Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fuck die cravings. Dat is echt en mindfuck. Gisteren was alles op. Ik was echt kapot . Heel moe ,heel emotieel. Morgen ga ik stoppen. Heb dat al zoveel gezegt. Heb 12u geslapen aan 1 stuk. Deze middag werd ik wakker. Volledig uitgeput. Toch en beetje blij Dat ik me niet zo opgejaagt en strak voel. Terug en beetje "normaal " voor zover je normaal kunt noemen. Enorm veel honger. In de zetel gelegen aan het zweven tussen wakker zijn en dromen. Echt raar. Ik ging doorbijten en niks meer doen. Tot Dat mannetje in mijn achterhoofd weer tegen me begint te praten. Die rotte demon😈 master craving. En tja hier zit ik weer. Lekker strak. Voel ik me beter? Goh eigenlijk nie nee. Ben ik nog moe? Niet meer. Begin weer paranoia worden. En obsessief te kuisen. Die OCD is weer sterk aanwezig. Nog erger dan ik nuchter ben.Ik geraak nie uit die cirkel. Ik moet die doorbreken. Ergste van alles zijn die leugens . Typisch verslaving. Altijd maar liegen gewoon zodat ik mijn verslaving kan voeden. Ik denk dat hier veel mensen hun eigen in herkenen. Ben blij Dat ik hier mijn verhaal kan doen zonder beoordeeld te worden. Het is moeilijk pfff."
"GasErOp12 zei: Ga met iemand in gesprek die je vertrouwt, heeft bij mij ook heel erg geholpen want zo kan je niet verder! Veel succes en aub ga met iemand praten ! Ook al is het een vriend familielid huisarts Klik om te vergroten... Ja dat doe ik. Ik weet niet of iemand hier dat kent het msoc? Dat ik voor opiaat afhankelijke mensen die willen stoppen met behulp van methadon. Ik neem al en jaar geen methadon meer. Heroine dat is al 2 jaar geleden. Maar ik blijf daar nog steeds gaan na 10 jaar. Ik voel me op mijn gemak daar . Dokter joos die kent mij goed. Heb ook en persoonlijke begeleidster daar. Waar ik altijd naar kan sturen. Heb ondertussen al veel gepraat met haar. Er is hulp. Maar geraak nog steeds nie uit cirkel. Er was gesproken over en korte opname. Eens ik en dag of 4 ,5 niet gebruikt heb dan is dat beter hoor. Nog steeds cravings. Maar voel me dan al wat sterker in mijn vel. Goed gegeten. Goed geslapen. Die hormonen balans in mijn hersenen net iets beter. Maar dat is het moeilijkste die eerste stap. Vechten tegen die cravings."
"GroenRook zei: Goeienavond! vanavond zit ik aan de pep.. echter zinder reden. Laatst heb ik een feest gehad met een maat van me waarvoor we iets stimulerends nodig hadden om te overleven. Nou was regelen bijna niet gelukt, maar was er een optie voor pep (speed), maar dit kon alleen bij afname van 10g. dus maar gedaan aangezien we wat moesten hebben. Nu is t zo dat ik natuurlijk heel wat over had. Dan toch een week later krijg ik de neiging om het te gaan gebruiken, doe ik ook. Ook al heeft dit negatieve gevolgen op mn slaap, werk en mn sociale contact die ik het toch. Eignlijk maakt het niet uit wat ik in huis heb, op een gegeven moment krijg ik de neiging het te gebruiken. Haal ik een keer wiet en heb ik over heb ik elke dag het idee het te gebruiken. herkent iemand dit? de oplossing is natuurlijk niks in huis halen.. maar ben vooral benieuwd of meerderen dit ervaren. Vooral omdat de uitwerking soms helemaal niet fijn is, maar je het toch doet. Klik om te vergroten... Zo herkenbaar. Ik hoor mezelf bezig😅 gewoon beter niks in huis halen. Maar ja dat is gemakkelijk gezegt natuurlijk"
"Verslaving is en ziekte. Ik sukkel er al heel mijn leven mee. Maakt alles kapot met de tijd. Het is de eerste stap zetten dat het moeilijkst is. Dan volgt nog en lange weg. Uiteindelijk voel je je beter. Lichaamlijk, mentaal. Maar pas op. Er zijn valkuilen. Stress ,tegenslag in je leven enzo. Ik los mijn problemen op door te gebruiken. Maar ik werkelijkheid maak je alles gewoon erger. Je zit in en roes. Dagen weken. Tot alles op is. Dan valt de realiteit op je. En dan kan je kiezen ga ik zo voort of doe ik er iets aan voor je alles kapot maakt. Mijn huwelijk is daardoor kapot gegaan. Mijn kinderen kwijt. Berg schulden. Ik Kan zo blijven vertellen over mijn leven. En iedere keer trap ik er terug in om te gebruiken bij tegenslag. Nu zit ik weer in en dipje. Heb nep leren kennen en kan er gewoon niet afblijven. Terwijl alles eigenlijk goed ging in mijn leven. En nu weer alles afbrokkeld omdat ik niet kan stoppen met mijn verslaving te voeden."
"N3K0 zei: Het belangrijkste is dus leren omgaan met tegenslagen, teleurstellingen, emoties, gedachten, verwachtingen. Enz. Leren om een nieuwe/andere/gezondere coping te vinden/maken. Het leven is nu eenmaal ups en downs daar valt niet onderuit te komen. Afleiding van emoties en dergelijke is soms misschien helpend maar op langere termijn ongezond en ziekmakend. Heel veel succes ❤ Klik om te vergroten... Dat is het net. Ik moet leren met mijn emoties om te gaan. Positieve emoties geen probleem. Maar negatieve emoties ,ja die los ik op met te gebruiken. En dat is niet ok. Ik voel me zoveel beter zonder die troep. Helder, meer energie,gelukkiger noem maar op. Mijn kinderen zijn mijn enige geluk in mijn leven. Ik ga mij daar aan optrekken. Mijn jongens hebben hun papa nodig. Ik word gelijk emotioneel nu😪😪"
"Zeer herkenbaar. Veel succes 💪 👍"
"200 mg trazodone. 100 mg sertraline voor het slapen gaan"
"Ik persoonlijk vond er niks aan. Ik vraag me zelf af of het 2mmc was🤔 heel vaag gevoel in mijn hoofd. Niks stimulerend. Had het gekocht omdat 3cmc niet meer mag. Dus dacht ik ga eens 2 mmc kopen"
"OtherShore zei: Is NEP pep in jouw taalgebruik of zat je aan de speed? Klik om te vergroten... Nee nee. Pep is speed. En nep pentedrone. Gebruik enkel pep als mijn nep op is . Sorry van de late reactie."
"Verslaving, ik vergelijk da me smeagol. Van lord of the ring. Altijd die drang naar die ring. Liegen en manipuleren voor toch die ring te kunnen bemachtigen. Om uiteindelijk te veranderen in en klein lelijk mannetje"