Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van een afkickende benzo junk.

Dagboek van een afkickende benzo junk.

171 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus update.
Ik weet nog niet ze heel veel van wat de opname betreft.

Ik heb morgen een afspraak in de erasmuskliniek te Antwerpen, waar de zwaardere gevallen opiaten en druggebruikers zitten en afkicken..

Naar mijn verstaan zou de opnamen 3 tot 4 weken duren en gaan ze starten op zeer hoge dosis alprazolam (.Lees +22mg per dag..) via een baxters toegediend.
Dit zal stelselmattig maar op redelijk sneltempo afgebouwd wordende, baxter zou zijn om het nauwkeurig en stabiel drastisch te kunnen verlagen.

Of te verhogen als ik epileptische aanvallen zou krijgen.
Ik zou er verblijven toT ik op een dosis van 90mg valium (3x30 p/d) kan functioneren.
Dan ga ik terug in begeleiding bij de sleutel en krijg ik men doses diazepam van de verslavingsarts van de sleutel , om zo verder te taperen naar 0.00000 !.

Angstaanjaagend gevoel , maar ik sta er 100% voor open en heb de hulp nodig.

Ik heb nog een lange weg te gaan.
Ik houd jullie op de hoogte als Ik meer weet van de kliniek morgen , wanneer ik opgenomen kan worden.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Dus update.
Ik weet nog niet ze heel veel van wat de opname betreft.

Ik heb morgen een afspraak in de erasmuskliniek te Antwerpen, waar de zwaardere gevallen opiaten en druggebruikers zitten en afkicken..

Naar mijn verstaan zou de opnamen 3 tot 4 weken duren en gaan ze starten op zeer hoge dosis alprazolam (.Lees +22mg per dag..) via een baxters toegediend.
Dit zal stelselmattig maar op redelijk sneltempo afgebouwd wordende, baxter zou zijn om het nauwkeurig en stabiel drastisch te kunnen verlagen.

Of te verhogen als ik epileptische aanvallen zou krijgen.
Ik zou er verblijven toT ik op een dosis van 90mg valium (3x30 p/d) kan functioneren.
Dan ga ik terug in begeleiding bij de sleutel en krijg ik men doses diazepam van de verslavingsarts van de sleutel , om zo verder te taperen naar 0.00000 !.

Angstaanjaagend gevoel , maar ik sta er 100% voor open en heb de hulp nodig.

Ik heb nog een lange weg te gaan.
Ik houd jullie op de hoogte als Ik meer weet van de kliniek morgen , wanneer ik opgenomen kan worden.
Klik om te vergroten...
Ik vind het echt knap van je. Goed bezig man
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
Go Inner!!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Ik vind het echt knap van je. Goed bezig man
Klik om te vergroten...
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.

Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.

Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.

Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.

Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
Klik om te vergroten...

Maar als je terug komt zijn die triggers er nog steeds, triggers verdwijnen niet maar het is hoe je er zelf op anticipeert. You got this even with triggers.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
Maar als je terug komt zijn die triggers er nog steeds, triggers verdwijnen niet maar het is hoe je er zelf op anticipeert. You got this even with triggers.
Klik om te vergroten...
Ja Weet ik , krijg ook nog gedragstherapie en omgaan met nuchter leven.
Ik leef immers al 10 Jaar in een schimmige waas van mezelf door het benzo gebruik.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
inner_search zei:
Thx man.
Moet er vanaf , en men baas heeft super veel begrip , ik al deze kans niet anders dan let bijde handen aannemen.
Ouders ook , en vrouw ook.

Ik denk dat ik in den periode dat ik opgenomen word hier aan een mod @Eik @Mindless @Roze Olifant een ban ga vragen tot men opname er op zit.
Denk dat de triggers op het forum soms te groot zijn.

Wel ga ik een videoblog bijhouden voor mezelf elke dag als ik opsta en ga slapen.
Klik om te vergroten...

De triggers zullen er inderdaad altijd zijn... Maar als je dit echt wenst kan de admin (MacLeod) je wachtwoord denk ik tijdelijk wijzigen, waardoor je niet kunt inloggen. Dat is misschien logischer dan een ban, je kunt dan zelf bepalen wanneer je terug zou willen komen en dan je account laten deblokkeren. Ben niet zeker. Laat het tegen die tijd even weten dan kunnen we kijken wat er eventueel mogelijk is.

Je bent echt goed bezig hoor. Sterkte met alles!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Geef nooit op 🍀 sterkte man
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Ik bedoelde meer: je bent afgekickt van de benzos straks. Maar daar begint het pas mee. Wat ga je doen met de reden van je verslaving? Therapie?
Klik om te vergroten...
Jups , de sleutel is een instelling die me gaat opvolgen , ze zijn al op de hoogte van men ontslag dus straks heb ik al een videogesprek met men contactpersoon :)
Zal 3 keer per week naar daar moeten gaan dan en straks bespreken welke therapie il zou krijgen :grin:

Net thuis ! Lekker aan het eten.
En dan kruip ik in men bed , ben echt kapot.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Update van de sleutel.

Ze wisten zelfs niet dat ik er zat !
Ze hadden nix doorgegeven 😅 .
Ik heb gewoon 4 dagen in het psychiatrisch centrum gezeten zonder dat ik het wist wat het was.

Ze verstond zich er ook niet aan dat ik van zo een hoge dosis flualpra op "maar" 40mg valium zet was , dit had hoger moeten zijn.
Maar eigelijk best goed want ik zit nu op 3x10 en dat zit best goed :thumbsup:

1 september heb ik een afspraak bij de verslavingsarts en vanaf dan begint men verdere afbouw op de ashton manual methode.

