#1
Precies wat @Carlitos zei. Bij een afhankelijkheid is 25% minder dus zeker voelbaar. Ik zal vandaag dan ook weer op 1,2mg uitkomen waarschijnlijk. Als dat de hele week blijft dan zit ik 2 weken op 1,2mg met 3 dagen op 0,9 maar ga er vanuit dat ergens deze week nog wel paar keer onder de 1mg kan blijven om vervolgens volgende week vast te houden op 0,9mg. Mocht dat niet lukken dan stop ik met de eti en pak ik een langer werkende benzo als diclazepam om af te bouwen. Even afwachten...
Dit is misschien zowiezo wel een goed idee om te switchen naar een benzo met lange halfwaarde tijd die niet al te sedatief/hypnotisch is (geen flubromazepam o.i.d.)
Diclazepam en nor-flurazepam zijn wat dat betreft de beste keuze om je een goede duw in de juiste richting te geven, wacht daarbij ook iedere keer zo lang mogelijk met her-doseren tot het echt nodig is, maar beul jezelf niet af!
Etizolam is jou zondebok dus die moet er z.s.m. uit lijkt mij, van kortwerkende benzo's heb je nu meer last i.v.m. die rebound na een uur of 4..