt vanaf nu alles op de voet.
Ze zit dan ook morge op videochat samen met men contactpersoon en vrouw irl mee om 4 uur rijdens men 3de gesprek.

geflipt zei:
Wat is het verschil met afkicken van speed?
Klik om te vergroten...
Speed is naar een speeltuin gaan en van de schommel vallen.
Benzo withdrawl is in de nachtwinkel staan voor een pakje tabak, er zak over je kop gebroke krijgen en een kolf tege je kop krijgen om vervolgens wakker te worden in een donkere kamer vastgebonden aan een tandartsstoel met nix anders dan je eigen demons in je kop die constant je BEVELEN dat je dit middel nodig hebt om te overleven .

Ik zou zonder twijfel iemand verrot slaan als ik een dose niet bij zou hebben en withdrawl heb en hij wat bij zou hebben.
En ik ben van nature tege zinloos geweld van elk soort...
Schaam Me rot ,maar je wil de waarheid...

geflipt zei:
Hoe en waar kunnen voor u benzo's nog veilig worden voorgeschreven? Of blijft het lopen op glad ijs?
Klik om te vergroten...
Eens ik afgekickt ben kan ik nooit nog een benzo aan raken.

Ik word morge wrs omgezet van 1mg flualprazolam naar het equalevent in alprazolam of bromazolam ,en van daaruit men taper beginne om dan nooit meer een benzo of pijnstiller aan te raken.

geflipt zei:
Staat het stoppen/minderen van de disso's ook op het menu? En wiet?
Klik om te vergroten...
Stoppen met disso's beging morgen , ik heb vandaag van een collega op het werk 5mg 3-meO-PCP op en heb 20mg mee gekregen naar huis (men arts weet hiervan.) Straks binnen een half uurtje gaat de eerste 10mg er in en 2 uurtjes erna de 2de 10mg er in en dan is het gedaan (Ik zal steekproeven krijgen bij de sleutel..).

Weed is een verslaving maar heb redelijk in de hand , ik na het bij 1 joint per dag houden en soms een dag tussen laten (wel met het nodige nacht zweet) dus eerst benzo's hellemaal vanaf , zowel mentaal als fisiek (wat een jaar of meer kan duren) en dan idd ook stoppen met blowen.
Al dan niet ook met hulp van de sleutel.

geflipt zei:
Wat verwacht je, tout court, van de sleutel ?
Klik om te vergroten...
Dat ik goed in de gaten gehouden word , en dat ik goed gecontroleerd word dagenlijks op de dosisen die ik kan nemen.
En dat ik eventueel een intake kan krijgen asap als ik het niet meer trek van de withdrawl.
Ik wil men vrouw en ouders me niet laten zien in die staat.
Ik volg wat mensen op yt en wat me te wachten staat is geen lachertje , klein voorbeeld van iemand die nog niet de helft nam van wat ik neem.

Dit is natuurlijk cold turkey , daarom dat hij zoon spasme krijgt , ga ik ook Krijgen.
Maar hopelijk niet in die maten omdat ik ga taperen ik samenwerking met de sleutel.

Geen probleem man , als het normale vragen zijn beantwoord ik ze met plezier :wink:
Rivalrie zei:
Snap ik. Ik gebruikte ook meer door mn burn-out om mn hoofd niet zo verdoofd te laten voelen. Zelf heb ik geluk dat ik 2 kids en een vriendin heb, anders was ik ook echt veel meer gaan gebruiken om mij maar niet zo te voelen.

Goed dat je het aanpakt.
Klik om te vergroten...
Als ik men vrouw niet gehad, had ik wrs vorige week een overdosis aan benzo's , disso's en weed combo genomen..

Dus de hulp die ik ga krijgen neem ik met beide handen aan, ik heb men wake up cqll gekregen :wink:.


Edit. Sorry voor de spelfouten , typen op gsm en een beetje stoned :)
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Purplext zei:
Dat mag, ook al durf ik het hier bijna niet te typen.
Het begon een jaar geleden met 2-fdck, dat nam ik om de 2 a 3 weken. Tolerantie liep heel snel op waardoor ik minstens een halve gram moest gebruiken voor een goed effect.
Toen kwam 3-meo-pcp op m'n pad, veel goedkoper, niet zoveel poeder in je neus, ideaal.
Door m'n tolerantie gebruikte ik daar wel 15-20 mg per keer van, maar wel in weekenden.
Sinds Corona liep het uit de hand. Ik ging elke dag gebruiken. Meestal 20+ mg.
O-pce laatste tijd ook vaak, ook 20+ mg per keer.
Ik denk dus zo'n 4 maanden bijna dagelijks gebruik met heavy doses.
Klik om te vergroten...
Damn dat lijkt me ook heavy !
Blowde je er bij ?
Ik vond het fijn om de manie op te zoeken door te blowen.

