#1
Ik wou toen minderen maar voelde geen neiging meer om te gebruiken, dus ben toen in een keer gestopt laatste keer was 1 decemberVolgens mij hadden wij begin deze maand nog een stevige discussie over stoppen en toen zei je dat ineens stoppen voor jou niet werkte en dat je het in kleinere stappen ging doen. Het was toen je doel om per 11 januari helemaal te stoppen. Deze discussie vond plaats op 2 december, maar toen was je eigenlijk al gestopt hoor ik nu. Ik snap ‘m niet meer… Ben je diezelfde dag alsnog gestopt?