#1
Verslaafd. Voor een langere tijd al op en af, maar tegelijkertijd pas een redelijk korte periode, en heb aan verschillende middelen gezeten. Maar nu is het de hoogste tijd om aan mezelf te werken. Dit begint eind deze maand al(😟) in klinische opname!
Maar tot die tijd ben ik stappen aan het zetten waar ik kan. Daarnaast blijf ik toch ook maar gewoon het beste maken van de situatie 😅✌🏼 en ook het beste maken van mn dagen tot die tijd. Ook hier bijvoorbeeld. Lekker plekkie om voor nu ook gezellig te houden 😜 De minder gezellige posts komen tegen die tijd waarschijnlijk wel 😂🥴🤐
Succes met de opname alvast!