Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van een afkickende benzo junk.

Dagboek van een afkickende benzo junk.

171 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Ja 😂 jaartje toch al nu..
Probeer wel zo veel mogelijk zoutwateroplossing te gebruiken , maar toch minstens 3x per dag otrivine.
Dus was wennen toen ik die moest afgeven.
Heb over een uurtje wel 1tje gekregen met cortisone ter vervanging en om er ook ineens van af te stappen van de otrivine.
Klik om te vergroten...
Is dat een verslavend stofje? Ik ken het niet echt. Gebruik nooit neusspray. Mijn neus zit altijd dicht doordat mn misschien te groot zijn. Over een maand worden ze kleiner gebrand 😅
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Update.

Yes ! Net gesprek met de arts gehad.
Men sm bed word vervangen door een normaal bed 🤣
Ik mag nog niet verder afbouwen :(
Ze willen eerst 2 dagen zien hoe ik reageer op de 4x10mg.

Heb enkel wat krampen en weinig eetlust , voor de rest gaat alles prima eigenlijk.
Z
ZeepbellekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Domme vraag wellicht maar wat zijn disso s?
Veel succes 👍
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ilsieke zei:
Domme vraag wellicht maar wat zijn disso s?
Veel succes 👍
Klik om te vergroten...
Ketamine en analogen ervan.

Thx maar gaat nie best , kan nie inslapen.
Hartslag was een uur geleden 154 en bloeddruk 16 over 12.

Kzou nu eigenlijk een verpleegster moeten halen nu om terug men parameters te laten nemen en nog 10mg valium te krijgen (ik heb men 4x10mg al op..)
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hartslag 114 , bloeddruk 16 over 12.
Withdrawl van de flualpra is begonnen.

Net 20mg valium bij gekregen.

Ik post deze soort posts in eerste instantie om zelf terug te kunnen blikken hoe men situatie escaleert of evolueert , daarom dat ik ook dit dagboek aangemaakt heb.
Dan hebben jullie er ook nog wat aan.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb je nog wat kunnen slapen vannacht?
Z
ZeepbellekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Veel respect voor jou. 🙏
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
🐺PsyTekz zei:
Heb je nog wat kunnen slapen vannacht?
Klik om te vergroten...
Ja man , rond 4 uur in slaap gevallen .
ben net wakker en tanden gepoetst.
In het weekend laten ze je blijkbaar uit slapen , had men wekker gezet maar die gaat in het weekend dus niet af 😅

Brak as fuck.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Gisteren superdag gehad , nix meer over te zeggen , heb zelfs maar terug 4 valiums gehad
Rotnacht Gehad , niet ingeslapen.
Wakko kerel 4 kamers verder heeft heel de nacht aan het brullen en bonken geweest , tot de politie moest komen en hebben ze hel plat gespoten.
Daarnet een aanvaaring gehad met een oversekste kerel die de verpleegster altijd lastig valt en zeer vrouw onvriendelijk is.
Toen in daarnet een sigaret stond te roken was ik zijn verhalen strontbeu over hoe hij zen vrouw slaat en en jaren bedriegt en verkracht.. (uitgehuwelijkte shit cultuur.)
Heb hem zo hard ik kon het plat van men hand gegeven , vond hij dus zelf niet leuk en heb hem in bedwang moeten houden tot er tussenkomst kwam.

Parameters waren dan wel weer zeer goed.
13 over 9 en terug hartslag van 69.

Nu men valium halen , eten en nog wat proberen slaap ge vatten.

Voel me verder prima, al zou ik graag wel wel kunnen boksen of (echte)krachttraining doen.
Klik om te vergroten...

kijk je alsjeblieft ook uit voor Nurse Ratched?
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heftig man, respect dat je hier door bent gekomen @inner_search ! En eveneens dat je er hier verslag van hebt gedaan.

