Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sterkte <3"
"Manu76 zei: Dagen? Ik zou eerder aan weken of zelfs maanden denken.. Bij nicotine was ergste zeker voorbij na een paar weken. En dan kun je misschien gaan sporten of een hobby zoeken die je wakker maakt? Als je van een verslaving af wilt komen, is het aan te raden om geen haast te hebben en helemaal achter je besluit te blijven staan om te stoppen met een negatieve gewoonte, al ben je weken zwak, depressief, leeg, grieperig en dergelijk. Iedere dag opschrijven hoe je je voelt en na een paar dagen kun je vergelijken of er langzaam verbetering komt. Klik om te vergroten... Ik voel me nu al wel weer bijna even energiek als voor de 2mmc. Misschien omdat ik er maar even aan heb gezeten."
"Manu76 zei: Kan een reden zijn. Of je koppie probeert je te vertellen dat je wel weer wat 2mmc wilt en het allemaal wel meevalt. Ik weet niet precies wat je probeert te melden met je voorgaande opmerking, maar komt een beetje over als: "valt allemaal wel mee." Sterkte, geniet van je energie en pas maar op voor dergelijke gedachtes. Klik om te vergroten... Nee meer blij dat ik er niet zoveel van merk, geen behoefte dan ook aan 2mmc."
"Ik krijg ook vooral energie van zonlicht, dus ik moet blijven oppassen ofcourse en ja dat moet altijd natuurlijk."
"Manu76 zei: Je kunt misschien even 2 podcasts bekijken. Zal me niet verbazen dat het je/ of anderen kan helpen. Denk aan bijvoorbeeld: Klik om te vergroten... dankje! zal dit even kijken want het is weer 'zover'"
"Het is mij cold turkey 'gelukt' ik zat op 5 gram per dag. Daarna kwam ik wel tijdelijk in een psychose terecht."
"RnB_fan zei: Regelmatig gebruik van NAC is funest voor je darmen, omdat het darmslijm doet oplossen (het wordt ook gebruikt voor taaislijmziekte, maar werkt in op alle soorten slijm in het lichaam). Daarnaast kan regelmatig gebruik van NAC ook apathie veroorzaken (het dempt inderdaad al je emoties, zowel positieve als negatieve). Persoonlijk heb ik niet hele goede ervaringen met NAC, behalve dat het weldegelijk dwanggedachten vermindert. Klik om te vergroten... Oh wow, dat wist ik niet. Ik gebruik NAC dagelijks."
"Hoi lieve drugsforummers, Ik ben nu twee dagen helemaal gestopt met alcohol drinken en benzo's nemen. Ik nam dit bijna dagelijks voor een half jaar, wel lage doseringen (werd wel steeds meer). Ik merk nu vooral dat m'n stemming enorm slecht is maar ook dat ik 0 eetlust heb. Is dit een normaal verschijnsel? Het voelt alsof er een steen in m'n maag zit die niet weg gaat, ik krijg gewoon niks naar binnen . Verder merk ik geen lichamelijke sensaties, dus ik weet ook niet zeker of dit nu al wel een afkickverschijnsel kan zijn. Ben benieuwd of een van jullie dit ook had."
"Torchic zei: Herkenbaar! Ik moest ook absoluut niet aan eten denken en kreeg geen hap door m’n keel. Ik heb toen voornamelijk vloeibaar voedsel gegeten zoals smoothies, vla, kwark zodat ik nog wel iets binnen zou krijgen. Ik weet niet precies hoe lang dit heeft geduurd bij mij maar ik gok 2 weken ongeveer. Dus als het goed is komen er betere tijden aan🤗 Klik om te vergroten... Aah wat naar! Ja ik ga die dingen dan ook maar inslaan. Wel heftig hoor, vind 2 weken best lang. Maarja je moet er toch doorheen.."
"Nog een vraagje, ik had uiteindelijk afgelopen zondag na die 5 mg norflurazepam nogmaals 5 mg genomen daarvan rond een uur of 18.00. De dagen er na niets meer genomen, vandaag ook niet. Maar het lijkt nu toch wel alsof ik nog steeds een beetje onder invloed ervan ben. Zou dit kunnen? Aangezien het ook een enorme halfwaardetijd heeft. Voel me gewoon iets meer relaxed dan normaal. Wel heftig, stel dat het echt zolang zou werken."