#1
Hoeveel Lorazepam gebruikte je? Ben je er nu vanaf?Och man. Na een half jaar dagelijks LorazepamEr kwam geen eind aan de ontwenningsverschijnselen, leek het.
Hoeveel Lorazepam gebruikte je? Ben je er nu vanaf?Och man. Na een half jaar dagelijks LorazepamEr kwam geen eind aan de ontwenningsverschijnselen, leek het.
3x 1mg per dag. Gelukkig al een hele tijd geen Benzo’s gehad.Hoeveel Lorazepam gebruikte je? Ben je er nu vanaf?
Ja ik zit straks op 3week want ik ga wornsdag beginnen met ssri. En dan wil ik nog pammetjes gebruiken voor de eerste 2week.6 weken was voor mij al genoeg om hooked te zijn. Wat mij betreft zit de limiet al op twee weken dagelijks gebruik.
6 weken was voor mij al genoeg om hooked te zijn. Wat mij betreft zit de limiet al op twee weken dagelijks gebruik.Kan je aanraden om niet langer dan 6week eraan te zitten. En zo min mogelijk en via de huisarts en heel goed communiceren met de arts.
Succes daarmee 🙏. Zou de Benzo's zeker afbouwen in jouw geval.Ja ik zit straks op 3week want ik ga wornsdag beginnen met ssri. En dan wil ik nog pammetjes gebruiken voor de eerste 2week.
Ja ik ben nu aan het accepteren dat ik nu gewoon niet zonder medicatie kan leven tot aan de therapie. Moet sws aan de benzo’s blijven totdat de ssri zijn aangeslagen dus na 2week. Zit er aan te denken om te overleggen om dan een andere benzo te nemen omdat ik nu 2receptej heb gehad van oxazeSucces daarmee 🙏. Zou de Benzo's zeker afbouwen in jouw geval.
Sorry maar door de berichten die ik van je lees klink je al aardig hooked. En als je start met een SSRI dan horen bijwerkingen daarbij en moet je even doorheen. De een heeft er meer last van dan de ander. Maar om die bijwerkingen nou op te gaan vangen met een benzo waar je al aardig hooked aan begint te raken? Lijkt mij in mijn ogen niet slim🤷🏻♀️Ja ik ben nu aan het accepteren dat ik nu gewoon niet zonder medicatie kan leven tot aan de therapie. Moet sws aan de benzo’s blijven totdat de ssri zijn aangeslagen dus na 2week. Zit er aan te denken om te overleggen om dan een andere benzo te nemen omdat ik nu 2receptej heb gehad van oxaze
Ik bespreek het wel met me huisarts. Ik kan die benzo later wel afbouwen. Als ik nog 2weken benzo’s gebruik zit ik er 3weken aan. Volgens de richtlijnen zou je dan nog makkelijk kunnen stoppen. En dan werken de ssri ookSorry maar door de berichten die ik van je lees klink je al aardig hooked. En als je start met een SSRI dan horen bijwerkingen daarbij en moet je even doorheen. De een heeft er meer last van dan de ander. Maar om die bijwerkingen nou op te gaan vangen met een benzo waar je al aardig hooked aan begint te raken? Lijkt mij in mijn ogen niet slim🤷🏻♀️
Het is niet gezegd dat de SSRI gaat werken. Je hebt een heleboel verschillende soorten en soms is het zo dat iemand pas een werkende heeft na een heel aantal uitgeprobeerd te hebben helaas. En soms is het zelfs zo dat ze helemaal niet werken.Ik bespreek het wel met me huisarts. Ik kan die benzo later wel afbouwen. Als ik nog 2weken benzo’s gebruik zit ik er 3weken aan. Volgens de richtlijnen zou je dan nog makkelijk kunnen stoppen. En dan werken de ssri ook
Volledig mee akkoord, je zit al zwaar in de danger zone nu!!! Zeker niet cold turkey stoppen want dan kan je gelijk mij een aanval krijgen met alle gevolgen…Sorry maar door de berichten die ik van je lees klink je al aardig hooked. En als je start met een SSRI dan horen bijwerkingen daarbij en moet je even doorheen. De een heeft er meer last van dan de ander. Maar om die bijwerkingen nou op te gaan vangen met een benzo waar je al aardig hooked aan begint te raken? Lijkt mij in mijn ogen niet slim🤷🏻♀️
Niet om je te ontmoedigen maar je denkt er echt te makkelijk over. Benzo afkick is echt vreselijk. Je wordt er nog depressiever en/of banger van dan je al was. Ik hoop dat je meteen positief effect van de SSRIs hebt, maar als je pech hebt moet je er een paar proberen en je kan niet iedere keer de gewenningsperiode aan de Benzo's gaan voor een paar weken want je kindlet je brein.Ik bespreek het wel met me huisarts. Ik kan die benzo later wel afbouwen. Als ik nog 2weken benzo’s gebruik zit ik er 3weken aan. Volgens de richtlijnen zou je dan nog makkelijk kunnen stoppen. En dan werken de ssri ook
Ik heb in 3 weken afgebouwd maar 0 (ik zat op een equivalent van circa 60 mg diazepam per dag schat ik) en heb daardoor het benzo ontwenningssyndroom (PAWS) opgelopen. Ben er bijtend op mijn tandvlees doorheen gegaan (deels thuis en deels in de kliniek).Echt dit gewoon.
Ik ben al ruim 6 maanden bezig met het afbouwen van m'n benzo verslaving. Ik bouw 100x liever GHB af in de kliniek.
Omdat het zo'n zeurende ontwenning is. Gewoon geen kwaliteit van leven in mijn ogen.
Citalopram lijkt mij het beste voor mijn klachten. Maar ik doe alles via de HA ik luister naar hem. Hoop echt dat de ssri’s werken.Niet om je te ontmoedigen maar je denkt er echt te makkelijk over. Benzo afkick is echt vreselijk. Je wordt er nog depressiever en/of banger van dan je al was. Ik hoop dat je meteen positief effect van de SSRIs hebt, maar als je pech hebt moet je er een paar proberen en je kan niet iedere keer de gewenningsperiode aan de Benzo's gaan voor een paar weken want je kindlet je brein.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."