#1
Ik wou even meedelen dat ik vandaag bijna was teruggevallen heb weer contact gehad met mijn dealer maar heb uiteindelijk toch het stemmetje uit mijn hoofd kunnen halen dat ik het nodig had waar ik heel trots op ben
Je moeder houdt altijd van je. Zij zal je altijd steunen. Ongeacht wat er gebeurt.Ik kan niet naar de huisarts ik kan niet hulp zoeken me moeder zal me nooit meer aan willen kijken
Ik heb vaak hetzelfde gedacht, nadat ik open ben geweest is ze hooguit bezorgd. Gevuld met blijdschap dat ik eerlijk was en mijn gebruik had besproken. Het enigste wat je moeder wil is het beste voor jouw, en aangezien eerlijkheid waarschijnlijk beter is voor iedereen zou ik dit dus ook doen. En anders inderdaad een huisarts opzoeken als je het echt niet wil vertellen. Of als eerste stap om vervolgens begeleid te kunnen worden naar eerlijkheid en herstel.Ik kan niet naar de huisarts ik kan niet hulp zoeken me moeder zal me nooit meer aan willen kijken
Dat gevoel had ik ook toen ik nog in actief gebruik zat. Bleek achteraf dat ik daar vaak toch zelf een aandeel in had. Maar zo voelt het op dat moment niet.Mijn leven is echt gedoemd met pech heb ik het gevoel van, elke dag heb ik zoveel pech vandaag ook weer.
Mijn moeder komt thuis van de kapper en ik ging even naar de wc om te plassen gaat ze me kamer in omdat ik me fietssleutel kwijt ben om te zoeken dus ik kijk achter me en ik zie haar precies kijken waar mijn 3m ligt ik weet niet of ze het gezien heeft. Ze keek iig die kant op maar zei er niks van
Ik weet niet wat ik nu moet doen en ben zo bang dat ik morgen het huis uit wordt gezet
Mijn leven is echt gedoemd met pech heb ik het gevoel van, elke dag heb ik zoveel pech vandaag ook weer.
Mijn moeder komt thuis van de kapper en ik ging even naar de wc om te plassen gaat ze me kamer in omdat ik me fietssleutel kwijt ben om te zoeken dus ik kijk achter me en ik zie haar precies kijken waar mijn 3m ligt ik weet niet of ze het gezien heeft. Ze keek iig die kant op maar zei er niks van
Ik weet niet wat ik nu moet doen en ben zo bang dat ik morgen het huis uit wordt gezet
Je kunt klagen maar je kunt er ook wat aan doen. Je huisarts gaat zo open 🙂Zoveel zin in school zonder slaap en onder invloed
Je doet het allemaal zelf kerel 😘. Er is een uitweg maar dan moet je dat ook wel willen en vooral DOEN.Zoveel zin in school zonder slaap en onder invloed
Neem dit niet verkeerd… heb zin om je door het scherm te trekken en wakker te schudden…Zoveel zin in school zonder slaap en onder invloed
Lees gewoon even goed wat meerdere leden schrijven en zet dit om in actie.Zoveel zin in school zonder slaap en onder invloed
Goeie dit! Mentor is er voor @GasErOp12 als het nog zo gaat als vroegâh.Trouwens, er zal wel 1 van je leerkrachten het doorhebben hoor… heb je geen vertrouwensleerkracht?
Geweldig 😍Hallo allemaal, ik heb het tegen mijn vrienden en ouders verteld en ga woensdag naar de huisarts iedereen wil me graag helpen dus ik ga hier gewoon uitkomen bedankt allemaal voor de reacties!
Goed bezig! Trots op jou!Hallo allemaal, ik heb het tegen mijn vrienden en ouders verteld en ga woensdag naar de huisarts iedereen wil me graag helpen dus ik ga hier gewoon uitkomen bedankt allemaal voor de reacties!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."