Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCravings

Cravings

126 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Topper. Jij kunt dit ! Succes en veel wijsheid toegewenst.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
GasErOp12 zei:
Me leven is in 2/3 en dit is zacht uitgedrukt verkankerd
Klik om te vergroten...
Wil je erover praten?
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#3
GasErOp12 zei:
Hallo allemaal, ik heb het tegen mijn vrienden en ouders verteld en ga woensdag naar de huisarts iedereen wil me graag helpen dus ik ga hier gewoon uitkomen bedankt allemaal voor de reacties!
Klik om te vergroten...

Kijk, de juiste en eerste stap heb je genomen! Je mag trots op jezelf zijn! 💪
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#4
Komt helemaal goed allemaal! Zonder jullie was het me allemaal niet gelukt dat weet ik zeker
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
kikker1987 zei:
Fuck die cravings. Dat is echt en mindfuck. Gisteren was alles op. Ik was echt kapot . Heel moe ,heel emotieel. Morgen ga ik stoppen. Heb dat al zoveel gezegt. Heb 12u geslapen aan 1 stuk. Deze middag werd ik wakker. Volledig uitgeput. Toch en beetje blij Dat ik me niet zo opgejaagt en strak voel. Terug en beetje "normaal " voor zover je normaal kunt noemen. Enorm veel honger. In de zetel gelegen aan het zweven tussen wakker zijn en dromen. Echt raar. Ik ging doorbijten en niks meer doen. Tot Dat mannetje in mijn achterhoofd weer tegen me begint te praten. Die rotte demon😈 master craving. En tja hier zit ik weer. Lekker strak. Voel ik me beter? Goh eigenlijk nie nee. Ben ik nog moe? Niet meer. Begin weer paranoia worden. En obsessief te kuisen. Die OCD is weer sterk aanwezig. Nog erger dan ik nuchter ben.Ik geraak nie uit die cirkel. Ik moet die doorbreken. Ergste van alles zijn die leugens . Typisch verslaving. Altijd maar liegen gewoon zodat ik mijn verslaving kan voeden. Ik denk dat hier veel mensen hun eigen in herkenen. Ben blij Dat ik hier mijn verhaal kan doen zonder beoordeeld te worden. Het is moeilijk pfff.
Klik om te vergroten...

Heel erg herkenbaar inderdaad ❤️
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#6
kikker1987 zei:
Verslaving, ik vergelijk da me smeagol. Van lord of the ring. Altijd die drang naar die ring. Liegen en manipuleren voor toch die ring te kunnen bemachtigen. Om uiteindelijk te veranderen in en klein lelijk mannetje
Klik om te vergroten...
Je hebt helemaal gelijk!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
kikker1987 zei:
Verslaving, ik vergelijk da me smeagol. Van lord of the ring. Altijd die drang naar die ring. Liegen en manipuleren voor toch die ring te kunnen bemachtigen. Om uiteindelijk te veranderen in en klein lelijk mannetje
Klik om te vergroten...
amen
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#8
Terugval..
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je dat realiseren.
Trampoline en terugveren !
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#10
GasErOp12 zei:
Terugval..
Klik om te vergroten...
soldaat
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#11
ikzouhetechtnietweten zei:
soldaat
Klik om te vergroten...
Soldaat??????
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#12
GasErOp12 zei:
Soldaat??????
Klik om te vergroten...
ja bro soldaat dat je je drugs bij mij kwam halen voor je terugval ipv iemand anders
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
GasErOp12 zei:
Terugval..
Klik om te vergroten...
Balen. Hoe gaat het nu?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
ikzouhetechtnietweten zei:
ja bro soldaat dat je je drugs bij mij kwam halen voor je terugval ipv iemand anders
Klik om te vergroten...
wtf 😑
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#15
Me leven is in 2/3 en dit is zacht uitgedrukt verkankerd
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
GasErOp12 zei:
Me leven is in 2/3 en dit is zacht uitgedrukt verkankerd
Klik om te vergroten...
Heb je nog een afspraak met de huisarts staan? Zo nee bel er morgen even voor. Regel verslavingszorg.
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#17
19 dagen clean. Is nog weinig maar ik kom er
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#18
Miaaaauw zei:
19 dagen clean. Is nog weinig maar ik kom er
Klik om te vergroten...
Kijk eens bij Yes We Can, is speciaal voor jongeren. Je bent nu nog jong en geloof me, beter nu dan over 10 jaar en een hoop ellende verder!
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#19
Brakka Mang zei:
Kijk eens bij Yes We Can, is speciaal voor jongeren. Je bent nu nog jong en geloof me, beter nu dan over 10 jaar en een hoop ellende verder!
Klik om te vergroten...
Ik ga nu om de 2 weken naar de huisarts om te praten en heb 11 januari intake bij verslavingszorg voor mijn gevoel is dat zo even goed ik ga volgende week 1.5 week naar mijn vader toe die op texel woont (die ik bijna niet zie) het gaat nu goed en ik ga het nu niet kunnen verpesten
M
MiaaaauwLid
01-01-2024, 00:00
#20
27 dagen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."