Nu kruip ik in men bed en ga ik heeeeerlijk slapen 😍.
Damn ik ben blij dat ik men klik gekregen heb daar en de draad terug wil opnemen.
Z
ZeepbellekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe gaat ie?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ilsieke zei:
Hoe gaat ie?
Klik om te vergroten...
Goed , dank je !
Net wakker , gisteren door omstandigheid maar 2x10 genomen !
Heb nu zelfs nog geen enkele craving.
Maar kga hem nu toch nemen hoor.

En dan hop de fiets op en naar de bakker ' iemand een koffiekoek ?

✌
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
Goed , dank je !
Net wakker , gisteren door omstandigheid maar 2x10 genomen !
Heb nu zelfs nog geen enkele craving.
Maar kga hem nu toch nemen hoor.

En dan hop de fiets op en naar de bakker ' iemand een koffiekoek ?

✌
Klik om te vergroten...
Man, hoe vlot kan het lopen!! Echt super.

Wat gebeurt er als die 3x10 op 0 staat? Is het dan echt gedaan??
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
geflipt zei:
Man, hoe vlot kan het lopen!! Echt super.

Wat gebeurt er als die 3x10 op 0 staat? Is het dan echt gedaan??
Klik om te vergroten...
Snap er echt geen drol van man...
Vanaf de flualpra uit men systeem was ging het echt super...

Krij zelfs eerst naar de bakker en neem dan me valium maar..

Normaal zou ik een normaal slaappatroon beginnen, maar we hebben nog vakantie dus even uitgeslapen :grin:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat ze die schreeuwlelijkerd niet in een isoleercel zetten? Moet de hele afdeling daar wakker van liggen?

Hou vol, je mag al trots op jezelf zijn! 💐
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Natozlato zei:
Dat ze die schreeuwlelijkerd niet in een isoleercel zetten? Moet de hele afdeling daar wakker van liggen?

Hou vol, je mag al trots op jezelf zijn! 💐
Klik om te vergroten...
Mijn zorg nietmeer 🤣
Heb al 2 nachten heerlijk geslapen en voel me buiten super warm vanbinnen (maar niet zweten) en lichte tremor , geen enkele andere afkick.
Nu valiumpje nemen en eteeeeuh!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
geflipt zei:
Wat gebeurt er als die 3x10
Klik om te vergroten...
Neem , dan zal de moeilijkste tijd wrs pas aankomen omdat ik die "pil" niet meer ter beschikking heb..
Zit tussen de oortjes voor een deel , maar men gaba receptoren en brein moet trg herstellen door het jaren lange (mis)gebruik.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vandaag weer frisse nieuwe dag. 🌱🌿
Je bent goed bezig, hou vol..!! 💪👌
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#19
inner_search zei:
Neem , dan zal de moeilijkste tijd wrs pas aankomen omdat ik die "pil" niet meer ter beschikking heb..
Zit tussen de oortjes voor een deel , maar men gaba receptoren en brein moet trg herstellen door het jaren lange (mis)gebruik.
Klik om te vergroten...
Vanaf dan is het dus puur op wilskracht? Heavy!
Ik zocht het effe op en ik lees dat gezonde gaba receptoren ook meer rust geven aan een adhd-brein.
Ge kunt er ook supplementen voor nemen blijkbaar. Maar ik vermoed dat ge dat wel al wist allemaal...
G
GABAadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#20
inner_search zei:
Dag 1 van men dagboek.

Opgestaan om 5 uur , dit ging zeer moeizaam en wou men bed niet uit.
Het enige dat me uit bed heeft geholpen was de gedachte dat men flualpra al klaar stond beneden.
Dus met een verwarde, troebele blik , wazig hoofd naar beneden om men flualprazolam te nemen (0.5mg) , ik maak het in oplossingen nu en ik noem het al een paar weken junky juice.
Dit is enorm onhandig om zo te taperen want ik moet de oplossing afmeten met een spuitje , en dus altijd bijhebben op werk.

Ik voel me vanaf gisteren zeer futloos , heb nergens zin in , heb gisteren geslapen van 4 uur tot 8 uur savonds , en vervolgens van 10 uur savonds tot 5 uur deze ochtend.

Ben nu aan het werk en loop verloren.
Ik begin aan een job en kan men concentratie voor geen 1 minuut erbij houden , en hoe meer ik probeer hoe moeilijker ik het krijg meer moe ik word , zowel mentaal als fisiek.

Alle spieren doen pijn en kijk als het waren alsof men ogen vanachter in men hoofd zitten.
Ik tril enorm en zweet me te pletter.
Kan geen geluid verdragen of fel licht en heb vandaag al meerdere discussies gehad met collega's.
Ik trek me ook nix meer aan van wat ze vinden van me en ook men baas (niet men echte , maar sie op de site hier.)kan me gestolen worden.

Op dit punt is het me zelfs geen zorg of ze me van de site gooien omdat ik men werk niet goed doe of verwaarloos.

Als kers op de taart heb ik net 5mg 3-meO-PCP genomen van een collega en klaart de mist in men hoofd een beetje op.

Ik weet dan ook geen blijf met mezelf , en ben toch redelijk angstig voor wat er de volgende dagen gaat gebeuren en denk ik constant aan men job te verliezen.

En heb constante mindloops van getallen en cijfers waar ik gek van word.

Zo dat is men ochtend (al enkele weken/maanden eigenlijk dezelfde routine).

Ben ik depressief , ja enorm , en dat zie/wil ik nu pas onder ogen komen.
Klik om te vergroten...
Je gebruikt flualprazolam om te taperen. Probeer diclazepam poeder. 1mg is 10mg diazepam. En de 1mg flualprazolam die jij slikt is veel meer dan 10mg diazepam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."