#1
Waarschijnlijk vergelijkt iedereen wel tot op zekere hoogte. En dat heeft alles met zelfbeeld en druk van de maatschappij te maken.Gek is dat ik dit toch ook aardig lang zo heb gevoeld terwijl ik tegelijkertijd best wel wist dat dit niet waar was.
Heb ook het idee dat heel veel mensen dit zo voelen: dat het vaak lijkt alsof mensen om je heen het (veel) beter hebben.
Is ook niet echt een rationeel iets, meer een gevoel.
En ja, het heeft wel met je zelfbeeld te maken als je jezelf zo vergelijkt met anderen.