#1
Ja of van een dag ofzoDie van mij?
Of gewoon wat je in een week doet naast je werk.
Ja of van een dag ofzoDie van mij?
Waarom woonde je eigenlijk überhaupt nog bij je vader als hij je mishandeld heeft (en altijd een slechte vader is geweest)? Dat begrijp ik niet zo goed.Wat zou jij doen als jr bent mishandeld bent door je vader en dat je vader nooit een vader is geweest en je er uit zet.
Er is nergens anders plek en het is niet zo dat het alleen maar slecht was er zijn ook een hoop leuke dingen gebeurd vroeger. Het is gewoon mijn ouderlijk huis ik hecht veel waarde aan mijn eigen kamer (muziek,gamen,mijn bed)Waarom woonde je eigenlijk überhaupt nog bij je vader als hij je mishandeld heeft (en altijd een slechte vader is geweest)? Dat begrijp ik niet zo goed.
Veel succes met je spannende dag vandaag!
Ja dit zijn ook van de afspraken dat ik veel meer moet praten over wat er in mijn hoofd afspeelt. Bepaalde irritaties bijvoorbeeld. Bepaalde dingen durf ik dan niet te delen uit schaamteIk zou een telefoon aanbevelen. Niet om mee te gooien, maar om mee te bellen. Kasten, deuren en muren hebben me eigenlijk nog nooit geholpen. Een hoofdkussen misschien nog wel. Of een echte boksbal.
Maar praten geeft me toch de meeste voldoening. En vaak krijg ik daaruit ook een hele hoop terug.
Ja dit zijn ook van de afspraken dat ik veel meer moet praten over wat er in mijn hoofd afspeelt. Bepaalde irritaties bijvoorbeeld. Bepaalde dingen durf ik dan niet te delen uit schaamte
Ik geef geen leiding, ik verzorg mensen die een ernstige meervoudige beperking hebben binnen de gehandicaptenzorg. En ik zorg dat de mensen een leuke dag hebben. Zorgplannen en gesprekken met ouders etc doe ik niet. Binnen het bedrijf vinden zij mij erg goed vooral hoe ik met de mensen om ga en vinden ze mij echt een zorg mens. Dat is het belangrijkste. En ik zie mezelf niet zoals andere mensen met mijn iq werken op een sociale werkplaats want ik ben beter dan dat. En ik kan veel meer. Anders zou ik mijn opleidingen niet halen. Het is heel lastig want ik heb een erg zeldzaam iq profiel disharmonisch.Ik ben toch wel nieuwsgierig naar je opleiding als begeleider. Want als begeleider moet jij dus leiding geven aan een groep mensen?
En disclaimer!! Ik bedoel dit niet negatief of wat je er ook zelf van wilt maken. Ik ben oprecht benieuwd / nieuwsgierig.
Want vrijwel alles interpreteer jij verkeerd. Voelt vrijwel alles verkeerd aan. Vult alles verkeerd in. Nu chargeer ik een beetje om alles te zeggen maar je begrijpt wel wat ik bedoel?
Hoe ga jij nou mensen begeleiden / leiding geven aan een woongroep? Of welke groep het ook mag wezen?
Ik vind het op z'n zachts gezegd fascinerend dat jij deze functie zou kunnen bekleden binnen een organisatie. En normaals dit is niet om lullig te doen. Als jij nou als zzp'r gewerkt had als schilder of dakdekker of personal trainen dan had ik deze vragen nooit gesteld. Maar juist omdat het om een leidinggevende functie gaat vind ik dit interessant om te vragen. Want het ene strookt niet echt met het andere zeg maar.
Nou hopelijk wordt je niet boos.
Prachtige reactie.Als we zo gaan doen. Ik draag meer belasting af per maand dan dat jij voor eventuele huur zou kunnen betalen 😋
komt nog bij. Ik betaal helemaal geen huur 😌
Maar ff zonder dollen dit is wel een mooie stap die je gaat maken. Zet hem op 💪
Dat zijn niet de mensen die je eigen bijdrage bepalen. Dat doet het CAK, op basis van regelgeving.Nou waarom zou ik iemand die letterlijk de indicatie verstrekt en mensen die mij die plek toewijzen niet moeten geloven?
Een eigen bijdrage is ook geen huur. Dus dat klopt.Jullie weten het weer beter als hun natuurlijk😂. Tegen mij is gezegd dat ik geen huur hoef te betalen.
We'll see! Ik hoop van harte voor je dat je idd maar een lage eigen bijdrage hoeft te betalen. Maar ik waarschuw je wel, want het CAK is niet zo'n fijne instantie als je hun rekeningen niet betaalt.En al moet ik meer betalen zal het alsnog goedkoper zijn dan huur😂
Pardon?jullie zijn gewoon jaloers dat jullie wel moeten betalen
Maar je liep stage in de verzorging? En je had bijna je diploma? Waar komt deze omkeer vandaan?Morgen de volgende stap in mijn leven een nieuwe baan. Ik ga een contract tekenen bij een beveiligingsbedrijf, en ik ga werken op een object
Mijn oude stagebegeleider ging met verlof toen kreeg ik een andere en toen kon ik niks meer goed doen. Toen ben ik ermee gestopt omdat ik de klik niet voelde. Dus moet weer een andere stage. Rn ik zoek werk omdat ik geld moet generenMaar je liep stage in de verzorging? En je had bijna je diploma? Waar komt deze omkeer vandaan?
Hoelang moet je nog stage lopen?Mijn oude stagebegeleider ging met verlof toen kreeg ik een andere en toen kon ik niks meer goed doen. Toen ben ik ermee gestopt omdat ik de klik niet voelde. Dus moet weer een andere stage. Rn ik zoek werk omdat ik geld moet generen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."