Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe noem je jouw (huidig) gebruik?

Hoe noem je jouw (huidig) gebruik?

116 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben een profiteur, ik ga er niet naar op zoek maar wat mij aangeboden wordt moet op!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Guapo Temudgin zei:
Ik ben een profiteur, ik ga er niet naar op zoek maar wat mij aangeboden wordt moet op!
Klik om te vergroten...
En wat werd je aangeboden?
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#3
@CuriousExplorer Je doet je naam wel eer aan zeg. Nou vooruit.

Ik moest op het werk in de vakantieperiode meehelpen bij een reparatielijn. (productie) En nou viel mij op dat ze daar heel veel Aceton gebruiken. Dat was ook niet te missen aangezien er een levensvoorraad van dat spul in de chemiehoek staat. Afijn komt opeens te sprake dat drugscriminelen dat als goudmijn zouden zien. Zegtie opeens ja heb er wel eens van gehoord maar ik snuif mijn pep altijd gewoon zo. Dus ik zo Nat? Hij ja natuurlijk. Toen heb ik hem een preek gegeven over hoe dom dat eigenlijk wel niet is en dat het makkelijk veel beter kan. Toen heeft hij mij gevraagd om het een keer voor hem te wassen en zodoende ben ik uiteindelijk 14 gram rijker.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Guapo Temudgin zei:
@CuriousExplorer Je doet je naam wel eer aan zeg. Nou vooruit.

Ik moest op het werk in de vakantieperiode meehelpen bij een reparatielijn. (productie) En nou viel mij op dat ze daar heel veel Aceton gebruiken. Dat was ook niet te missen aangezien er een levensvoorraad van dat spul in de chemiehoek staat. Afijn komt opeens te sprake dat drugscriminelen dat als goudmijn zouden zien. Zegtie opeens ja heb er wel eens van gehoord maar ik snuif mijn pep altijd gewoon zo. Dus ik zo Nat? Hij ja natuurlijk. Toen heb ik hem een preek gegeven over hoe dom dat eigenlijk wel niet is en dat het makkelijk veel beter kan. Toen heeft hij mij gevraagd om het een keer voor hem te wassen en zodoende ben ik uiteindelijk 14 gram rijker.
Klik om te vergroten...
Waarom ben jij 14 gr rijker? 😁
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#5
@CuriousExplorer Dat is de helft wat overbleef na het wassen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Guapo Temudgin zei:
@CuriousExplorer Dat is de helft wat overbleef na het wassen.
Klik om te vergroten...
Ooh, dus je deed het wasje en mocht de helft houden? Leuke mens !
d
d3dLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat woordje verslaving is zoo 15 jaargeleden
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niets meer.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Weekend gebruiker, op t moment alleen edibles gelukkig.
Hard drugs eens in de 1,5 maand ofzo.
m
mistakemakerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen idee, ik zou het nu uitzonderlijk gebruik noemen. Heb echt vanaf september 23 vaak gebruikt, maar sinds het nieuwe jaar is dat alleen nog maar soms geworden en daar ben ik blij mee. Blowen doe ik wel vaak
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sporadisch

Afgelopen maand maar 1 of 2x phenibut gebruikt en verder niks. Beviel zo goed dat ik dat de komende maanden ook zo ga houden

*edit ook nog 1x keta gedaan.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nu gelukkig niet meer maar op het einde vooral sneu en alleen 😐
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dagelijks op voorschrift van de arts Wellbutrin, Lorazepam en Oxazepam. Daarnaast gebruik ik nog "illegaal" Bromazolam waar ik echt heel erg verslaafd aan ben geraakt en binnenkort voor een detox opname ga doen.

In het weekend gebruiken we ook andere hardrugs zoals Coke, Pep (Jaren lang aan verslaafd geweest en dagelijks gebruikt nu alleen af en toe op een Festival oid), XTC, Keta, O-PCE, 3-MeO-PCE etc.

Maar sinds mijn verjaardag 3 januari ben ik clean op de Bromozolam na danπŸ’ͺ
Maar je zou me wel echt een verslaafd iemand kunnen noemen want in mijn hoofd ben ik wel gewoon echt ontzettend verslaafd en dat zal ik ook altijd blijven ook.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#14
Impulsief
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Clean & Kalm.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
d3d zei:
Dat woordje verslaving is zoo 15 jaargeleden
Klik om te vergroten...
Moet hier nu spontaan denken aan een filmpje die ik zag over Flakka in de media.


Ze interviewden een ex verslaafde.

Maar omschreven haar als
"evaringsdeskundige".

Zo kun je alles goed laten klinken ja.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Moet hier nu spontaan denken aan een filmpje die ik zag over Flakka in de media.


Ze interviewden een ex verslaafde.

Maar omschreven haar als
"evaringsdeskundige".

Zo kun je alles goed laten klinken ja.
Klik om te vergroten...

Ja zo noemt iedereen zich inderdaad vooral bij herstelcentra.
Maar nu is het officieel 'afhankelijkheid van middelen" en dan kan dat licht, matig of ernstig zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."