Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
139 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rare vraag misschien, heeft iemand misschien tips hoe ik voorkom dat ik aan mijn baardharen trek het is een tic. Nu zie ik een foto van 6maand terug daar had ik een baardje dat wil ik eigenlijk wel weer. Alleen die tic zit in de weg. Heeft iemand misschien tips?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
AntiBenzo1312 zei:
Rare vraag misschien, heeft iemand misschien tips hoe ik voorkom dat ik aan mijn baardharen trek het is een tic. Nu zie ik een foto van 6maand terug daar had ik een baardje dat wil ik eigenlijk wel weer. Alleen die tic zit in de weg. Heeft iemand misschien tips?
Klik om te vergroten...
Bespreek het met je arts en/of therapeut.
P
PompoenLid
01-01-2024, 00:00
#3
AntiBenzo1312 zei:
Rare vraag misschien, heeft iemand misschien tips hoe ik voorkom dat ik aan mijn baardharen trek het is een tic. Nu zie ik een foto van 6maand terug daar had ik een baardje dat wil ik eigenlijk wel weer. Alleen die tic zit in de weg. Heeft iemand misschien tips?
Klik om te vergroten...
Het helpt om een tegenbeweging te doen, waardoor je de tic niet kan uitvoeren. Dus bijvoorbeeld je handen iets anders te doen geven op de momenten dat je voelt dat je aan je baard wil trekken. Dus inderdaad een stressballetje, op je handen gaan zitten of iets anders. En dan ervaren dat de spanning en de neiging om aan je baard te trekken ook weer zakt. Hoe vaker je dit doet, hoe meer het af zal nemen. Het is dan dus ook de kunst om door die spanning heen te gaan.

Heb je een therapeut? Want dan zou ik het idd met diegene bespreken. Er zijn geprotocolleerde ticbehandelingen, maar in het (heel) kort komt het op bovenstaande neer.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#4
AntiBenzo1312 zei:
Rare vraag misschien, heeft iemand misschien tips hoe ik voorkom dat ik aan mijn baardharen trek het is een tic. Nu zie ik een foto van 6maand terug daar had ik een baardje dat wil ik eigenlijk wel weer. Alleen die tic zit in de weg. Heeft iemand misschien tips?
Klik om te vergroten...
Dagelijks scheren. Dan kun je niet trekken toch?
Anders stress balletje of iets om met je handen te doen.. of telkens als je jezelf betrapt op haar trekken even 20 pushups!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dankjullie wel
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#6
AntiBenzo1312 zei:
Ik kan ook nooit normaal door het centrum lopen kom ik een meid tegen die mij vroeger heeft gepest met haar vriendinnen. Kijkt ze me ook nog dom aan. Alleen omdat ik mijn wimpers eruit trok op school door de spanning. Werd ik maar gepest omdat ik er eng uitzag ze weten helemaal niet hoeveel schade ze mij hebben aangedaan het liefst schiet ik hun hartstikke dood. Het doet me meer dan ik dacht. Op 13jarige leeftijd zijn er destijds ook beelden van mij door de hele school gestuurd 1000leerlingen. Dat is ook de reden waarom ik ergens anders een nieuw leven wil starten. Ik heb het gevoel dat al die meiden van die tijd kijken mij nog altijd heel dom en vernederend aan. Ze willen me gewoon vernederen ik word er zo kwaad van
Klik om te vergroten...
Het is nu in ieder geval wel duidelijk waar die haat tegen het andere geslacht vandaan komt. En tieners kunnen nu eenmaal meedogenloos zijn tegen elkaar. Het is met internet nog een stuk gemener worden. We hebben allemaal wel die verhalen gelezen over tieners die zichzelf van het leven hebben beroofd na online pesterijen. Schrijnende gevallen..Ik hoop dat therapie je voldoende kan helpen jezelf over die haat heen te zetten. Daar is tijd voor nodig.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vandaag jarig
Beetje een rare dag zag via de facebook van mijn vader dat mijn ex mij heeft gefeliciteerd via me vader. Zal wel om een sneer uit te delen. Ze weet dat ik het niet leuk vind dat ze me in de gaten kan houden. Vreselijk. Nagaan dat we al een jaar verder zijn..

