#1
Topper. Jij kunt dit ! Succes en veel wijsheid toegewenst.
Wil je erover praten?Me leven is in 2/3 en dit is zacht uitgedrukt verkankerd
Hallo allemaal, ik heb het tegen mijn vrienden en ouders verteld en ga woensdag naar de huisarts iedereen wil me graag helpen dus ik ga hier gewoon uitkomen bedankt allemaal voor de reacties!
Fuck die cravings. Dat is echt en mindfuck. Gisteren was alles op. Ik was echt kapot . Heel moe ,heel emotieel. Morgen ga ik stoppen. Heb dat al zoveel gezegt. Heb 12u geslapen aan 1 stuk. Deze middag werd ik wakker. Volledig uitgeput. Toch en beetje blij Dat ik me niet zo opgejaagt en strak voel. Terug en beetje "normaal " voor zover je normaal kunt noemen. Enorm veel honger. In de zetel gelegen aan het zweven tussen wakker zijn en dromen. Echt raar. Ik ging doorbijten en niks meer doen. Tot Dat mannetje in mijn achterhoofd weer tegen me begint te praten. Die rotte demon😈 master craving. En tja hier zit ik weer. Lekker strak. Voel ik me beter? Goh eigenlijk nie nee. Ben ik nog moe? Niet meer. Begin weer paranoia worden. En obsessief te kuisen. Die OCD is weer sterk aanwezig. Nog erger dan ik nuchter ben.Ik geraak nie uit die cirkel. Ik moet die doorbreken. Ergste van alles zijn die leugens . Typisch verslaving. Altijd maar liegen gewoon zodat ik mijn verslaving kan voeden. Ik denk dat hier veel mensen hun eigen in herkenen. Ben blij Dat ik hier mijn verhaal kan doen zonder beoordeeld te worden. Het is moeilijk pfff.
Je hebt helemaal gelijk!Verslaving, ik vergelijk da me smeagol. Van lord of the ring. Altijd die drang naar die ring. Liegen en manipuleren voor toch die ring te kunnen bemachtigen. Om uiteindelijk te veranderen in en klein lelijk mannetje
amenVerslaving, ik vergelijk da me smeagol. Van lord of the ring. Altijd die drang naar die ring. Liegen en manipuleren voor toch die ring te kunnen bemachtigen. Om uiteindelijk te veranderen in en klein lelijk mannetje
soldaatTerugval..
Soldaat??????soldaat
ja bro soldaat dat je je drugs bij mij kwam halen voor je terugval ipv iemand andersSoldaat??????
Balen. Hoe gaat het nu?Terugval..
wtf 😑ja bro soldaat dat je je drugs bij mij kwam halen voor je terugval ipv iemand anders
Heb je nog een afspraak met de huisarts staan? Zo nee bel er morgen even voor. Regel verslavingszorg.Me leven is in 2/3 en dit is zacht uitgedrukt verkankerd
Kijk eens bij Yes We Can, is speciaal voor jongeren. Je bent nu nog jong en geloof me, beter nu dan over 10 jaar en een hoop ellende verder!19 dagen clean. Is nog weinig maar ik kom er
Ik ga nu om de 2 weken naar de huisarts om te praten en heb 11 januari intake bij verslavingszorg voor mijn gevoel is dat zo even goed ik ga volgende week 1.5 week naar mijn vader toe die op texel woont (die ik bijna niet zie) het gaat nu goed en ik ga het nu niet kunnen verpestenKijk eens bij Yes We Can, is speciaal voor jongeren. Je bent nu nog jong en geloof me, beter nu dan over 10 jaar en een hoop ellende verder!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."