@Mindless , het klinkt wel als interesse en nuttige informatie. Misschien is het iets om er een nieuw draadje over op te starten.
Precies hahaYou must break the pattern today. Or the loop will repeat tomorrow
Weg pleuren? Verkopen! Dan verdien je er tenminste wat aanPrecies haha
Ik wil eigenlijk ook wel stoppen met roken maar heb letterlijk nog dozen vol sloffen liggen. Beetje zonde om honderden pakkies sigaretten weg te pleuren
Maarja mn longen zijn me meer waard
Als ik 3 weken gestopt ben, zal ik aan m'n spelling werken 🤪Nice! Keep going
Trouwens: bevrijdtdtdttd
Ik gebruik Sportlife als ik aan het stoppen met roken ben.Weet iemand een merk kauwgom die stevig blijft?
Kut. Had je gerapporteerd maar het is gewoon kauwgum wat je aanraad. Excuus (mods)!![]()
MASTIEKGOM | Natuurlijke Kauwgom voor Gebit & Spijsvertering
100% natuurlijke mastiekgom van het eiland Chios. Goed voor gebit, kaakspieren en spijsvertering dankzij antibacteriële en zuiverende eigenschappen.modernnative.nl
Mastiekgom is echt fucking hard, totaal niet aangenaam naar mijn mening. Ook superduurIk snap je @Don Draper , alles heeft nadelen, maar meestal minder nadelen dan roken.
Ik ga zeker de sportlife proberen.
@Beyond Machine die mastiekgom klinkt ook goed, ga ik ook een potje van bestellen. Klinkt ook fijn bij middelen waar de kaakjes van gaan malen
Nicorette gewoon helpt beste vanalMastiekgom is echt fucking hard, totaal niet aangenaam naar mijn mening. Ook superduur
Valt reuze mee, paar keer kauwen en dan is het een stuk soepeler. Overigens is dat juist goed voor je kaakspieren!Mastiekgom is echt fucking hard, totaal niet aangenaam naar mijn mening. Ook superduur
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."