Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe noem je jouw (huidig) gebruik?

Hoe noem je jouw (huidig) gebruik?

116 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Recreatief gebruik ook al gebruik ik de laaste 3 maanden wel wat meer, doordat ik ff in de ziektewet zit, oftoewel, ketamine analoog en dan lekker game.

en het liefst 2x per maand trippen

wel onbewust (verslaafd) geraakt aan benzo’s maar daar nu al 5 dagen geen van op
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Don Draper zei:
Als je je (huidige) drugsgebruik zou beoordelen qua waarvoor en hoe vaak je het gebruikt, hoe zou jij het noemen?

Ik noem mezelf functioneel verslaafd. Ik kan mijn noodzakelijke dingen in de week en maand wel doen maar verder wel iedere dag iets nodig. Dat op momenten dat ik genoeg ervan heb de nuchterheid ook als een state of mind of space ervaar na langdurige gebruik.
Klik om te vergroten...
Recreatief. Gebruik maar zelden nog eens.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Zwaar kut. Hoop dat je snel afkickt.

Waarom ben je eigenlijk met benzo's begonnen terwijl je weet dat bijna er aan verslaafd raakt ?
Klik om te vergroten...
Omdat ik weer zo slecht sliep begon ik met die verrekte etizolam.
Niet eens zo veel.
Maar wel zeer merkbare afkick. Bah.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
I feel like flying
Then I feel like frying, then
I feel like dying
Only once the drugs are done
That I feel like dying
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laat dit nou exact de reden zijn, waarom ik weleens wat neem.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Actief.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Verslaafd. Voor een langere tijd al op en af, maar tegelijkertijd pas een redelijk korte periode, en heb aan verschillende middelen gezeten. Maar nu is het de hoogste tijd om aan mezelf te werken. Dit begint eind deze maand al(😟) in klinische opname!
Maar tot die tijd ben ik stappen aan het zetten waar ik kan. Daarnaast blijf ik toch ook maar gewoon het beste maken van de situatie πŸ˜…βœŒπŸΌ en ook het beste maken van mn dagen tot die tijd. Ook hier bijvoorbeeld. Lekker plekkie om voor nu ook gezellig te houden 😜 De minder gezellige posts komen tegen die tijd waarschijnlijk wel πŸ˜‚πŸ₯΄πŸ€
CuriousExplorer zei:
Actief.
Klik om te vergroten...
Hahahaha man man wat politiek correct zeg, zo beknopt moet ik ook maar eens proberen te posten🀣 ach, niet voor mij weggelegd haha, dat weet ik nu al

Maar, OT: actief dus πŸ˜‚πŸ˜…
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flower123 zei:
Verslaafd. Voor een langere tijd al op en af, maar tegelijkertijd pas een redelijk korte periode, en heb aan verschillende middelen gezeten. Maar nu is het de hoogste tijd om aan mezelf te werken. Dit begint eind deze maand al(😟) in klinische opname!
Maar tot die tijd ben ik stappen aan het zetten waar ik kan. Daarnaast blijf ik toch ook maar gewoon het beste maken van de situatie πŸ˜…βœŒπŸΌ en ook het beste maken van mn dagen tot die tijd. Ook hier bijvoorbeeld. Lekker plekkie om voor nu ook gezellig te houden 😜 De minder gezellige posts komen tegen die tijd waarschijnlijk wel πŸ˜‚πŸ₯΄πŸ€
Klik om te vergroten...

Succes met de opname alvast!
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Succes met de opname alvast!
Klik om te vergroten...
Dankjewel!
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#10
medicinaal voor mijn depressie en sociale angst,
#Wiet edibles
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Verslaafd maar heb binnenkort tweede intake en meteen advies gesprek bij amethist, in Flevoland. Ben benieuwd .
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
WeAreThe99% zei:
medicinaal voor mijn depressie en sociale angst,
#Wiet edibles
Klik om te vergroten...
Deed ik ook, tot ik besefte dat wiet een flinke impact op je dopaminesysteem heeft dus je gewoon een drugsgebruiker bent die verslaafd kan worden
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#13
Regelmatig
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#14
WeAreThe99% zei:
medicinaal voor mijn depressie en sociale angst,
#Wiet edibles
Klik om te vergroten...
Ja zo kan ik het ook noemen.Iedere dag A.D.en 3 mg lorazepam.Ikgebruik geen wiet
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Welk gebruik?
Total denial fase :sunglasses: :innocent:
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Ooh, dus je deed het wasje en mocht de helft houden? Leuke mens !
Klik om te vergroten...
Ja en de aceton ook nog :P
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jesos Castoa
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Msloverdj zei:
Welk gebruik?
Total denial fase :sunglasses: :innocent:
Klik om te vergroten...
*en @Msloverdj haalt de neus nog eens op*. :wink:
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben een profiteur, ik ga er niet naar op zoek maar wat mij aangeboden wordt moet op!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Guapo Temudgin zei:
Ik ben een profiteur, ik ga er niet naar op zoek maar wat mij aangeboden wordt moet op!
Klik om te vergroten...
En wat werd je aangeboden?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."