#1
Ja, dat zei mijn behandelaar ook: even rustig over nadenken (want: Aaaaargh!!! Paniek! 😬) Alcohol drink ik nooit meer thuis (gulden regel) en ghb heb ik nooit in huis (ook een gulden regel), maar inderdaad, dat is NU. De kans dat ik naar iets anders grijp is gewoonweg te groot, zei hij. Ik ben te verslavingsgevoelig, er is altijd wel een achterdeurtje naar íets. En ik denk dat hij daarmee een punt heeft, als ik probeer objectief te spreken en mijn verslaafde brein even voor straf in de hoek zet. 🙈Hmm, ok ja als je op die manier middelen gebruikt, dan heeft het weinig zin om alleen met Bromazolam te stoppen waarschijnlijk. Dan gebruik je misschien heel makkelijk een andere stof zodra je het moeilijk hebt..
Denk er maar rustig over na, maar misschien wel interessant om te stoppen met de drugs die je meeste gebruikt naast Benzodiazepines. Waarschijnlijk alcohol, maar als je alcohol vervangt door GHB dan heeft het weinig zin of is het juist een slechte stap..