Je postte net in het andere topic dat je nu nog een hele lage dosis gebruikt en het niet meer de moeite vindt om te posten. Wat betekent dit voor dit proces, wat bedoel je daar precies mee? Ik las dat de kliniek mikte op een 0,0 programma, maar je schrijft toen je daar wegging je zelf een schema had opgezet. Hoe anders is dat?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#11
inner_search zei:
Ik krijg vanaf vandaag nog maar 3x10mg.
Morge 2x10mg en overmorgen 1x10mg 😂
Klik om te vergroten...
naar 30 naar 0 in 3 dagen ??? wie schreef dat voor ???
van 30 naar nul
is zeker op een rustige manier een week of 5 afbouwen 3x 10 3x 7.5 3x5 3x2.5 en dan nog die 3 keer pd 2.5 valium naar 2 1 0 pd
een recept schrijven kunnen ze als de beste maar hebben geen benul van het afbouwen als je het jaren slikt .
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ricorieks zei:
naar 30 naar 0 in 3 dagen ??? wie schreef dat voor ???
van 30 naar nul
is zeker op een rustige manier een week of 5 afbouwen 3x 10 3x 7.5 3x5 3x2.5 en dan nog die 3 keer pd 2.5 valium naar 2 1 0 pd
een recept schrijven kunnen ze als de beste maar hebben geen benul van het afbouwen als je het jaren slikt .
Klik om te vergroten...
Ik heb in een kliniek 30mg diazepam naar 0mg diazepam moeten afbouwen in 10 dagen dat was echt niet te doen want voorral die laatste mg's zijn het zwaarst zeker zo snel omdat valium zo lang in je bloed blijft lichamelijke ontwenning kan echt heftig zijn respect voor wat je hebt gepresteerd!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
Ik heb in een kliniek 30mg diazepam naar 0mg diazepam moeten afbouwen in 10 dagen dat was echt niet te doen want voorral die laatste mg's zijn het zwaarst zeker zo snel omdat valium zo lang in je bloed blijft lichamelijke ontwenning kan echt heftig zijn respect voor wat je hebt gepresteerd!
Klik om te vergroten...
ik vindt dat na heel wat decennias ervaring met benzos echt niet oke hoor..
had zelf ooit bij een forensische kliniek,een psychiater die van uhmm slikte toen 4mg alprazolam 20 mg diazepam pd..
elke dag halveren dus dat betekende binnen een week omdat ze wou zien hoe ik om ging met me stoornissen zonder medicatie..
vroeg haar letterljk: ben je niet goed in je hoofd ,wil je me dood hebben hehe ben toen naar me huisarts geweest ,en alles omgezet naar diazepam werd 100 mg ofzoiets weet niet meer precies maar ik weet wel dat ik op eigen tempo van 10 mg pw ging afbouwen.
kliniek is ook niet alles veel weten niet om normaal af te bouwen vooral met chronische gebruikers die al langer benzos slkken dan hun op school hebben gezeten..
daarom regel zulke dingen beter met de huisarts en vraag of je wat spelling kan krijgen zodat je het op je eigen tempo kan doen..
B
Brad PittigLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Brad Pittig zei:
Ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat?
Klik om te vergroten...
Die benzo junk is allang dood joh
Verkocht ze laatste stukje van ze ziel aan een diazepam dealer voor ze laatste 'crack'zo fix en shotte 't in ze ader en od'de vervolgens schuimbekkend totdat ie met een hartstilstand in het ziekenhuis als dood werd verklaard☹
Sad true story of a benzo junky rip @inner_search moge je nu op een betere plek zijn!!👌🏻

Nee geintje joh gaat volgens mij wel goed met hem hoor!😁
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Best goed.
Als ik zin heb type ik hier 1 van de dagen nog wel eens wat.
Voorlopig voor mijn doen rustig , heb de voorbije dagen enkel 10mg dia genomen Savonds en hier en daar wat clona na wat x of zoals gisteren lsd :).

joints.
Tsja.image.jpg
In de week 1 L per dag en het weekend tel ik ze niet , ik schat een 3
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
Best goed.
Als ik zin heb type ik hier 1 van de dagen nog wel eens wat.
Voorlopig voor mijn doen rustig , heb de voorbije dagen enkel 10mg dia genomen Savonds en hier en daar wat clona na wat x of zoals gisteren lsd :).

joints.
Tsja.Bekijk bijlage 28915
In de week 1 L per dag en het weekend tel ik ze niet , ik schat een 3
Klik om te vergroten...
Blij te lezen dat je nog steeds vorderingen maakt .
Los van het feit dat we ooit een lichte aanvaring hadden toen ik nog benzooide van het vaderland weg.
Betekent niet dat mijn nuchtere empatische zelf u je herstel niet gunt.
Ik wens niemand een benzo withdrawlhel toe.
Je kunt dit man
Succes
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hollywood zei:
Hier eigenlijk hetzelfde verhaal.
Ben net begonnen met afkicken maar het is fucking moeilijk.

Ik blijf je dagboek volgen
Klik om te vergroten...
afkicken
is niet moeilijk..
spreek met je huisarts en spreek de waarheid..
en zeg erbij ik wil geen gaar afbouw schema ...
ik wil wil het hoe ik het wil en voel...
doctor zegt we doen het hoe jij denkt om af te bouwen

mvg ricorieks
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
ricorieks zei:
afkicken
is niet moeilijk..
spreek met je huisarts en spreek de waarheid..
en zeg erbij ik wil geen gaar afbouw schema ...
ik wil wil het hoe ik het wil en voel...
doctor zegt we doen het hoe jij denkt om af te bouwen

mvg ricorieks
Klik om te vergroten...
Klopt wel , maar er blijven rotte appels over (dokters die hun schema door je strot proberen te duwen) ik zeg dan altijd nee dan krijg ik een terugval als ik het zo snel KON doen. Dan gaan ze meestal pas echt luisteren. En ik raad ze altijd de Ashtongs manual voor. Die is het best voor mij. Duurt wat langer maar veel betere methode als bijvoorbeeld elke week of 2 weken 20% minder.


Maar fit topic is best oud denk dat TS er al mee klaar is 😉
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ricorieks zei:
afkicken
is niet moeilijk..
spreek met je huisarts en spreek de waarheid..
en zeg erbij ik wil geen gaar afbouw schema ...
ik wil wil het hoe ik het wil en voel...
doctor zegt we doen het hoe jij denkt om af te bouwen

mvg ricorieks
Klik om te vergroten...
Als afkicken zo makkelijk was, waarom zouden er dan afkick/ontwennings klinieken zijn die overvol zitten🤣🤣
Miss dat jij geen moeilijk proces heb gekend maar twijfel niet aan het feit dat genoeg mensen wel een horror story hebben gekent...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."