#1
Het grootste risico dat ik zie @Jazz35 is dat af en toe steeds vaker wordt en je weer in de shit komt te zitten met dagelijks gebruik. Het is zo makkelijk om er weer ingezogen te worden.
Aan de andere kant werk je er wel aan en is exposure wel de structurele weg. Maar dat werkt wel het beste als je dat nuchter doet.
Soort catch 22 dus. Lastig om daar iets over te zeggen maar ik zou zeggen begin met om en om met en zonder Benzo’s de spannende momenten te proberen en dan 1 op de 3 enz.
Aan de andere kant werk je er wel aan en is exposure wel de structurele weg. Maar dat werkt wel het beste als je dat nuchter doet.
Soort catch 22 dus. Lastig om daar iets over te zeggen maar ik zou zeggen begin met om en om met en zonder Benzo’s de spannende momenten te proberen en dan 1 op de 3 enz.
