#1
Is dat een verslavend stofje? Ik ken het niet echt. Gebruik nooit neusspray. Mijn neus zit altijd dicht doordat mn misschien te groot zijn. Over een maand worden ze kleiner gebrand 😅Ja 😂 jaartje toch al nu..
Probeer wel zo veel mogelijk zoutwateroplossing te gebruiken , maar toch minstens 3x per dag otrivine.
Dus was wennen toen ik die moest afgeven.
Heb over een uurtje wel 1tje gekregen met cortisone ter vervanging en om er ook ineens van af te stappen van de otrivine.