Dieeten gaat top
Start gewicht 80.5
Huidig gewicht 78.0
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nieuwe tattoo gezet
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Gaat lekker ben begonnen met diëten en dat gaat goed. Voel me steeds meer de oude
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Gefeliciteerd met je verjaardag. Mooi jaartje toegewenst!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#11
AntiBenzo1312 zei:
Vandaag jarig
Beetje een rare dag zag via de facebook van mijn vader dat mijn ex mij heeft gefeliciteerd via me vader. Zal wel om een sneer uit te delen. Ze weet dat ik het niet leuk vind dat ze me in de gaten kan houden. Vreselijk. Nagaan dat we al een jaar verder zijn..

Dieeten gaat top
Start gewicht 80.5
Huidig gewicht 78.0
Klik om te vergroten...
Schijnt dat je via feliciteren inderdaad een spy optie hebt. Wanneer de ander dan op de like knop drukt heb je toegang tot de webcam.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
AntiBenzo1312 zei:
Vandaag jarig
Beetje een rare dag zag via de facebook van mijn vader dat mijn ex mij heeft gefeliciteerd via me vader. Zal wel om een sneer uit te delen. Ze weet dat ik het niet leuk vind dat ze me in de gaten kan houden. Vreselijk. Nagaan dat we al een jaar verder zijn..

Dieeten gaat top
Start gewicht 80.5
Huidig gewicht 78.0
Klik om te vergroten...
Hoe houdt iemand je in de gaten door nog te weten wanneer je jarig bent? Laat het los joh.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Hoe houdt iemand je in de gaten door nog te weten wanneer je jarig bent? Laat het los joh.
Klik om te vergroten...
Dit krijg je ook letterlijk via Facebook te weten wanneer je facebook opent op de dag van iemand zijn verjaardag 😂.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
annihilation zei:
Dit krijg je ook letterlijk via Facebook te weten wanneer je facebook opent op de dag van iemand zijn verjaardag 😂.
Klik om te vergroten...
Verwijder die troep, wordt je leven fijner van @AntiBenzo1312
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
annihilation zei:
Dit krijg je ook letterlijk via Facebook te weten wanneer je facebook opent op de dag van iemand zijn verjaardag 😂.
Klik om te vergroten...
Ik gok dat antibenzo en zn ex geen vriendjes meer zijn op facebook
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het was via mijn vaders facebook ik heb al een jaar geen contact met haar. Maar ze reageert echt op elke post van mijn ouders terwijl je ze al een vriend heeft. Ik vind dit zelf wel vreemd ze doet net alsof we nog vrienden zijn😂.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Hoe houdt iemand je in de gaten door nog te weten wanneer je jarig bent? Laat het los joh.
Klik om te vergroten...
Het is niet alleen dat ze reageert op alle posts ze kan alles wat hier gebeurd in de gaten houden ik voel me daar niet fijn bij. Ik wil dat niks over mijn omgeving of iets weet
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar hoe weet jij dat ze op alles reageert als jezelf geen sociale media meer hebt?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
AntiBenzo1312 zei:
Het is niet alleen dat ze reageert op alle posts ze kan alles wat hier gebeurd in de gaten houden ik voel me daar niet fijn bij. Ik wil dat niks over mijn omgeving of iets weet
Klik om te vergroten...
Dan moeten je ouders misschien niet alles op Facebook zetten?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#20
annihilation zei:
Dan moeten je ouders misschien niet alles op Facebook zetten?
Klik om te vergroten...
Ik kan mijn ouders niet zeggen wat ze moeten doen. Ik keek wie mij gefeliciteerd had

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...757677787980
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."