Ben je gestopt nu of hulpzoekend ?
Schaam je vooral niet hoor wat je ook typt, het lucht enorm op , ik spreek uit letterlijk insta ondervinding :grin:

Succes met je pad dat je te bewandelen hebt.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Dus update.
Ik weet nog niet ze heel veel van wat de opname betreft.

Ik heb morgen een afspraak in de erasmuskliniek te Antwerpen, waar de zwaardere gevallen opiaten en druggebruikers zitten en afkicken..

Naar mijn verstaan zou de opnamen 3 tot 4 weken duren en gaan ze starten op zeer hoge dosis alprazolam (.Lees +22mg per dag..) via een baxters toegediend.
Dit zal stelselmattig maar op redelijk sneltempo afgebouwd wordende, baxter zou zijn om het nauwkeurig en stabiel drastisch te kunnen verlagen.

Of te verhogen als ik epileptische aanvallen zou krijgen.
Ik zou er verblijven toT ik op een dosis van 90mg valium (3x30 p/d) kan functioneren.
Dan ga ik terug in begeleiding bij de sleutel en krijg ik men doses diazepam van de verslavingsarts van de sleutel , om zo verder te taperen naar 0.00000 !.

Angstaanjaagend gevoel , maar ik sta er 100% voor open en heb de hulp nodig.

Ik heb nog een lange weg te gaan.
Ik houd jullie op de hoogte als Ik meer weet van de kliniek morgen , wanneer ik opgenomen kan worden.
Klik om te vergroten...
Ik vind het echt knap van je. Goed bezig man
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#11
Go Inner!!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Ik vind het echt knap van je. Goed bezig man
Klik om te vergroten...
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.

Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.

Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.

Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.

Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
Klik om te vergroten...

Maar als je terug komt zijn die triggers er nog steeds, triggers verdwijnen niet maar het is hoe je er zelf op anticipeert. You got this even with triggers.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blyatman zei:
Maar als je terug komt zijn die triggers er nog steeds, triggers verdwijnen niet maar het is hoe je er zelf op anticipeert. You got this even with triggers.
Klik om te vergroten...
Ja Weet ik , krijg ook nog gedragstherapie en omgaan met nuchter leven.
Ik leef immers al 10 Jaar in een schimmige waas van mezelf door het benzo gebruik.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.

Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.

Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
Klik om te vergroten...

De triggers zullen er inderdaad altijd zijn... Maar als je dit echt wenst kan de admin (MacLeod) je wachtwoord denk ik tijdelijk wijzigen, waardoor je niet kunt inloggen. Dat is misschien logischer dan een ban, je kunt dan zelf bepalen wanneer je terug zou willen komen en dan je account laten deblokkeren. Ben niet zeker. Laat het tegen die tijd even weten dan kunnen we kijken wat er eventueel mogelijk is.

Je bent echt goed bezig hoor. Sterkte met alles!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Geef nooit op 🍀 sterkte man
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Natozlato zei:
Klik om te vergroten...
Dank je , als de tijd rijp is zal ik hem komen halen 🤣
Nee ik ga hier echt Wel me t positieve mindset in.
Ik weet dat het eerst 1000x erger word en da weer beter.
Ik apprecieer het enorm van men baas en partner dat ze me de tijd gunnen die ik nodig heb !

Opname word bloed zweet en tranen 💪
Ineens men dagenlijks joint weg (minste van men zorgen).
Maar vooral men vrouw achterlaten heb ik moeilijk mee.

Hier zit ik met met jointje.
Ik lurk hem nog op en ga slapen 😴
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
15979361383573808189569756458994.jpg
Sneltempo , zit al weg.
Zelfs geen afscheid mogen nemen van men ouders of hond.
Straks komt men vrouw men spullen brengen
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben ik te laat om je heel veel succes te wensen!Zet hem op!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."