Volledig eens met jullie waarschuwingen voor benzo's hoor, die zijn ook volkomen terecht, maar er zijn ook mensen die JUIST alleen heel sporadisch een benzo gebruiken als ze stimulanten hebben gebruikt.
Niet iedereen raakt er verslaafd aan al is het zeer verleidelijk.
Niet kunnen slapen na stims betekent i.m.o. ook niet perse dat je teveel gebruikt hebt, er zijn mensen die er gevoeliger voor zijn dan anderen en die na een lage-normale dosis al oneindig plafonddienst hebben. Om maar een voorbeeld te noemen: als ik na LSD na 14/15 uur geen benzo neem, dan ben ik nog úren zoet, helemaal gaar van alle indrukken, en ben ik de dag erna niks waard. Ik gun mijn hoofd dan toch liever wat rust na al die indrukken.
ja uitzonderingen daargelaten
een ex van mij zat standaard drie dagen wakker van een lijntje medium pep...
maar de ''normale'' gebruiker zou toch wel in slaap raken van nature met een beetje wilskracht ... lees hier vaak om 22u een bommetje nog en dan om drie uur klappen ze er 40 a 50 mg diazepam in ( gebruik diazepam als standaard om de zwaarte van hun benzo's uit te drukken )
ik was ook tien jaar lang die man die enkel eens na een stim een benzo nam...
maar het is niet omdat het jaren goed gaat dat je niet plots een hevige slipper kunt maken.... het blijft een slippery slope
je denkt met de stim benzo combi dat je een life hack hebt gevonden of de sleutel van het universum vaak, maar helaas komt het vroeg of laat terecht in het grote benzoblunderboek, waar ik toch wel een paar hoofdstukken in voor kom.
aha , las dit al vaker roze olifant, dat jij na LSD enz een benzo nam, maar mijn ervaring is dat je dan juist die prachtige magische afterweek afvlakt.
veel vaker geniet ik van de toffe week na LSD . waarin ik meer schoonheid ontwaar, synchroniteit ervaar...
vergeten herinneringen van vijftien jaar terug wat dan een soort positief sneeuwbaleffect van associatie's teweeg brengt, net het omgekeerde van wat een depressie dan doet maar met negativiteit.
je denkt jezelf dan weer helemaal naar boven, maar met een benzo er in te klappen na een trip, is die magische week bij mij niet aanwezig of zeer gedimd.
je hoeft mijn advies niet ter harte te nemen ,maar je moet als je eens een weekje vakantie hebt en dus veel tijd hebt om bij te komen eens au naturel gaan slapen na een lsd trip en zeer grondig de week nadien bestuderen . pakweg met een 160 microgram trip ofzo
je zou wel eens aangenaam verrast kunnen zijn, ja ik durf te zeggen dat ik de week na een psychedelische ervaring bijzonderder vind dan de trip zelf.