#1
Iets is een verslaving, wanneer je niet meer zonder datgene kunt en datgene jouw leven bepaald en overneemd en waardoor jouw dagelijks leven (serieus) bemoeilijkt wordt.
Ik neem vb wel stims om de zoveel weekends of home-party's en raves, maar door de week dan niks en dan zoals tijd terug, dikke maand niets, wel sporadisch een benzo.
Maar als ik op mn werk n ook vorige jobs, dan zie hoe mensen echt hun sigaret zwaar nodig hebben, als gek aan dat staafje staan trekken in weer en wind. Net zoals anderen dan weer hunkeren nr koffie...en echt, de combo rokers + koffiedrinkers, die kunnen ferm uit hunne bek stinken, om te kotsen🤮😆
Ik neem vb wel stims om de zoveel weekends of home-party's en raves, maar door de week dan niks en dan zoals tijd terug, dikke maand niets, wel sporadisch een benzo.
Maar als ik op mn werk n ook vorige jobs, dan zie hoe mensen echt hun sigaret zwaar nodig hebben, als gek aan dat staafje staan trekken in weer en wind. Net zoals anderen dan weer hunkeren nr koffie...en echt, de combo rokers + koffiedrinkers, die kunnen ferm uit hunne bek stinken, om te kotsen🤮😆