#1
Ja ik maak vaak kettinkjes of lak mijn nagels helemaal in gel. Maar daar heb ik nu geen tijd voor, misschien mān make up doen. En helpt ibuprofen?? Word echt leip hiervanDe spanning in je lijf wegkrijgen lukt vaak (bij mij) door een repetitieve actie uit te voeren. Iets dat jij kan doen waar je helemaal in meegezogen wordt waardoor je hoofd de spanning ook 'vergeet'. Ik heb het over bijvoorbeeld: een game spelen, breien terwijl je een serie/film kijkt, een kleurprent heel mooi binnen de lijntjes inkleuren, iets met de hand beginnen schrijven en zo mooi mogelijk proberen schrijven... zo gek je het maar kan bedenken. Maar als je iets vindt dat werkt voor jou zou het je wel eens kunnen helpen om af te leiden van de spanning.
Succes