Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVanavond druk ik m'n laatste peuk uit

Vanavond druk ik m'n laatste peuk uit

97 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
@Mindless , het klinkt wel als interesse en nuttige informatie. Misschien is het iets om er een nieuw draadje over op te starten.
L
LeoFlaLid
You must break the pattern today. Or the loop will repeat tomorrow
P
Paranoize.Lid
LeoFla zei:
You must break the pattern today. Or the loop will repeat tomorrow
Klik om te vergroten...
Precies haha

Ik wil eigenlijk ook wel stoppen met roken maar heb letterlijk nog dozen vol sloffen liggen. Beetje zonde om honderden pakkies sigaretten weg te pleuren
Maarja mn longen zijn me meer waard
Z
ZeebatsLid
Paranoize. zei:
Precies haha

Ik wil eigenlijk ook wel stoppen met roken maar heb letterlijk nog dozen vol sloffen liggen. Beetje zonde om honderden pakkies sigaretten weg te pleuren
Maarja mn longen zijn me meer waard
Klik om te vergroten...
Weg pleuren? Verkopen! Dan verdien je er tenminste wat aan
I
InnerscoopLid
Het was een lange nacht van maandag op dinsdag. Doorgegaan tot in de vroege uurtjes en zo ook doorgerookt tot in de vroege uurtjes.
Op dit moment ben ik bijna 24 uur rookvrij.
Dit eerste etmaal ging verrassend goed. Cravings waren goed op te vangen met m'n lege vaper. Verder voel ik me gewoon bevrijdt. Mn ouders kwamen nog op bezoek dus we moesten in zekere haast het huis een beetje netjes maken. Schatje zei "Ik hoop dat ik nog een peuk kan roken voordat ze er zijn". En ik was blij dat ik me dáár in ieder geval niet druk over hoefde te maken.
Eerste succes is dus in the pocket, dat geeft me vertrouwen in de komende 24 uur.
a
annihilationLid
Klasse, gaat jou lukken 💪👌
M
MindlessLid
Goed bezig :)

En fijn dat je je nu al bevrijdt voelt! Dan is er dus al duidelijk een verandering van mindset waarbij je echt klaar bent om het achter je te laten.

Keep it going!
L
LeoFlaLid
Nice! Keep going

Trouwens: bevrijdtdtdttd
K
KordieLid
Lekker bezig Innerscoop.
Geeft vertrouwen voor een rookvrije toekomst.
En ik hoorde net dat de sigaretten weer een stuk duurder gaan worden vanaf april, dus je kan in de zomervakantie een net wat luxere vakantie boeken :wink:
I
InnerscoopLid
LeoFla zei:
Nice! Keep going

Trouwens: bevrijdtdtdttd
Klik om te vergroten...
Als ik 3 weken gestopt ben, zal ik aan m'n spelling werken 🤪
Maar idd, ik zat ernaastdt
I
InnerscoopLid
Gisteren vergeten te bloggen.
In de loop van woensdag had ik wat meer cravings en had ik van een filterhuls een kruiden sigaret gemaakt. Maar ik merkte dat dat me juist nog meer triggerde. Ik kon het opvangen door ff te gaan lopen.
Later heb ik een kruiden joint geprobeert, dat werkte erg goed. Bij sterke cravings was één trekje genoeg. Die avond had m'n dochter weer een feestavond, daar kwam de kruiden joint ook wel van pas (we hadden xtc gedaan, met xtc en trippers wil ik normaal gesproken veel roken, dus een surrogaat was wel ff handig)
Gisteren tandarts controle. De tandarts benoemt bij mij altijd wel iets over roken, dat ik er voor m'n gebit wel mee moet oppassen. Hij was in z'n nopjes toen ik zei dat ik twee dagen gestopt was.
Nu dus 72 uur, mijn gebit is weer lekker gereinigd en dat geeft me ook extra motivatie om gestopt te blijven.
Vandaag ook geen kruiden joint want ik wil niet de ene verslaving voor de andere inruilen. Daarbij zal die rook ook niet zo bevordelijk zijn voor m'n longen en tanden.
Al 72 uur, als het goed is, is nu alle nicotine uit m'n systeem, Yeah.
M
MindlessLid
Klinkt goed ga zo door!
B
Beyond MachineLid
modernnative.nl

MASTIEKGOM | Natuurlijke Kauwgom voor Gebit & Spijsvertering

100% natuurlijke mastiekgom van het eiland Chios. Goed voor gebit, kaakspieren en spijsvertering dankzij antibacteriële en zuiverende eigenschappen.
modernnative.nl modernnative.nl
D
Don DraperLid
Innerscoop zei:
Weet iemand een merk kauwgom die stevig blijft?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik Sportlife als ik aan het stoppen met roken ben.

Niet jezelf gek maken hoe "duur" het is of googlen naar horror verhalen over veel kauwgum kauwen. Je bent aan het stoppen met roken verdomme! Alles mag! (Als je snap wat ik bedoel)
D
Don DraperLid
Beyond Machine zei:
modernnative.nl

MASTIEKGOM | Natuurlijke Kauwgom voor Gebit & Spijsvertering

100% natuurlijke mastiekgom van het eiland Chios. Goed voor gebit, kaakspieren en spijsvertering dankzij antibacteriële en zuiverende eigenschappen.
modernnative.nl modernnative.nl
Klik om te vergroten...
Kut. Had je gerapporteerd maar het is gewoon kauwgum wat je aanraad. Excuus (mods)! :openmouth:
I
InnerscoopLid
Ik snap je @Don Draper , alles heeft nadelen, maar meestal minder nadelen dan roken.
Ik ga zeker de sportlife proberen.
@Beyond Machine die mastiekgom klinkt ook goed, ga ik ook een potje van bestellen. Klinkt ook fijn bij middelen waar de kaakjes van gaan malen
L
LeoFlaLid
Innerscoop zei:
Ik snap je @Don Draper , alles heeft nadelen, maar meestal minder nadelen dan roken.
Ik ga zeker de sportlife proberen.
@Beyond Machine die mastiekgom klinkt ook goed, ga ik ook een potje van bestellen. Klinkt ook fijn bij middelen waar de kaakjes van gaan malen
Klik om te vergroten...
Mastiekgom is echt fucking hard, totaal niet aangenaam naar mijn mening. Ook superduur
E
EduitoLid
Veel succes!
E
EduitoLid
LeoFla zei:
Mastiekgom is echt fucking hard, totaal niet aangenaam naar mijn mening. Ook superduur
Klik om te vergroten...
Nicorette gewoon helpt beste vanal
X
XMRLid
LeoFla zei:
Klik om te vergroten...
Valt reuze mee, paar keer kauwen en dan is het een stuk soepeler. Overigens is dat juist goed voor je kaakspieren!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."