#1
Iedereen krijgt te maken met trauma's, tegenslagen, narigheid. Ja ik ook.
Het is een grote, nee kardinale fout van mij geweest, om deze ellende te gaan wegdrukken met drugs. Want dan verwerk je niet of nauwelijks.
De meeste mensen gaan niet aan de drugs. ..waarom wij dan wel?
Ik spreek voor mezelf.
Na een heel vette traumatische ervaring kon ik deze domweg niet goed aan.
En dtoen kwamen de drugs per toeval op mijn pad. En ik nam ze. Ja.
Hebben ze mij geholpen? Scheelde het?
Nee. Uiteindelijk niet.
Ze hebben de zaak erger gemaakt, waardoor ik niet alledaagse dingen ben gaan doen....
Zoooo dom geweest. Was ik maar slimmer geweest.
Maar, ik is no use crying abortus spilt Milk, nietwaar.
Aan vroeger, daar hebben we n u niets aan. Nee. Passé!
En nu?
Iedere Kerstmis weer, heb ik het slecht.
En dus echt slecht, geloof me!
Alleen tegenwoordig ga ik daar nuchter doorheen, hoe moeilijk ook....
En verder?
Sommige drugs zal ik mijn verdere leven lang nooooooit meer nemen!
Hooguit heel af en toe een rc. 2fdck, dus. Maar, heel af en toe...
Het is een grote, nee kardinale fout van mij geweest, om deze ellende te gaan wegdrukken met drugs. Want dan verwerk je niet of nauwelijks.
De meeste mensen gaan niet aan de drugs. ..waarom wij dan wel?
Ik spreek voor mezelf.
Na een heel vette traumatische ervaring kon ik deze domweg niet goed aan.
En dtoen kwamen de drugs per toeval op mijn pad. En ik nam ze. Ja.
Hebben ze mij geholpen? Scheelde het?
Nee. Uiteindelijk niet.
Ze hebben de zaak erger gemaakt, waardoor ik niet alledaagse dingen ben gaan doen....
Zoooo dom geweest. Was ik maar slimmer geweest.
Maar, ik is no use crying abortus spilt Milk, nietwaar.
Aan vroeger, daar hebben we n u niets aan. Nee. Passé!
En nu?
Iedere Kerstmis weer, heb ik het slecht.
En dus echt slecht, geloof me!
Alleen tegenwoordig ga ik daar nuchter doorheen, hoe moeilijk ook....
En verder?
Sommige drugs zal ik mijn verdere leven lang nooooooit meer nemen!
Hooguit heel af en toe een rc. 2fdck, dus. Maar, heel af en toe...