#1
Recreatief gebruik ook al gebruik ik de laaste 3 maanden wel wat meer, doordat ik ff in de ziektewet zit, oftoewel, ketamine analoog en dan lekker game.
en het liefst 2x per maand trippen
wel onbewust (verslaafd) geraakt aan benzoβs maar daar nu al 5 dagen geen van op
en het liefst 2x per maand trippen
wel onbewust (verslaafd) geraakt aan benzoβs maar daar nu al 5 dagen geen van op