#1
Puur recreatief.
Heftig. Wil je er vanaf of vind je het prima zo?Als ik me kratom en diazepam niet 3x per dag krijg word ik helemaal leeeeiiiiip, cannabis en alcohol heb ik wel controle over en hard drugs gebruik ik niet meer
Nee ik werk nog steeds aan mezelf, me situatie is ingewikkeld maar uiteindelijk streef ik wel naar een medicijnvrij leven.Heftig. Wil je er vanaf of vind je het prima zo?
Seksverslaving is een echt iets en zeker niet een gezonde hobbyeen hobby.
zo noem ik seks ook overigens. schijn je ook verslaafd aan te kunnen raken, maar vind dat zelf beetje onzin.. Je kunt alle leuke dingen van het leven wel problematiseren en medicaliseren.![]()
Ik wist niet dat medicijnen tegen depressie zo moeilijk is om af te komen?Nee ik werk nog steeds aan mezelf, me situatie is ingewikkeld maar uiteindelijk streef ik wel naar een medicijnvrij leven.
Een biertje in het weekend bij de kroeg of een paar keer in het jaar een jointje roken vind ik best misschien zo nu en dan een pilletje op een festival
Maar ik streef wel naar een medicijnvrij leven
Je slikt medicijnen niet voor de fun maar ik heb anti psychotica en anti depressiva moeten slikken voor hele mentale problemen en ik ben blij dat het me nu iedergeval lukt om zonder dat door het leven te kunnen
Dus die valium en kratom hou ik nu maar voor lief
Als je weet hoe de psychiatrische wereld in elkaar zit breekt je hart
Patiënten die gedwongen hun medicatie moeten slikken waarvan er genoeg hun pilletje achter hun kiezen houden en doen alsof ze het doorslikken omdat ze weten dat die psychopillen je ziel kapotmaken
Tis net als een benzo, ze helpen tijdelijk maar als je er vanaf komt ben je extra angstig en gespannen
Bij anti psychotica ben je heel rustig maar als je er vanaf wilt zie je ze vliegen
Tegenwoordig is het makkelijker om iemand plat te leggen met medicijnen dan de persoon helpen omdat we toch maar nummertjes zijn
Yep, dat zijn ze.Ik wist niet dat medicijnen tegen depressie zo moeilijk is om af te komen?
Vind 1x per maand best ok. Ligt er wel een beetje wat voor drugs. Als dit xtc is dat vind ik het veel te veel.Recreatief, al heeft iedereen zijn eigen definitie van dit woord 😉.
Dit jaar toch teveel, gemiddeld één keer per maand.
Dit jaar nog twee feestjes, dus zeker nog twee keer.
Willen volgend jaar echt naar ‘eens per 6 weken’ als vuistregel.
Als we iets nemen is het altijd een hele speciale avond of nacht en dat willen we zo houden.
Drugs is een verrijking van ons leven, het beheerst ons niet.
Dat komt omdat je serotonine en dopamine geblokkeerd word in je hersenenen door dat spul dus je gevoelsleven word geblokkeerd maar wanneer je stopt ermee moeten je hersenen die balans weer zien te herstellen, dan ben je extra gevoelig voor alles en dit kan heel zwaar voor je lichaam zijn waardoor je extra gevoelig bent voor een nieuwe psychose. Bij benzo's zie je dat mensen tijdens het afkicken al een schim van hunzelf zijn maar bij die psychofarma is dat echt nog een stuk heftigerInderdaad. Ik heb je artikel gelezen die je deelde, en ik zie dat mensen er hun hele leven last van hebben die aan de anti psychotica zitten. Blijkbaar word je er gevoelloos van, en de mensen die ermee willen stoppen hebben er heel veel moeite mee.
Mee eens inzake xtc zeker (3x dit jaar en blijft het bij).Vind 1x per maand best ok. Ligt er wel een beetje wat voor drugs. Als dit xtc is dat vind ik het veel te veel.
☝️Dit hoeven jullie niet te weten voor het examen maar ik ben blij dat dopemonster het niet onvermeld laat.Dat komt omdat je serotonine en dopamine geblokkeerd word in je hersenenen door dat spul dus je gevoelsleven word geblokkeerd maar wanneer je stopt ermee moeten je hersenen die balans weer zien te herstellen, dan ben je extra gevoelig voor alles en dit kan heel zwaar voor je lichaam zijn waardoor je extra gevoelig bent voor een nieuwe psychose. Bij benzo's zie je dat mensen tijdens het afkicken al een schim van hunzelf zijn maar bij die psychofarma is dat echt nog een stuk heftiger
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."