Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
142 weergaven
18-5-2026
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Gek is dat ik dit toch ook aardig lang zo heb gevoeld terwijl ik tegelijkertijd best wel wist dat dit niet waar was.

Heb ook het idee dat heel veel mensen dit zo voelen: dat het vaak lijkt alsof mensen om je heen het (veel) beter hebben.

Is ook niet echt een rationeel iets, meer een gevoel.

En ja, het heeft wel met je zelfbeeld te maken als je jezelf zo vergelijkt met anderen.
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk vergelijkt iedereen wel tot op zekere hoogte. En dat heeft alles met zelfbeeld en druk van de maatschappij te maken.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Vandaag jarig
Beetje een rare dag zag via de facebook van mijn vader dat mijn ex mij heeft gefeliciteerd via me vader. Zal wel om een sneer uit te delen. Ze weet dat ik het niet leuk vind dat ze me in de gaten kan houden. Vreselijk. Nagaan dat we al een jaar verder zijn..

Dieeten gaat top
Start gewicht 80.5
Huidig gewicht 78.0
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nieuwe tattoo gezet
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Gaat lekker ben begonnen met diëten en dat gaat goed. Voel me steeds meer de oude
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gefeliciteerd met je verjaardag. Mooi jaartje toegewenst!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
AntiBenzo1312 zei:
Vandaag jarig
Beetje een rare dag zag via de facebook van mijn vader dat mijn ex mij heeft gefeliciteerd via me vader. Zal wel om een sneer uit te delen. Ze weet dat ik het niet leuk vind dat ze me in de gaten kan houden. Vreselijk. Nagaan dat we al een jaar verder zijn..

Dieeten gaat top
Start gewicht 80.5
Huidig gewicht 78.0
Klik om te vergroten...
Schijnt dat je via feliciteren inderdaad een spy optie hebt. Wanneer de ander dan op de like knop drukt heb je toegang tot de webcam.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
AntiBenzo1312 zei:
Vandaag jarig
Beetje een rare dag zag via de facebook van mijn vader dat mijn ex mij heeft gefeliciteerd via me vader. Zal wel om een sneer uit te delen. Ze weet dat ik het niet leuk vind dat ze me in de gaten kan houden. Vreselijk. Nagaan dat we al een jaar verder zijn..

Dieeten gaat top
Start gewicht 80.5
Huidig gewicht 78.0
Klik om te vergroten...
Hoe houdt iemand je in de gaten door nog te weten wanneer je jarig bent? Laat het los joh.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Hoe houdt iemand je in de gaten door nog te weten wanneer je jarig bent? Laat het los joh.
Klik om te vergroten...
Dit krijg je ook letterlijk via Facebook te weten wanneer je facebook opent op de dag van iemand zijn verjaardag 😂.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
annihilation zei:
Dit krijg je ook letterlijk via Facebook te weten wanneer je facebook opent op de dag van iemand zijn verjaardag 😂.
Klik om te vergroten...
Verwijder die troep, wordt je leven fijner van @AntiBenzo1312
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
annihilation zei:
Dit krijg je ook letterlijk via Facebook te weten wanneer je facebook opent op de dag van iemand zijn verjaardag 😂.
Klik om te vergroten...
Ik gok dat antibenzo en zn ex geen vriendjes meer zijn op facebook
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Het was via mijn vaders facebook ik heb al een jaar geen contact met haar. Maar ze reageert echt op elke post van mijn ouders terwijl je ze al een vriend heeft. Ik vind dit zelf wel vreemd ze doet net alsof we nog vrienden zijn😂.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Hoe houdt iemand je in de gaten door nog te weten wanneer je jarig bent? Laat het los joh.
Klik om te vergroten...
Het is niet alleen dat ze reageert op alle posts ze kan alles wat hier gebeurd in de gaten houden ik voel me daar niet fijn bij. Ik wil dat niks over mijn omgeving of iets weet
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar hoe weet jij dat ze op alles reageert als jezelf geen sociale media meer hebt?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
AntiBenzo1312 zei:
Het is niet alleen dat ze reageert op alle posts ze kan alles wat hier gebeurd in de gaten houden ik voel me daar niet fijn bij. Ik wil dat niks over mijn omgeving of iets weet
Klik om te vergroten...
Dan moeten je ouders misschien niet alles op Facebook zetten?
D
DopesterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopester zei:
Ja daar heb je ook gelijk in, ik ben wat dat betreft al veel te meegaand en een softie. Terwijl het soms juist goed is dat iemand z’n rauwe harde mening geeft. Dat heeft mij ook een paar keer echt goed gedaan.
Klik om te vergroten...
En wat ik daar echt van geleerd hebt is dat je niet te lang in zelfmedelijden moet blijven hangen. Even mag maar blijf er niet in hangen.
D
DopesterLid
01-01-2024, 00:00
#16
En geweld is trouwens fucking nooooooit de oplossing 😳 daar heb je kasten, deuren en muren voor

maar dat gezegd te hebben vind ik het oprecht heel naar om te horen dat iemand in zo’n ongelukkige situatie zit. Ik gun iedereen geluk.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopester zei:
En geweld is trouwens fucking nooooooit de oplossing 😳 daar heb je kasten, deuren en muren voor
Klik om te vergroten...

Ik zou een telefoon aanbevelen. Niet om mee te gooien, maar om mee te bellen. Kasten, deuren en muren hebben me eigenlijk nog nooit geholpen. Een hoofdkussen misschien nog wel. Of een echte boksbal.

Maar praten geeft me toch de meeste voldoening. En vaak krijg ik daaruit ook een hele hoop terug.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopester zei:
Idem! Hoe cliché het ook is, praten kom je echt het verste mee.
Klik om te vergroten...
Soms verdomd moeilijk wel 😅
Maar worth it!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
AntiBenzo1312 zei:
Die van mij?
Klik om te vergroten...
Ja of van een dag ofzo

Of gewoon wat je in een week doet naast je werk.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#20
AntiBenzo1312 zei:
Wat zou jij doen als jr bent mishandeld bent door je vader en dat je vader nooit een vader is geweest en je er uit zet.
Klik om te vergroten...
Waarom woonde je eigenlijk überhaupt nog bij je vader als hij je mishandeld heeft (en altijd een slechte vader is geweest)? Dat begrijp ik niet zo goed.

Veel succes met je spannende dag vandaag!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7677787980
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."