Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psychedlisch Filosoof zei: Nu ben ik benieuwd naar hoe een K-hole is terwijl je LSD op hebt. Klik om te vergroten... Dat klinkt best pittig. Ben dol op K-hole, maar het is voor een ieder anders. Voor mij voelt het als een bevrijding, verlichting. Alle zwaarte van mijn schouders. Als het "mis gaat" tijdens de K-hole lukt het mij tot nu toe rustig te blijven en te accepteren wat er met mij gebeurd. Ik vecht er niet tegen en aanvaart het als iets uit en van mijzelf. Laat je weten of je hebt hebt gedaan en hoe het was?"
"Diamant zei: Katers zijn medium, als ik niet gebruik slaap ik veeel, daar heb ik t meeste last van denk ik, vermoeidheid Klik om te vergroten... Je bent je lichaam en geest aan het uitputten, dus als je slaapt slaap je veel. Dat is mooi voor herstel, maar niet voldoende. Functioneel gebruiken herken ik, maar werkt eigenlijk niet (voor mij), terugval ligt op de loer en gebeurd ook. Je gebruik lijkt een dieper oorzaak te hebben, zo heb ik de indruk. Even los van drukzijn, verdriet, etc. Ik heb trouwens zeer goede ervaringen met ACT, dat heeft mij enorm geholpen bij mijn alcohol en Keta / 3MMC verslaving. Was echt helemaal de weg kwijt... Je moet wel echt willen, maar dan ook echt. En er zoals nu open over posten..."
"Sniffle88 zei: Kan je dit zonder probleem zo doseren voor de 1e keer? Klik om te vergroten... Dat zou ik niet aanraden. Hoeveel ervaring heb je met dissociatie? Persoonlijk ben ik echt dol op dissociatie en k-hole, voor mij een hele belangrijke ervaring in mijn leven en vooral een hele positieve. Ontsnappen naar mijn eigen wereld en mij laten verrassen wat mij gaat overkomen. Vaak bekend, dus soms ook saai, maar het ontspant mij en geeft mij even rust. Het hoofd uit zetten... Dat is voor mij de belangrijkste reden om Keta of 2Fckd te nemen. Waarschuwing, ik ben wel behoorlijk verslaafd geraakt aan keta en 3mm, nu heb ik het onder controle."
"Jmths zei: T1:00, 17:45 - +10mg NEP nasaal Ondertussen nogmaals 20mg afgewogen en verdeeld over 4 gelijk ogende lijntjes waarvan vervolgens 2 verdwijnen. Misschien ligt het ook een beetje aan het moment en mijn licht brakke gesteldheid maar ik kan toch wel duidelijk mijn kaak voelen. Voel ook wel dat mijn kuiten wat aangespannen zijn, dit is bij mij vaak als snel het geval. Besluit om wat magnesium, theanine en omega 3 te nemen. Klik om te vergroten... Voor het eerst NEP oraal genomen. 4 sleuteltipjes. - spanning in mijn kaken - zweethanden - hartkloppingen - onrustig wippen en draaien op de stoel - soort pijn in mijn nek - droge mond - lichte hoofdpijn - onrustig - tinteling in mijn handen en armen + focus"
"Hartelijk dank voor dit report, staat nu mijn todo lijst"
"the dose it the poison zei: de 4-HO-MET pellets 20mg is nou exact de reden waarom ik ze heb aangeschaft, wegens de vele positieve berichten die ik heb gelezen, en nu dus ook weer van het trip report van CapitalIC (ik ben overigens ook 40 ) Klik om te vergroten... Hoe is je trip verlopen?"