Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCravings

Cravings

126 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#1
OtherShore zei:
Volgens mij hadden wij begin deze maand nog een stevige discussie over stoppen en toen zei je dat ineens stoppen voor jou niet werkte en dat je het in kleinere stappen ging doen. Het was toen je doel om per 11 januari helemaal te stoppen. Deze discussie vond plaats op 2 december, maar toen was je eigenlijk al gestopt hoor ik nu. Ik snap ‘m niet meer… Ben je diezelfde dag alsnog gestopt?
Klik om te vergroten...
Ik wou toen minderen maar voelde geen neiging meer om te gebruiken, dus ben toen in een keer gestopt laatste keer was 1 december
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Miaaaauw zei:
Ik wou toen minderen maar voelde geen neiging meer om te gebruiken, dus ben toen in een keer gestopt laatste keer was 1 december
Klik om te vergroten...
Oh wow 🙂 goed gedaan! Heb je nog veel last van cravings of was het gewoon in één keer klaar?
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#3
Af en toe wel last gehad maar niet extreem ben gister gewoon gearbox geweest in ziggo dome (rawstyle) en 2 weken geleden Rotterdam rave en hebben ze beide nuchter gedaan
B
Bloemetjesgordijn95Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe gaat het nu met je, een weekje later?
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Miaaaauw zei:
45 dagen clean tactus is goed gegaan ben op de weg naar boven en ben niet meer van plan terug te gaan
Klik om te vergroten...
Wat een goed nieuws!
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#6
Me pack is bijna leeg me dealer is actief maar de laatste keer dat ik heb geslapen was donderdagavond
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heel veel sterkte! En heel goed dat je het aan je moeder hebt verteld! Kleine kinderen, kleine problemen, grote kinderen, grote problemen, zeggen ze. Daar ben je moeder voor!
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
De eerste stap is gezet!

Ga zo door!👏🏻
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alinde zei:
Je schrijft dat er veel gebeurd is. Ik snap wel dat een verslaving dan op de loer ligt en zeker als je in het begin positieve gevoelens had bij het gebruik.
Klik om te vergroten...
Ja het gebruiken ging vooral om nog iets van positief te voelen, maar dat is nu voorbij
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#10
GasErOp12 zei:
Hallo allemaal, ik heb het tegen mijn vrienden en ouders verteld en ga woensdag naar de huisarts iedereen wil me graag helpen dus ik ga hier gewoon uitkomen bedankt allemaal voor de reacties!
Klik om te vergroten...
Respect 💪🏻
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Succes vandaag @GasErOp12 👍
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedankt!! Vind het wel spannend..
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
GasErOp12 zei:
Bedankt!! Vind het wel spannend..
Klik om te vergroten...
Komt goed. Wees eerlijk.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
dupont zei:
Komt goed. Wees eerlijk.
Klik om te vergroten...
dit is vooral een heel belangrijke
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben net terug van de huisarts samen met mijn moeder, ging heel goed we gaan over een week of 2 weer er naar toe om te kijken hoe het gaat.

Ik voel me heel goed op het moment ben veel aan het werk en met school bezig. Me vriendengroep heeft me even de rust gegeven om voor mezelf te zijn dus kan ik goed op andere dingen focussen!

Heb ook hele lieve berichten gehad van me familie en vrienden die er allemaal voor me zijn, en me vriendin steunt me ook helemaal!

Ik voel me eindelijk weer goed!
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#16
Miaaaauw zei:
19 dagen clean. Is nog weinig maar ik kom er
Klik om te vergroten...
Lekker bezig kerel!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
GasErOp12 zei:
Ben net terug van de huisarts samen met mijn moeder, ging heel goed we gaan over een week of 2 weer er naar toe om te kijken hoe het gaat.

Ik voel me heel goed op het moment ben veel aan het werk en met school bezig. Me vriendengroep heeft me even de rust gegeven om voor mezelf te zijn dus kan ik goed op andere dingen focussen!

Heb ook hele lieve berichten gehad van me familie en vrienden die er allemaal voor me zijn, en me vriendin steunt me ook helemaal!

Ik voel me eindelijk weer goed!
Klik om te vergroten...
Relaxed man :) Maar verslaving gaat niet opeens weg. Je zult aan de bak moeten ermee, dingen anders gaan doen. Je bent er vrij vroeg bij, dat scheelt misschien.
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hallo allemaal, het is nu zondagavond en heb het weekend overleefd heb, heb echt heel erg de neiging gehad om te gebruiken.


Heb dat gelukkig niet gedaan en ben nogsteeds clean. Ben echt trots op mezelf en ik laat verder nog weten hoe het gaat!
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
GasErOp12 zei:
Hallo allemaal, het is nu zondagavond en heb het weekend overleefd heb, heb echt heel erg de neiging gehad om te gebruiken.


Heb dat gelukkig niet gedaan en ben nogsteeds clean. Ben echt trots op mezelf en ik laat verder nog weten hoe het gaat!
Klik om te vergroten...

Goed bezig GasErOp12!

Weet dat hoe langer je niet gebruikt, hoe makkelijker het wordt om het stemmetje die je er weer wil induwen wegwuifelt. Je bent nog maar 17 en harddrugs kunnen een ferme invloed hebben op je hersenen dan, dus echt een heel verstandige keuze van je om er zo vroeg mee te stoppen. Het is niet iedereen gegeven. Blijven gaan met die banaan en GasErOp! :wink:
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#20
GasErOp12 zei:
Ik wou even meedelen dat ik vandaag bijna was teruggevallen heb weer contact gehad met mijn dealer maar heb uiteindelijk toch het stemmetje uit mijn hoofd kunnen halen dat ik het nodig had waar ik heel trots op ben
Klik om te vergroten...
lekker bezig, ik had vanochtend ook zwaar de drang om bij te halen uiteindelijk niet gedaan en me dealers vw uit me telefoon, nu cold turkey gestopt omdat t geenndoen is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."