Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is gestold bloed waarschijnlijk . De pijn komt ook pas als je tijdje niet meer snuift. Coke heeft een verdovende werking en wordt soms ook versneden met lidocaine bijvoorbeeld. Ik trok toen een stuk uit mn neus en dat bleek het tussenschotje te zijn. Je hebt soms niet eens door hoe slecht je neus er aan toe is tot je stopt met gebruik. Ik heb dit als zeer pijnlijk ervaren vooral bij koud weer. Nu zit er een gat. Hier kun je prima mee leven maar als je er niets aan doet zal je neusbrug instorten met alle gevolgen van dien. Het is het allemaal niet waard."
"Nee."
"Wat je kunt doen is meerdere sleutelpuntjes op de weegschaal leggen en dan delen door het aantal sleutelpuntjes. Zo heb je JOUW gemiddelde sleutelpuntje dosering. Dit is natuurlijk niet aan te raden bij hoog potente stoffen!!"
"De Dunne zei: Ik neem altijd mijn eigen sleutel mee. Bekijk bijlage 34651 Klik om te vergroten... Daarom heel persoonlijk idd. Was laatst bij iemand die had een sleutel met een hele brede platte voorkant. Dat was gewoon een mini schep. 🤣"
"Mijn ervaring met 3mmc en 4mmc dat ze op zichzelf al veel bijwerkingen geven, laat staan icm antidepresiva. Ik raad je dit dan ook af. Ik gebruikte toen wel een redelijk hoge dosis. Naast de vasoconstrictie en duizeligheid zat ik er mentaal ook helemaal door. Ik schrok hier best wel van aangezien ik echt wel wat gewend ben en deze klachten zich al snel voordeden. Ik ben zelf ook absoluut niet heilig en doseer doorgaans hoger dan een gemiddelde DF lid maar bij cathinonen zijn de bijwerkingen zeker merkbaar. Houdt hier rekening mee, scheelt toch weer een huilbui 😜"
"Speed is niet altijd van dezelfde kwaliteit en kan versneden zijn met caffeine oid. Ook de werking wordt dan natuurlijk beïnvloed. Ook bouw je redelijk snel tolerantie op. Je hebt meer nodig voor het zelfde effect. De negatieve effecten worden meer en meer zichtbaar naarmate het gebruik toeneemt. Pep met (veel) caffeine bijvoorbeeld geeft een heel ander effect (speedy, onrust, trillen, hoofdpijn) dan wanneer 73% amfetaminesulfaat hebt. Dit kun je niet zien aan de kleur. Geel, wit of roze zeggen helemaal niets over kwaliteit . Testen is de enige optie. Ook is de geestelijke status van het moment van gebruiken van grote invloed. Wel of niet goed geslapen enzovoorts. Hoop dat je er wat aan hebt"
"Allereerst zou ik de mensen die aan de frontlinie staan heel goed betalen. Wanneer je financieel sterk staat ben je minder vatbaar voor corruptie. Als een bewaker in de haven 1900 bruto krijgt en pablo biedt hem €10.000 om een container door te sluizen dan ga je wel twijfelen. Wat zijn de risico's? Zal ik het 1x doen? OF je betaald die bewaker 2800 netto en je zult zien dat je een hele andere bewaker hebt. Dit geldt dan alleen voor de frontlinie mensen. Ik zag net wat een agent verdient... Dat is echt een prikkie. Verder blijft het een oorlog die nooit een zege zal behalen ben ik bang. 't blijft toch kat en muis. Vraag en aanbod."
"Allereerst doe ff kalm aan met dat spul. Het lijkt erop dat je niet meer moet nemen en pak een glas water. De symptomen kunnen verschillen de dingen zijn. De meeste van die symptomen zijn na slaap wel weg en hoef je je dus geen zorgen over te maken. 3mmc fuckt heel erg met je bloedruk. Ik denk dat door de hoge dosis in combinatie met slaaptekort en eventueel ook alcohol je evenwichtsorgaan ontregeld is. 3mmc is ook zeer slecht voor de serotonine huishouding in je hersenen. Dit is echt een waarschuwing van je lichaam neem dat serieus. Ik ben bekend met het middel en de bijwerkingen zijn zeker niet mild te noemen na een binge sessie. Maar probeer te slapen, drink voldoende en eet zijn voor nu even het beste Als het nou morgen niet beter gaat dan altijd ff laten checken door een arts."
"Nog een kleine toevoeging. Ik heb zelf ook meerdere verslavingen gehad waaronder een wiet verslaving. Ik functioneerde prima. Werk gewoon, deed huishouden, mijn omgeving had er geen moeite mee alleen ikzelf vond het na 20 jaar wel genoeg geweest. Ik kan niet zeggen dat het destructief was, misschien zelfs wel therapeutisch ivm mijn adhd. Ik heb ook een cocaïne verslaving gehad. Deze is wel destructief, zowel fysiek al financieel. Ook ben je blind voor de emoties van mensen die het meest om je geven.. Wat ik hier mee wil zeggen is dat een verslaving moeilijk te specificeren is. Wat voor de één leefstijl is kan voor de ander verslaving zijn. Hoe dan ook, beide heb ik overwonnen maar alleen omdat ik dit zelf graag wilde. Ik had inprincipe nog wel 20 jaar kunnen blowen. Toen ik daarmee gestopt was ging ik een pakje sigaretten per dag roken. Daar zit veel accijns op en dat gun ik ze niet dus daar ook gelijk wat aan gedaan. En nee, stoppen met iets wat je voor een lange tijd doet is niet makkelijk maar elke verslaving is toch anders. Zit er bijvoorbeeld een lichamelijk aspect aan of is het puur geestelijk? Ik had minder moeite om te stoppen met coke dan met de wiet terwijl het (semi) legaal is. Je leven staat echt wel even op de kop zeg maar. Zometeen toch maar even paar cactussen kopen 🤣"
"Goeie shit dus. 😜 Je hebt gewoon een te hoge dosis genomen. Heb ik ook wel eens gehad. Je geeft je hart, vaten en spieren zo'n opdonder dat die nu nog steeds aan het bijkomen zijn. Het risico van een hartaanval bij een coke gebruiker is ook vele malen hoger. Beste is kleinere lijntjes nemen en dan kun je altijd nog bijpakken. En voor nu gewoon goed voor jezelf zorgen"