Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van een afkickende benzo junk.

Dagboek van een afkickende benzo junk.

171 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus update.
Ik weet nog niet ze heel veel van wat de opname betreft.

Ik heb morgen een afspraak in de erasmuskliniek te Antwerpen, waar de zwaardere gevallen opiaten en druggebruikers zitten en afkicken..

Naar mijn verstaan zou de opnamen 3 tot 4 weken duren en gaan ze starten op zeer hoge dosis alprazolam (.Lees +22mg per dag..) via een baxters toegediend.
Dit zal stelselmattig maar op redelijk sneltempo afgebouwd wordende, baxter zou zijn om het nauwkeurig en stabiel drastisch te kunnen verlagen.

Of te verhogen als ik epileptische aanvallen zou krijgen.
Ik zou er verblijven toT ik op een dosis van 90mg valium (3x30 p/d) kan functioneren.
Dan ga ik terug in begeleiding bij de sleutel en krijg ik men doses diazepam van de verslavingsarts van de sleutel , om zo verder te taperen naar 0.00000 !.

Angstaanjaagend gevoel , maar ik sta er 100% voor open en heb de hulp nodig.

Ik heb nog een lange weg te gaan.
Ik houd jullie op de hoogte als Ik meer weet van de kliniek morgen , wanneer ik opgenomen kan worden.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Dus update.
Ik weet nog niet ze heel veel van wat de opname betreft.

Ik heb morgen een afspraak in de erasmuskliniek te Antwerpen, waar de zwaardere gevallen opiaten en druggebruikers zitten en afkicken..

Naar mijn verstaan zou de opnamen 3 tot 4 weken duren en gaan ze starten op zeer hoge dosis alprazolam (.Lees +22mg per dag..) via een baxters toegediend.
Dit zal stelselmattig maar op redelijk sneltempo afgebouwd wordende, baxter zou zijn om het nauwkeurig en stabiel drastisch te kunnen verlagen.

Of te verhogen als ik epileptische aanvallen zou krijgen.
Ik zou er verblijven toT ik op een dosis van 90mg valium (3x30 p/d) kan functioneren.
Dan ga ik terug in begeleiding bij de sleutel en krijg ik men doses diazepam van de verslavingsarts van de sleutel , om zo verder te taperen naar 0.00000 !.

Angstaanjaagend gevoel , maar ik sta er 100% voor open en heb de hulp nodig.

Ik heb nog een lange weg te gaan.
Ik houd jullie op de hoogte als Ik meer weet van de kliniek morgen , wanneer ik opgenomen kan worden.
Klik om te vergroten...
Ik vind het echt knap van je. Goed bezig man
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
Go Inner!!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Ik vind het echt knap van je. Goed bezig man
Klik om te vergroten...
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.

Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.

Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.

Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.

Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
Klik om te vergroten...

Maar als je terug komt zijn die triggers er nog steeds, triggers verdwijnen niet maar het is hoe je er zelf op anticipeert. You got this even with triggers.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
Maar als je terug komt zijn die triggers er nog steeds, triggers verdwijnen niet maar het is hoe je er zelf op anticipeert. You got this even with triggers.
Klik om te vergroten...
Ja Weet ik , krijg ook nog gedragstherapie en omgaan met nuchter leven.
Ik leef immers al 10 Jaar in een schimmige waas van mezelf door het benzo gebruik.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
inner_search zei:
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.

Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.

Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
Klik om te vergroten...

De triggers zullen er inderdaad altijd zijn... Maar als je dit echt wenst kan de admin (MacLeod) je wachtwoord denk ik tijdelijk wijzigen, waardoor je niet kunt inloggen. Dat is misschien logischer dan een ban, je kunt dan zelf bepalen wanneer je terug zou willen komen en dan je account laten deblokkeren. Ben niet zeker. Laat het tegen die tijd even weten dan kunnen we kijken wat er eventueel mogelijk is.

Je bent echt goed bezig hoor. Sterkte met alles!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Geef nooit op 🍀 sterkte man
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natozlato zei:
Klik om te vergroten...
Dank je , als de tijd rijp is zal ik hem komen halen 🤣
Nee ik ga hier echt Wel me t positieve mindset in.
Ik weet dat het eerst 1000x erger word en da weer beter.
Ik apprecieer het enorm van men baas en partner dat ze me de tijd gunnen die ik nodig heb !

Opname word bloed zweet en tranen 💪
Ineens men dagenlijks joint weg (minste van men zorgen).
Maar vooral men vrouw achterlaten heb ik moeilijk mee.

Hier zit ik met met jointje.
Ik lurk hem nog op en ga slapen 😴
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
15979361383573808189569756458994.jpg
Sneltempo , zit al weg.
Zelfs geen afscheid mogen nemen van men ouders of hond.
Straks komt men vrouw men spullen brengen
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben ik te laat om je heel veel succes te wensen!Zet hem op!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."